středa 23. března 2022

Zámecká zrcadlení

 ... v Telči a v Blatné ...
Druhý týden v březnu jsem nafotila zrcadlení tří zámků. 
První se mi podařilo na zámku ve Lnářích a další v Telči a v Blatné. 
Obloha ty dny byla bez mráčků a vykukovalo sluníčko. 
To se to zámkům zrcadlilo, a mně fotilo. :o)
 Posuďte sami.








Blatná 





Počasí bylo úžasné a jaro už bylo cítit každý den.
Přeji Vám krásné jaro plné sluníčka a dní bez mráčků.
Tedy ty dešťové jsou zapotřebí, ty ať se objeví, ale jiné ne.
Dáša F.

PS: Doma mi teď kvetou hyacinty.






PS 2: Zítra odjíždím na poradu a dnes se musím ještě připravit. 
K Vám na blogy kouknu až o víkendu. :o)

24 komentářů:

  1. Krásné zrcadlení. Krásné fotky! Jako vždy!
    Měj se moc hezky, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zrcadlení jsou nádherná včetně fotek,díky za nakouknutí,přeji pěkné jarní dny

    OdpovědětVymazat
  3. Telč je jedna z mých tří největších městských lásek a ráda se do ní vracím. Parádní snímky. Přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, parádní fotky zrcadlení a kočárek s medvědama, ten je prostě úžasný. Přeji pěkné a slunečné dny, takové jako byl ten dnešní 🌞

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám šťastné návraty, tam se vždy také rádi, Dášenko, zastavíme. Moc hezké fotky a parádní den. Díky Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie. S vodou to má hned jiný šmrnc.
    Přeju prima dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty fotky s odrazy ve vodě jsou vždycky nej)))

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherne fotky zrcadleni a i domú ti přišlo jaro.Mně květy hyacintů nevykvetly,hned uschly.Nevim,čim to.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, fotky jsou úchvatné!
    Přeji klidný večer a šťastnou cestu! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, krásně se ti to zrcadlí... Telč se takhle přes rybník fotí moc pěkně, taky nějaké její fotky s odrazem města ve vodě mám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, fotka na GrandPhoto!!! Do Telče jsem se chystala, ale díky rekonstrukci a uzavření zámku jsme výlet odložili. Z Vysočiny je to kousek, ovšem z Prahy výlet na celý víkend. Já dnes udělala pokus vyfotit ten překrásný, oranžovo-oranžový západ slunce.
    Krásný den přeji a at to fotí!! ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši to jsou nádherné fotografie a to zrcadlení je perfektní. Jen v Telči pohledy focené přes Ulický rybník nejsou odrazy zámku, ale bývalé Jezuitské koleje a domků Židovské uličky. Věž zleva patří kostelu sv. Jakuba Staršího, dvě věže kostelu Jméno Ježíš a třetí kostelu Svatého Ducha. Zámek je na druhé straně náměstí a pohled na jeho malou část se dá nafotit od Štěpnického rybníka spolu s Dolní bránou. I tak se mi fotky moc líbí a děkuji za krásnou podívanou. Užívej si krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Překrásné zrcadlení, obzvlášť ta fotka s kačenkami v popředí mi úplně učarovala.
    Pěkné jarní dny přeji. Včera jsem si taky koupila hyacinty aspoň do chodby, když ty v zahradě jsou ještě napůl spící. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, to jsou moc hezká zrcadlení a fotografie. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotky, Dášo, jako vždy. Mně už hyacinty odkvetly :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, to jsou nádherné fotky. U tebe to ovšem není překvapení, jsou úžasné vždy. Měj klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná zrcadlení a to jaro ve vzduchu si taky užívám :)))

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, to je krásné toulání. Moc pěkné fotky. M.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, fotky jsou jako na pohledy nebo do kalendáře. Počasí k tomu přispělo a vyšlo ti to na 1*.
    Pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  21. Zrcadlení v Telči je nádherné, ale nezrcadlí se zámek. Zámek je schovaný za klášterními budovami. Blatnou ještě neznám. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotky :)! Telč je od nás 15 km. Moc ráda tam jezdím <3

    OdpovědětVymazat