úterý 7. března 2017

Toulky večerní Prahou

Na pár dní jsem se podívala do Prahy. Pracovně.
Dva večery jsem se procházela pražskými uličkami 
a kochala se a fotila a kochala se.
Došla jsem až na Karlův most, z něj Na Kampu 
a cestou zpět na Staroměstský orloj. 









Další toulky mě zavedly na Pražský hrad.
Cestou jsem navštívila Zlatou uličku (to byl můj sen).
Focení bylo super, nikde nikdo, sem tam nějaký zatoulaný turista.












Praha je nádherná,
ale bydlet bych tu nechtěla.

A co vám, jak se líbí v Praze?


Mějte se blaze 
Dáša F.

14 komentářů:

  1. Přesně tak. Praha je krásná, ale bydlet bych tam taky nechtěla. Fotečky bezva. Žádné davy lidí, ano zcela určitě se fotilo pěkně v klidu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Byly chvíle a místa, kdy jsem se i trochu bála.

      Vymazat
  2. Moc hezke fotky, Praha ma proste kouzlo, lae zit bych tam take nemohla:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak to mám i já!Praha je stále krásná,ale žít na trvalo bych tam nechtěla. Díky Daso,za komentář a pochvalu:-)Díky němu jsem objevila novy zajímavý blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji za komentář a musím říct, že i Váš blog mne zaujal. Přeji pěkný večer.

      Vymazat
  4. Praha je magická a má neopakovatelné kouzlo. Mám ji ráda celou , ale bydlet bych tam nechtěla. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že jste nakoukla na můj blog a také za komentář.
      Přeji příjemný večer.

      Vymazat
  5. Nádherné fotky. Před chvílí jsme se z Prahy vrátili. Vždy ráda otevřu dveře domů ... Přeji krásné jarní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, děkuji za milý komentář.

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu překrásné záběry Prahy.Přeji pohodové dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji za nahlédnutí a komentář.
      Také přeji krásné dny.

      Vymazat
  8. Moc krásné fotky s nádhernou atmosférou!
    Hezké dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji a také přeji krásné dny plné sluníčka.

      Vymazat