čtvrtek 3. března 2022

Soutěž k 5. výročí

 ... mého blogu ...
Je to už, pro mne neuvěřitelných, pět let, co píši tento blog.
Na začátku jsem ani netušila, jak mi to půjde a kdo tento blog bude číst. 
Po těch pěti letech mohu říct, že mne psaní, ale u mne je to nejvíce o focení, 
stále baví a věřím, že se občas nějaký příspěvek líbí i Vám.
Nafotila a napsala jsme jich už 409, není to moc, ale ani málo.
Ráda se podívám na své starší příspěvky a zavzpomínám si, co a jak tenkrát bylo. 
Mám to tu jako svůj deníček, ale to asi většina z nás.
A právě pro Vás, co na mé stránky zavítáte, ač občas, či pravidelně, 
jsem připravila soutěž o zábavný balíček produktů od společnosti Ditipo.
A že je na co se těšit.
Stačí napsat komentář pod příspěvek a dne 13.3. vylosuji jednu výherkyni.
V případě, že už bude mít děti odrostlé a vnoučata zatím žádná, jako já, 
balíček trošku upravím. :o)








Chci Vám moc poděkovat za to, že jste tu se mnou, 
za všechny komentáře, které jste mi za těch pět let napsali, ... a že jich bylo, 
za to, že nakukujete na mé stránky, i když nepíšete a já o Vás nevím, 
ale ví to počítadlo, které zobrazuje počet otevření těchto stránek.
A ty se otevřely už víc jak 300 tisíc krát.
Moc Vám za to děkuji.

S úctou 
Dáša F.

PS: Stejně jako před pěti lety jsem začínala s blogováním, 
tak nyní začínám objevovat Instagram.
No, jde mi to pomalu a moc s tím zatím neumím, ale uvidíme časem. Hi,hi.
Pokud chcete nakouknout, můžete zde, jste vítáni.

Dnešní ranní mrazík.





28 komentářů:

  1. 3.3.je nádherné datum....před xx lety se mi narodil syn. Přeji jen vše dobré v této nelehké době a hodně krásných zážitků na cestách necestách. Ze zamračených Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Dášenko, ty jsi naše výhra v této blogové společnosti a já, mluvím nyní za sebe, jsem od tvého objevení tvojí velkou fanynkou.Vždy se těším, co zas nového a jaké skvělé fotky u tebe uvidím, i když jsou to mnohdy místa pro mne známá, ale jinak viděná.Viz Horšovský Týn, tolikrát navštívený a tolikrát focený a u tebe zase jiný. Tak do dalších 50 let blogování hodně štěstí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, gratuluji k pátému výročí. já už jsme měla blogy na doméně... webovastranka.cz, pak na blog.cz i tady jsem měla blog už dlouho, ale když jsem zakládala a pak rušila blog jedné známé, tak jsem si ten svůj původní, omylem smazala. Bohužel za nepozornost se platí. Ale nevadí. Vím, že jsem tu ve výborné společnosti a ráda se podívám na fotografie z cesta a míst, kam se já už nedostanu. Jinak u nás už děti nejsou, tak že se do losování nehlásím. Přeji Ti krásné a pohodové jarní dny a těším se na další krásné roky strávené v této perfektní společnosti.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Dášo,nejdříve Vám chci pogratulovat k pátému výročí blogu.Již je tomu dlouho,co jsem objevila Váš blog náhodně a moc ráda ho sleduji.Přeji Vám,ať se Vám daří při psaní dalších příspěvků.Pěkný den.Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Pět let už je hezká doba :-)
    Tak ať se ti blog daří, ať vzkvétá a ať stále bavi tebe i nás.
    Měj se moc krásně.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši,
    gratulujem k 5.výročiu blogu!!!
    Rada k Tebe chodím, milujem Tvoje cestovateľské príspevky, fotografie prírody i recepty...
    Prajem Ti ešte veľa takých skvelých príspevkov!
    Pá, A.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, tvému blogu moc gratuluji. Je to vlastně takový předškolák a jsem přesvědčená, že se mu bude dařit i dál a bude skvělý i jako školák. Chodím k tobě ráda a neustále objevuji nová místa, mimochodem vždy skvěle nafocená. Tak ať se daří 👍😊

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, gratuluji k výročí blogu. Jsem ráda, že jsem ho před časem objevila. Baví mne tvoje krásné fotky. Tak hodně štěstí a zajímavých objektů k focení i do dalších let (doufám, že neutečeš na IG, já už na sledování dalších sítí nemám kapacitu, takže zůstanu asi navždy věrná blgové scéně).
    Do losování mne nezařazuj - jednak jsem u tebe vyhrála v jedné soutěži před časem a jednak nemám vnoučata a dítě už publikacím, co jsou ve výhře, odrostlo. Přenechám tedy šanci jiným

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem byla na blogu,kde také slaví pět let Hana od založení blogu.Tak Dášo gratuluji i Tobě a přeji Ti další pěkná léta na blogu.Když jsem měla za sebou pět let blogování,tak jsem byla také ještě plná elánu v tom pokračovat.Teď už mám delší dobu pocit,že to chce pauzu.Jsem už 12 let v důchodě a bloguji asi těch 10,ještě na webových stránkách.Instagram jsem si založila asi před dvěma lety,že na něm skončím,jenže na něj pořád zapomínám.Já mám pořád nějaké akce s kamarádkama,se sestrama,s rodinou a na počítač úplně zapomínám.
    Ta námraza je nádherná.Já ji za celou zimu nikde neviděla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  10. Blahopřeji k vyroci! Chodim se k vam inspirovat na vylety. Mate kouzelne fotky. Preji spoustu dalsich blogolet! Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, moc gratuluji k blogovým narozeninám. Vidíš, já mám pocit, že tě znám daleko déle...Dobře si pamatuji na svůj výkřik - bože, bígl :o)
    Tvé fotky hluboce obdivuji, tvoje příspěvky jsou jako jemné pohlazení.
    Těším se na tvých dalších pět a více let!
    Přeji hezký večer, Helena

    PS: ceny jsou kouzelné, ale ani já teď nemám, koho bych nimi potěšila :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Dášo, vše nej nej k tvým blogovým narozeninám. Ráda nakukuju, fotky máš skvělé a vážím si každého blogu, který ještě funguje. Hodně mých oblíbených zaniklo. Nevyčítám, vždy jsem obdivovala všechny, kteří měla čas, chuť, sílu a vedli blog a k tomu ty krásné fotografie, ach. Tolik pohlazení jsem získala, když mi bylo smutno na duši.
    Přeji další krásné pětiletky, spoustu krásných fotografií a psaní:-)
    Vše dobré přeji a vyprošuji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, zdravím. Gratuluju k výročí, přeju ať Tě blog stále baví a přináší Ti radost. Ráda k Tobě chodím na návštěvu, líbí se mě Tvoje fotografie a povídání. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, zdravím! Máme to naše blogové výročí na stejno, viď. Jak to uteklo. Vůbec mi to nepřipadá, že už je to pět let. Ráda k Tobě chodím, protože díky Tvým fotkám se dostanu tam, kde jsem nebyla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Nepíší kvůli soutěži, neb děti i vnoučata mám odrostlé, chci ti jen pogratulovat k výročí a popřát ti i na Instagramu hodně přátel a pohody. Já jsem sice na FB, ale moc tam nechodím, nemám ráda lajkovací soutěže a tak mi to tam někdy připadá. Čím více lajků, tím více jsi člověkem. Máš tam vložené moc pěkné fotky. Hezký a klidný den.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuji za blog, který mi přináší spoustu inspirace a tipů na krásná neokoukaná místa. S přáním všeho dobrého zdraví pravidelná čtenářka Mirka.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, neuvěřitelné, že je to už 5 let! Přeji další krásné zážitky, mnoho objektů k fotografování a těším se na další sdílení, protože na tvůj blog vždy velmi ráda zavítám.
    Měj pohodové dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, víš, že k tobě chodím moc ráda. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji k výročí blogu!! ☺ At se jen daří a fotí ti to dále tak dobře!! ☺ Fotky s "dnešním mrazíkem" jsou krásné!! Do soutěže se však nezapojím, výhru bych neměla komu dát. Prima víkend přeji. ♥

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  20. Dášenko, nesoutěžím, ale gratuluji ke krásnému výročí. Když mám čas, tvůj blog je jedním z těch pár, na které vždy nakouknu. A rozhodně si tě hned jdu vyhledat na instagram :) Krásný víkend ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, tvůj blog je jeden z mých nejoblíbenějších. Není to jen návštěva blogu, ale i míst, kam bych se asi stěží kdy podívala. Děkuju ti za to a těším se na další zážitky.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, blahopřeji k 5. výročí Tvého blogu. Také ráda fotím a když najdu chuď a čas, něco házím na svůj blog. Měj se krásně i nadále! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Dáši, blahopřeji k výročí založení blogu a i já taky děkuji za Tvé krásné příspěvky a spoustu krásných fotek. Ať se Ti i nadále daří jak tady, tak i na Instagramu a i v životě :-) Měj se fajn:-) Alena

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím a blahopřeji. Děkuji, že jste stále v blogovém světě, který se taky mnoho změnil. Pro mě spousta inspirace. Těším se na další. Zdravím Vás. Věrka

    OdpovědětVymazat
  25. Dášo, i moje gratulace k 5. výročí blogu. Vždy se těším na Tvé krásné foto z cest po naší vlasti. Přeji klid a mír k dalšímu cestování. M.

    OdpovědětVymazat
  26. Daso, pisu hlavne proto, abych ti poprala ke krasnemu jubileu. Mam blog uplne ze stejnych duvodu, rada fotim, rada se pak misty vracim pro recept nebo nejakou vzpominku. Tvuj je zase pestry vylety a ruznymi pracovnimi zastavkami, hezkymi fotkami. At se ti dari i nadale, M.

    OdpovědětVymazat
  27. Dáši i já se připojuji s velkou gratulací, malinko opožděně, ale přece. Jsem moc ráda, že se zde na tvých stránkách mohu s tebou setkávat. Je to milá společnost, která mne vždy potěší svými výlety, svou psí kamarádkou Terrinkou a prostě vším, co na tvých stránkách uvidím. Přeji ti hodně štěstí a spoustu dalších let mezi námi. Iva ♥

    OdpovědětVymazat