pátek 1. dubna 2022

Rozkvetlý Písek

 ... u kamenného mostu ...
Minulý týden jsem byla v Písku a protože jsem měla chvilku čas, 
došla jsem se podívat k mostu. 
Byl krásný den, sluníčko už hřálo a u mostu mne čekalo překvapení 
v podobě kvetoucích pryskyřníků.
Po chvíli kochání přijela i služba města, která záhon zalila, 
takže některé fotky jsou i kapičkové.
No, řeknu Vám, jak málo stačí k radosti, ... a celý den byl nádherný.









Přeji Vám také nádherné dny, i když se obloha poslední dny mračí.
Ale ta voda co z ní padá, ta je tak potřeba, takže mám zase radost.
Užijte si víkend a snad vše nakvetlé nezmrzne.
Dáša F.

PS. Západ slunce z prvního jarního dne. 



22 komentářů:

  1. Písek je krásné město. Mně se tam moc líbilo. A ty kytičky u mostu mne lákaly i v létě. Nafotila jsi pěkné fotky. Déšť je potřeba hodně. Přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, zima se nám vrátila, ale doufám, že to většina kytiček zvládne. Horší je, že už byly dost rozkvetlé meruňky a ty to asi nezvládnou, pěstitelů je mi líto. V Písku jsem byla jen jednou, je už to dávno a vlastně jsme jenom projížděli. Určitě by to za nějaký ten výlet stálo. Měj se hezky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, to jsou nádherné fotografie, které mě potěšily. Teď asi květiny zapadnou ještě sněhem a doufejme, že jim mráz neublíží. Ale je to opravdu nádhera. Písek je krásné město. Ráda bych se tam podívala, ale pro nás je to na ubytování. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, tak takto krásné pohledy na jihočeské město Písek nemám a že jich máme hodně.
    To se ti náramně povedlo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Daso, ty slunne dny byly uzasne samy o sobe, natoz pak na takovem miste. Krasny vikend. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Věřím, že nic kvetoucího nezmrzne. Mne počasí posledních dnů vyhovuje - jednak vláhu potřebujeme moc a moc, pořád je jí málo a pak - chladný duben je dobrý pro úrodu a já navíc miluji zimu, déšť a chlad. Tak hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, tak to je velká nádhera. V Písku jsem nebyla už hromadu let.
    A ten západ... ach!
    Moc zdravím a přeji krásný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky Písku a pryskyřníků :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dašo,to je nadhera.Takovy zapad slunce teď nějakou dobu neuvidime.V Pisku jsem byla pred hodně lety a několikrat,jezdila jsem tam s kolegyni za jejimi rodiči.Je to moc hezke město.
    Měj hezky vikend

    OdpovědětVymazat
  10. Ty pryskyřníky jsou kouzelné, úplná jarní atmosféra .... a u nás za oknem sněží :D
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné fotky, Dáši. Písek mám ráda, i když tam většinou jezdíme s dětmi za konkrétním cílem - návštěvou Sladovny. :)
    Pěkný víkend, Sabča

    OdpovědětVymazat
  12. Tam je nádherně. Vybavuji si už matně..... jako holka ze základky jsem tam byla asi naposled.
    Přeji krásný duben.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, nádherné fotky ke kochání. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. MOc krásné pokoukání na Tvoje fotky. Pryskyřníky svítí jako sluníčka.
    Příjemnou neděli, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Dášo, v Písku jsem byla naposledy před dvěma roky, je moc hezký. Pryskyřníky mám ráda a ten západ slunce - krása ! Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné jarní pokoukání s kytičkami..Písek je nádherný a s jarními květy to nemá chybu,jen aby kytky nezmrzly..

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, pryskyřníky jsem jako veřejnou zeleň ještě neviděla...
    A tvé fotky západů slunce jsou fakt skvostné, tyto nejsou výjimkou.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, pryskyřníky mám moc ráda, doufám, že ten chladný víkend přežily v dobré kondici. Fotky od řeky jsou moc pěkné a už fakt jarní.
    Tak snad bude i tento týden už konečně hezky. Měj se pěkně. Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Když jsem četla nadpis, přemýšlela jsem chvíli, co to bude. Jasně velké P - město Písek. Nikdy jsem tam nebyla a tak to beru i jako typ na výlet. Pryskyřníky jsou krásné, divím se, že nezmrzly. U nás bílý sníh.

    OdpovědětVymazat
  20. No teda, taky jsem se pokusila zachytit ten "krvavý" západ slunce. ☺♥
    Písek je vskutku malebné město.
    Přeji pěkný víkend.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat