středa 30. března 2022

Pivní lázně

 ... Ninkasi ...
K Vánocům jsme dostali od dětí koupel v pivních lázních. 
Chtěli jsme ji zvládnout ještě v zimě, ale díky různým opatřením to nebylo možné, 
takže jsme dárek využili v březnu. A byl to moc fajn relax. 
Pivko měli výborné, až na tu pěnu. 
Vždy jsme museli chvilku počkat než malinko spadne a pak znovu dotočit. :o)
V lázních jsme byli už podruhé, takže nás tato skutečnost nepřekvapila.
Tak nakoukněte ke kádím se mnou. 





Nedávno jsem jela kolem Borotína, 
na chvilku jsem zastavila a šla se podívat ke zřícenině hradu.
Moc se mi tam líbí. Ale počasí se tentokrát mračilo.





Předminulý víkend jsem vyzkoušela bábovku žirafa,
podle receptu Ilči z blogu tak to vidím já.



I když se mi tolik nepovedla, trošku vytekla, ale chuťově byla výborná. 
Určitě jsem ji nepekla naposledy.

Přeji vám krásné dny 
a snad se blíží nějaké mírové dohody.
Dáša F.

PS: Rozkvetlý hyacint, touto dobou již zasazený v zahradě.




19 komentářů:

  1. Dáši, užili jste si. A ta zřícenina je velmi fotogenická. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Pivo mám ráda, pivní relax bych si užila. Že jste si to i vy užívali, je mi jasné.
    Zřícenina je fotogenická a mohla by vyprávět.
    Hezký den, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pivní lázeň jsem ještě nezažila, musí to být fajn :) I Borotín se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, pivní lázně znám, ale jen z plakátů, na Tachovsku a pod. Ale ještě jsem je nevyužila.Bábovka vypadá skvěle, jistě i tak chutná. Borotín jsem objevila jednou asi před 4 lety a byl i na mém blogu, ty ho tu máš podruhé, co vím a zase jinak. Paráda. Měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Pivní lázeň byla jistě velice příjemná a líbí se mi zřícenina hradu Borotín. Bábovka se Ti moc povedla a jistě byla moc dobrá. Já jsem pekla bábovku , kde se do těsta přidává Nutella, ale málo jsem ji rozmíchala a tak mám poučení pro příští pečení. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Pivní lázně jsou příjemně strávené chvíle.Byla jsem 2x v Rožnově p.Radhoštěm abyla nadšená.Borotín je moc hezký,příjemné jarní dny...

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, to jste si krásně užívali, občas je potřeba dopřát si nějaký relax. Zřícenina hradu se mi líbí hodně, připomíná mi krajinu někde ve Skotsku. A ta bábovka, to je nádhera a což teprve ta chuť, ta je určitě výborná, jdu se podívat na recept. Pěkné dny, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Dášenko, to jste dostali od Ježíška krásný dáreček.👍 Bábovka vypadá moooc lákavě😋, jdu nakouknout na recept.
    Přeji příjemný podvečer.😊

    OdpovědětVymazat
  9. To je paráda pivní lázně.Ty chtěly dát děti manželovi k 70 jenže to špatně pochopily.Lázně se začali budovat a měli je otevřít letos v únoru na zámku Svijany.Svijanské pivo je dost oblíbené.Líbí se mi moc zřícenina.Také jsem o víkendu pekla bábovku podle Ilonky,byla moc dobrá,akorát těsto ze žloutků jsem měla nějaké světlé.Potřebovala bych domácí vajíčka.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, o pivních lázních jsem slyšela jen samou chválu :o) Je super, že jste si to užili!
    Krásné fotky Borotína - my tam byli v podvečer s malým Aaronem, bylo asi 30 stupňů, ale krása!!!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, kde jste v ůpivních lázních byli? my kdysi v Chodové Plané, bylo to fajn i s exkursí do pivovaru, akorát počasí tenkrát nebylo nic moc. Ale je už to spoustu let...
    Borotín je krásná zřícenina a bábovka se ti povedla (akorát jsem přemýšlela, že s pivem je to divná kombinace, než mi došlo, že pěna na hrnku není pivo, ale našlehané mléko na kafi :D)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dášo, pivní lázeň by ocenil hlavně můj muž, ten rád pije pivo, já ne. Ale tak bych mohla na koupel... Hezky jste si to užili, takové dárky taky ráda dostávám. Opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, určitě to byl pěkný zážitek. Také jsem slyšela od přátel dobré hodnocení pivní koupele. Těším se na další Tvoje foto z cestování. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Bávovka vypadá úžasně a zřícenina je velmi malebná a ta pivní lázeň musela být příjemná, vypadá to tam u kádí velmi pohostinně a útulně. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nad pivními lázněmi přemýšlím, že bych je někdy darovala manželovi, on to pivo miluje :)) A vyzkoušela bych tak také. Přeji krásný víkend, Dáši :)

    OdpovědětVymazat
  16. V pivních lázních jsem ještě nebyla a přitom je máme kousek od nás v Rožnově pod Radhoštěm. Bábovka je krásná, určitě i chutnala, když ji budeš dělat i příště.

    OdpovědětVymazat
  17. Daso, vrim, ze jste si darek bajecne uzili. Zricenina s pozadim mraku se pekne vyjima. No a babovka vypada velmi zajimave, verim, ze byla i dobra. M.

    OdpovědětVymazat
  18. Také už jsem o těch lázních uvažovala. :) A zřícenina mě zaujala. Vůbec jsem netušila, že něco takového je. Takže moc děkuji za tip. A také za chutě s bábovkou. Upeču si nějakou hned, jak dostanu novou kuchyň. :D
    Měj se pěkně, Sabča

    OdpovědětVymazat