sobota 19. srpna 2023

Krásný den

 ... Vám všem přeji ...

Jdu Vás všechny pozdravit a napsat pár řádek, jak se nám daří 
a odpovědět tím na pár dotazů, které jste mi napsaly. 
Nevracím se, i když bych hodně ráda, ... časově to nedávám.
Stále hodně cestuji a stále fotím a fotky vkládám na IG.
Dnes Vám ukáži průřez naším rokem a navážu na poslední podzimní příspěvek.
Takže se vracím do zimy a fotky jdou za sebou tak, jak byly pořízeny.
Bude jich hodně, ... snad to dáte. :o)
Tentokrát to nebudou fotky z cest, ale od nás z rodiny, z domova, ze zahrady.
Tak jedééém ...

Předvánoční výlet do Terčina Údolí. Mladí nás vytáhli na mráz.


Pár dní před Štědrým dnem jsme poprvé v životě viděli padat mrznoucí mlhu, 
která se, v podobě tisíce mrazivých krystalek, třpytila proti slunci. 
Byla to neuvěřitelná nádhera, ale fotky to tak nezachytí.
Ve skutečnosti to vypadalo, jako když padá štěstí. 


A to nám spadlo na Tři Krále. 
Narodila se nám vnučka Terezka a my s Mírou jsme se stali babi s dědou. 

První profi focení ...



Syn Lukáš, Anička a Terezka. 


Já jsem se koncem roku začala otužovat, ... na zahradě, v sudu.
 A když sud poprvé zamrznul, tedy voda v něm, tak to byla opravdu výzva. 









Terezka roste před očima, je to naše štěstíčko.

Moje milovaná Vydra ...


... a naše mini dovolené na Modravě, kde jsme s Mírou oslavili 32. výročí svatby.




Otužování pokračuje ...


První prolety včeliček ...


Kvetoucí sakury na Hosíně ...




Pálení čarodějnic.


První výlet s Terezkou a mladými, na Olšinu.



U včeliček ...



 Miluji sakury a tak jsem si konečně jednu koupila i na zahradu, ...její první květ.


Terri a Terezka.


Retro postýlka po dětech a v ní naše Terezka.




Moje první hlídání i s uspáním. Zvládly jsme to obě na jedničku.    :o)



Začala jsem si tvořit okrasný záhon a tak z něj mám i první pivoňku.





Po čtyřech letech jsme se podívali zase do Chorvatska.
 Já do vody normálně neskáču, takže toto je zase moje "poprvé" ...
A pak podruhé, potřetí, po čtvrté ..., no jako malá. :o)




A když jsem se vrátili z Chorvatska, Terezka začala pomalu lézt.



Je to moje láska ... 




Hlídám, ...  a moc ráda hlídám. Dospělé děti s partnery hrají v pozadí plážový volejbal.



Letošní druhé medobraní ... 




... a nádherně tmavý medovicový med.
Ten se prý každý rok nepodaří, takže naše další poprvé ...
Tedy holek včeliček, za což jim moc děkujeme. 


Terezka poprvé ve vířivce. Od malička miluje vodu.




 Letošních "poprvé" bylo opravdu hodně a za každé jsem moc ráda.
Vlastně i toto je můj první letošní příspěvek a pokud jste došly až sem, 
tak máte můj obdiv. 

Jsem pyšná máma, šťastná babička a milující manželka.
Toto vše mne dělá v životě nejšťastnější.
Přeji i Vám krásné chvíle s rodinou, plné radosti, lásky a štěstí. 
Dáša F.





46 komentářů:

  1. Dáši.to je kouzelný průřez rokem
    Tolik šťastných událostí. Terezka je nádherná a babičku si lze snadno splést s maminkou. Ke všem "poprvé" blahopřeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, soudím podle fotek, že uplynulé období jsi měla opravdu nabyté, kouzelné a šťastné. K vnučce moc blahopřeji. Užívej si života, co to jen jde. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Když kpoukám na ty fotky s malou, nedá mi to si vzpomenout na ty s naší..... a už jde v září do školy. Letí to hrozně rychle. V tom otužování jseš dobrá. Mě stačila ledová voda na nohy v Jeseníku!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Dáši, bála jsem se tě zeptat, proč jsi přestala chodit na blog, ty víš, že tvé fotky z cest zbožňuji. Ale tento příspěvek mě naladil a uspokojil a vidím, že vše je v pořádku. Jak já jsem ráda! Vnučka je celá babička a moc ti to štěstí přeji.
    Krásné a šťastné dny přeji. Včeličky se u vás asi mají báječně, stejně jako pejsek.!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné zážitky z "poprvé".Jak ten čas letí,také jsem se stala babičkou,ale dnes už jsem prababičkou..jsou hezké chvíle v životě,ale bohužel i smutné.Ale o tom to je,važme si všech pěkných zážitků a užívejme života.Přeji ti ať vnučka roste do krásy a ať se ti vše daří....

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo,máš skvělý život a Terezka je kouzelná.To otužování obdivuji.Já jsem sice horkokrevná,ale vodu v bazénu mám nejraději 28,jinak tam nevlezu.Všechny tvoje novinky znám z Instagramu.Také jsem myslela,že tam více zakotvím,ale po tom,co mi napadli účet už tam tomu moc nedůvěřuji.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, co víc napsat, než že ti to ze srdce přeju!!!
    Krásné fotky, naštěstí je vidím na IG, ale chybíš mi tu!!!
    Užívej si své štěstí! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, ráda tě zas "vidím". Gratuluji k babičkovství a přeju, ať máš i další dny naplněné pohodou a prima zážitky.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, i já posílám velkou gratulaci k vnučce. Dík za krásné foto průřezem celého roku. Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já byla ráda, když jsem Tě objevila na IG a jsem moc ráda, že jsi se objevila zase tady na blogu. Některé fotky jsem už na IG viděla, ale to mi nebránilo, abych si je znovu neprohlédla. Tak ať jsi stále tak šťastná !
    Vnučku máš krásnou.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Dášo. Samozřejmě jsem došla až na konec. Užívej si všeho, co máš ráda a ukaž se, třeba jen jednou za rok. Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. každá fotka je láskyplná..hezké dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, jsem ráda, že jsi v pořádku. Já zase nechodím na Instagram. Přeji ti krásné léto. Fotografie jsou moc krásné, plné lásky a pohody. Přeji Ti ty nejkrásnější dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Dasi, moc hezky přehled událostí v rodině
    Přeji Tobě a všem kolem Tebe ve zdraví a pohodě prožité dny🍀

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, jsem ráda, že jsi v pořádku a prožíváš nádherné období. Terezka je úžasná a roste jako z vody. Přeji tobě i celé rodině samé pěkné a klidné dny. Doufám, že zase někdy pošleš nějakou fotku, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Dášo ráda Tě tu opět vidím, i když se sledujeme na Instagramu. Terezka je kouzelná holčička, moc Ti to přeju užívej si jí. A zas sem někdy přijď, ju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Velká gratulace babííí))) užívej si to !!! Díky za sdílení krásných fotek. Vždycky jsem se na ne těšila. Doufám, že sem nakoukneš častěji.
    Přeji ti krásné dny. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, ráda tě zase "vidím" a gratuluju k nádherné vnučce. A díky za tvoji prezentaci roku. Měj se krásně a těším se na další případné setkání online s tebou.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ráda tě tu zase vidím. Potkávám tě na IG, ale přiznám se, že to není úplně platforma, kde bych se cítila dobře. Užívej si babičkování, máš nádhernou vnučku! Věřím, že se zase brzy potkáme i tady.

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, to ale byl šťastný rok! Jen tak dál...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  21. Tu vnučku ti závidím, je kouzelná. Snad se taky někdy dočkám.

    OdpovědětVymazat