středa 17. února 2021

Ledový svícen

 ... první pokus ...
Inspiraci jsem zahlédla na několika blozích, třeba u Danči, u Petry i u Evy. 
Lákalo mne vytvořit si svůj svícen, jenže nějak nezbýval čas a ani jsem nevěděla, co do něj. Když jsem se vracela v neděli z krátké procházky, 
napadlo mne, posbírat cestou pár přírodnin a hned se do výroby pustit. 
Musela jsem se smát, protože většina materiálu nějak plavala a nechtěla držet u dna. 
Ale poradila jsem si a nakonec jsem misky odnesla na mráz.
No a v pondělí po práci led malinko roztál, 
z misky jsem vylila krapet vody a šla rychle fotit.
Moc se, prosím, nesmějte, není úplně povedený, ale je můj. :o)







V pondělí jsem se ještě stihla zastavit na jednom moc hezkém místě 
a byla jsem unesena jeho atmosférou.
Padla na mne neuvěřitelná nostalgie, ale o tom příště.
Mějte prima dny a opatrujte se.
Dáša F.


PS: Zítra odjíždím na poradu a vrátím se v pátek. 
Kolegyně chystá nějaké zpestření na cestě, tak uvidím, jestli se k nim stihnu připojit. :o)

PS2: Ještě vám ukáži druhý svícen. Ten byl vložený do středové misky většího svícnu
a po vyjmutí byl mléčně bílý a okraj téměř roztátý.
V popředí je žlutý květ primule.


No, žádná sláva, 
příště by to chtělo převařenou vodu a větší mráz. :o)


25 komentářů:

  1. Jak žádná sláva, je to nádherné. Taky jsem už něco podobného viděla nejspíš na FB, ale to bylo spíš jako ledový obrázek, vypouklé nahoru a uvnitř nějaká květina, hned mě to zaujalo, ale tvůj svícen je fantastický. Budu vyhlížet mráz, jestli se náhodou ještě nevrátí ty dvacítky, abych si taky něco umrazila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle jsem nikde nezaregistrovala, narozdíl od fotek zmrzlých bublin, na které jsem si ani letos když byly ty velké mrazy nevzpomněla. No vypadá to krásně, jen sedět by se mi asi u takového svícnu nechtělo, protože by to muselo být jen v zimě... a to by mi mrzla huba ;-) . Nicméně možná by to bylo jako dobré osvěžení při posezení za teplých letních večerů. Udělat je v mrazáku....

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Dášo, nádhera ! Povedené ! Jen škoda, že je to jen na chvíli, obzvlášť teď když už se chystá oteplení.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, moc se mi líbí! Ten okraj z klacíků je velmi efektní! Kochám se, je to pomíjivá krása, teď asi všechno roztaje.
    Přeji šťastnou cestu! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. No ale to se povedlo! Dášo, jsi šikovná. Máme inspiraci, ale asi až na příští rok.
    Já viděla srdíčko na zavěšení ze silikonové formičky, taky bylo hezký.
    Příjemné cestování. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dášenko, máš krásný svícen a pěkně nafocený. Já jsem před lety dělala podobné pokusy s mladší vnučkou, ale mrazit jsme je dávaly do mrazáku doma.Mělo to být drobný led s fialkami a podobnými jedlými květy jako led do pití.
    Těším se, s jakou přijedeš ze sl.cesty. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Dášo,
    to je ale moc krásný svícen, fakt se mi líbí:-) Jsi šikulka!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. I mně se svícen moc líbí a hezky jsi ho nafotila. Škoda, že to pomíjivá krása.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný a originální přírodní svícen :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši ledové svícny se mne moc líbí, ale ještě jsem je nezkoušela. Jsou velmi romantické ♥
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádherné.Krásně jsi to vyzdobila.U někoho jsem to už na blogu viděla a říkala si,že musím vytáhnout nějaké formičky,ale nakonec jsem zapomněla a to mě mrzí.Už nemrzne.
    Ale,jak píše Vendy,dát do mrazáku.
    Dášo,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se teda líbí, na tom špalku je nafocený parádně. Až se budeš v pátek vracet, bude už svícen sloužit jako pítko pro ptáčky. Šťastnou cestu, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi zbytečně kritická, líbí se mi.
    MOC.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, to je tak krásné. Moc se mi ten nápad líbí. Je to super zpestření v této náročné době. Nádherné jsou oba. Přeji Ti krásné a hlavně klidné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  15. Náhodou je moc krásný. Mráz je kouzelník a výsledek je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  16. Vzdy, kdyz vidim, chci zkusit, pokazde zapomenu, vypada to efektne. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, líbí se mi oba svícny. A díky tomu, žes je zdokumentovala, vydrží navždy, i když bude venku horko.👍
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, netřeba být kritická. Vždyť jsou tvoje svícny naprosto úžasné! Jako fakt že jsou :) Škoda, že už je po mrazu, viď. Tak si je dáme zase za rok, uvidíme, jak se vydaří. Každý rok je to překvapení :D
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, mně se tvůj ledový svícen, tedy vlastně oba, moc líbí :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, máš hezké svícny, s větvičkami, přírodní. Já jsem taky pekla z ledu, ale už tajou. Ale stálo to za to...Měj se Lenka

    OdpovědětVymazat
  21. To je ale nádhera. Je to báječný nápad.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, to je nádhera. Taky jsem uvažovala, že to zkusím, ale už jsem to prokaučovala, už všechno taje. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo, to je nádhera. Ještě jsem to nikde neviděla. Jsi šikulka. Jen škoda, tě všechno roztaje. V čem by převařená vida byla lepší?Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  24. Neznala jsem a s tou svíčkou uprostřed je nádherný. Je to skutečně zajímavé.

    OdpovědětVymazat