neděle 13. března 2022

Výherkyní soutěže

 ... se stává ...
Než vám to řeknu, tedy písnu, 
chci Vám poděkovat za milé komentáře k výročí blogu.
Tentokrát jsem k losování přistoupila jinak. 
Za pět let jsem napsala 409 příspěvků, to zmiňuji i v článku,
takže 4+0+9=13
A to je i moje šťastné číslo, tedy komentář číslo 13 vyhrává zmíněný balíček.


13. komentář v pořadí napsala Babi Lenka.
Babi Lence moc gratuluji a balíček příští týden odesílám.
PS: Leni, adresu mám uloženou.


Všem ostatním přeji klidné dny.
Dáša F.

16 komentářů:

  1. Gratuluji Lence k výhře. Zrovna ona to myslím s vnučkami dobře využije :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace letí i z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, výhra jde do těch správných rukou. Lence gratuluji 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tady se trefila správná věc s dobrým úmyslem. Dášenko, moc dobře jsi vylosovala výherkyni a Lenička jistě časem ukáže, jak zužitkovala výhru s vnučkami. Hodně štěstí zájemkyním příště přeji.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji Lence a všem přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji Lence a Tobě přeji hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji Lence a přeji všem obyčejně hezké dny
    🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji Lence. Vnučky budou určitě nadšené. Klidné kdy všem. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Velká gratulace Lence. Určitě bude mít radost. Přeji Ti krásné dny ve zdraví a fotografie jsou opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
  10. Výborně:-) Výhra je na správné adrese. Leni, blahopřeji :-) Dáši, Tobě i všem ostatním krásné dny:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé Dášo, děkujuuuu, mám radost ! Tak se budu těšit... Posílám pozdrav. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji výherkyni
    Dášo,hezký večer a klidné dny

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, i já se přidávám ke gratulacím Lence. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Velká gratulace k výročí blogu i Výžerky i❤️

    OdpovědětVymazat