neděle 6. března 2022

Jarní věnec

 ... z buxusu ...
Moc tvořivá nejsem, ale když jsem ostříhala buxus 
a měla jsem z něj spoustu větviček, řekla jsem si, že nějaký věnec zkusím uvázat. 
Z procházky jsem si přinesla borůvčí, 
a ve váze mi uschly růžičky, které byly na vyhození. 
Ty jsem také ostříhala a pustila se do díla.
Překvapivě motání šlo téměř samo a věnec byl za chvilku hotový.
Dozdobila jsem ho růžičkami, které jsem přilepila tavnou pistolí.
Ještě budu stříhat další keříky, takže příště se pokusím vytvořit věnec velikonoční.
Ale to až někdy ...
Tvořila jsem minulou sobotu, počasí k tomu přímo vybízelo.





Ovšem odpoledne se zatáhlo a začalo malinko sněžit. Opravdu malinko, sníh se neudržel.

 A neděle, to bylo hotové jaro.

Zato tento víkend je pod mrakem. 
A ani zprávy z Ukrajiny nejsou dobré, 
tak doufejme, že zítřejší mírová jednání přinesou trochu klidu pro všechny.
Moc bych to Ukrajině, ale i nám všem přála.
Dáša F.

PS: U nás, na krmítku ...


21 komentářů:

  1. Dáši, věnec se ti velice povedl, je krásně jednoduchý a působivý, barevně vyvážený a k té keramice na stole pasuje. A to tvé přání v duchu velmi podporuji. Mějte se s Mírou moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, věnec je luxusní. Náš buxus sežraly housenky už podruhé a tak není co stříhat. Spíše stříkáme a stříkáme, tedy v sezónu. U vás v pergole to už opravdu vypadá jarně, když sluníčko zasvítí. K přání se samozřejmě také připojuji. Slovo mír rozhodně není fráze, jak to třeba vyznívalo z úst všelijakých adeptek krásy na přehlídkách Mis.....

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, to je krásný věneček! Poradila sis se vším, co jsi doma měla, to je fajn. Měj se hezky! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, je parádní! Věřím, že sis tvoření užila. Už bych tak šla na zahradu... Zatím tam chodím jen na obhlídku. A dosypat krmítko, i když taková fotka jako máš ty se mi fakt nepovedla. Tenhle víkend je u nás mrazivo a dnes i zataženo.
    Přeji hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, věnec se ti povedl. Kombinace buxusu a borůvčí je moc pěkná a růžičky to hezky doplnily. Už mě to taky táhne ven, ale tento víkend byl na svařák.
    Měj se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, jsi šikulka. Věnec se povedl a ty další už půjdou jako na drátku. Krásně ladí s primulkou. Také si teď často domů kupuji nějakou tu květenu, většinou tulipány nebo narcisky. Přeji pěkný zbytek neděle a klidný pracovní týden, pá 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, ten věnec je úžasný. Úplně mi zvedl náladu. je opravdu krásný Jsi moc šikovná. U nás na krmítku je také živo. Už přilétají špačkové, přiletěli holubi hřivnáči a ráno je slyšet počínající zpěv ptáčků před jarními námluvami. Ještě aby se dění kolem nás uklidnilo. Zatím jsem z toho docela bez nálady, plná smutku a obav z toho, co přijde. Přeji Ti klidné dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný, takový opravdu jarně optimistický :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se ti povedlo. Také přemýšlím o nějaké takové podobné dekoraci na dveře. Asi si zajdu nastříhat vrbové proutky, ty jsou tvárné, a udělám z nich také věneček, který nějak ozdobím.

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, zdravím. Věneček se Ti povedl a hezky zdobí stůl. Buxusy mám moc ráda, přesto jsem je na zahradě všechny musela dát pryč. Napadl je zavíječ zimostrázový a zcela zlikvidoval, i když jsme je ošetřovali postřikem. Místo nich jsem vysázela jehličnany... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši,
    krásny, jemný veniec si vytvorila, páčia sa mi práve takéto jednoduché. Teším sa na ten veľkonočný...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  12. Věnec se Ti opravdu povedl. Líbí se mi moc. Naše venkovní sezení je ještě přikryté plachtou a zatím to na její odstranění nevypadá. Ale už se těším.
    A hlavně si přeji to, co Ty. Zklidnění té hrůzy na Ukrajině.
    Klidné dny, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, krásný věnec, já bych asi růže nevolila, ale chápu že zřejmě vydrží a byly po ruce. Mě se nejvíce líbí ten překrásný, jarní Petrklíč v kameninovém hrnečku...☺♥. Budeme si přát, aby počasí i atmosféra byla jarní, svěží a silové zlo nezvítězilo. Krásné úterý přeji. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, krásný věnec jsi vytvořila. Je nádherný s těmi růžičkami. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, to je krásný věnec. Růžičky na něm jen září. I to borůvčí do věnce je dobrý nápad. Přeji klidné dny. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný nápad s borůvčím. Věnec vypadá skvostně. Přeji poklidný březen. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Daso,venec je nadherny.Myslim,ze v tehle dobe je potreba se porad necim aktivne zabavit.Nastesti mam ted prace na hlavu.Pisu z mobilu a moc mi to nejde,pocitac bude zapojeny az nekde pristi tyden,doufam.
    Mej hezke,klidne dny

    OdpovědětVymazat
  18. Daso, venec je krasny, zaujal me uz na IG. Taky bych si prala, abych buxusu mela tolik, ze z nej muzu tvorit, je moc dekoratovni. Hezke a klidne dny. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Dáši, věnec máš krásný, růžičky ho oživil svou barvou a mě se moc líbí i to borůvčí. Bylo by škoda takové větvičky nevyužít k dekorací Taky jsem právě dva věnce dokončila. Manžel ostříhat hlavičky vinné révy, takže jeden mám z těchto větviček a druhý jsem dělala že šnečích ulit. Teď mám trošku odmlku na webu tak zatím si jen fotím. Měj se moc hezky. Alena

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný věnec, krásné jaro přeji, Dášo ♥

    OdpovědětVymazat