úterý 28. března 2017

Sklep Grebovka

... místo, kam se již podívá málokdo ...

V minulém roce, cestou za kulturou (návštěva Národního divadla),
se nám s manželem naskytla nečekaná a neplánovaná
možnost soukromé prohlídky 
bývalého pivovaru na Vinohradech.

Pojďte se podívat s námi.




Genius loci byl všudypřítomný.








Zážitek to byl nezapomenutelný, 
stejně tak i večer v Národním divadle
na představení Sluha dvou pánů
s Miroslavem Donutilem.


Přeji vám krásné dny plné nevšedních zážitků.
Dáša F.




24 komentářů:

  1. No musela to být zajímavá prohlídka a divadelní představení ? To zcela určitě musel být velmi příjemný zážitek.
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Donutil byl skvělý. A jak dokáže zapojit diváky do hry .... Úžasné.
      Bylo to nádherné představení.
      Krásnou středu.

      Vymazat
  2. Trošku závidím.-)budu muset manželovi důrazněji říci,že je také potřeba kultůra.-)Hezký zážitek.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo kultůry je třeba, ale mi jsme byli v Národním poprvé. :O)
      Krásný zážitek, doporučuji.
      Příjemné dny.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To je pravda, oba zážitky baly nezapomenutelné.
      Pohodovou středu.

      Vymazat
  4. Zajímavé a tajemné zákoutí Vinohrad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, tajemné bylo hodně. A zajímavé.
      Přeji krásné dny.

      Vymazat
  5. Dýchá na mě tajemno a chlad tohoto místa, které má jistě svého ducha. Moc pěkné, Dášo.
    Představení Sluha dvou pánů jsem bohužel viděla jen v televizi, ale i přesto to pro mě byl krásný zážitek.
    Hezký večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, je to tak, tajemno tam bylo, ale chlad jsem ani nevnímala. Hlavně ať mi ostří foťák. :O)
      A pan Donutil je Pan herec. Toto představení nemůže hrát nikdo jiný, už by to nebylo ono.
      Přeji ti nádhernou středu.

      Vymazat
  6. Dáši, docela bych se v těch sklepech cítila nesvá:-) Představení muselo být zážitkem, já ho viděla jen v televizi a moc se mi líbilo :-) Pěkný den přeju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libby, nás tato místa berou, takže jsem byla v klidu. A spíš si představovala, jaké to tam bylo v dobách, kdy pivovar a později sklad vína, fungoval.
      Krásné dny.

      Vymazat
  7. Zajímavé místo s espritem :)
    A pěkné foto k tomu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Místo bylo opravdu duchaplné.
      Krásný večer.

      Vymazat
  8. Podzemní prostory a sklepení nemám v oblibě, vyhýbám se jim. Národní divadlo nás také teprve čeká, nějak během života na něj nedošlo, vše má svůj čas. Představení Sluha dvou pánů jsem také viděla pouze v televizi a mám zakoupené DVD. Hezké dny. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, i my jsme byli poprvé. :O) Určitě i Národní divadlo užijete, ať už se dostanete na jakékoliv představení. Je to nádherný zážitek.
      Příjemné dny.

      Vymazat
  9. To místo je strašidelné a nádherné zároveň. Krásná večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, to je pravda a když se pak určité místo zhaslo...
      Příjemný večer.

      Vymazat
  10. V pivovaru by se mi určitě líbilo, mám ráda tajemná místa s minulostí.
    V ND jsem bohužel nikdy nebyla, znám ho jenom zvenku.
    Krásné jarní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nám se tato místa s minulostí také líbí.
      A do Národního..., není všem dnům konec. :O)
      Pohodové dny.

      Vymazat
  11. Dášo, tak to je tedy něco! Ani nedýchám! Úžasné místo, jistě obrovský zážitek!
    A večer to nepochybně korunoval.
    Přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Bylo to přesně, jak píšeš.
      Krásný čtvrtek.

      Vymazat
  12. Pěkný fotky, hned se zajedu podívat na ten pivovar alespoň do google maps...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, také jsem hledala. Pivovar se nachází naproti divadlu Na Fidlovačce a fotky jsou ze sklepa pod ním a přitom Sklep Grebovka je na mapě jinde. Z historie pivovaru jsem toho také moc nenašla.
      Hezké dny.

      Vymazat