středa 18. března 2020

Sbírka nesbírka

... výzva od Marty ...
Když nedávno vyhlásila Marta novou výzvu na téma "nahodilá sbírka", 
věděla jsem hned, že do toho jdu. 
Protože jednu nahodilou, dnes sice už cílenou, sbírku mám doma.
Ano, jsou to Andělé.
Sama jsem překvapena, kolik jich už za ta léta mám. 
Některé jste možná viděli v jiných příspěvcích, ale dnes vám je ukáži pěkně pohromadě.

Tito jsou nejnovější, udělala jsem si radost na výstavě betlémů.



Andělka (na fotce výše) a magnetky jsou od Šárky S., díky které jsem objevila svět blogů.
Psala jsem tady.
Andělka na pohlednici je od Moniky z kopečku.


  Toto je můj první, a na dlouhá léta jediný, andělíček, mám ho od mamky.
Možná už přes 30 let.


Dárek od kolegyně.


  Další kousky mám koupené na trzích od dětí z Dětského domova Žíchovec,
nebo z tvořivé dílny Domeček v Trhových Svinech.
Mám je moc ráda, i když chápu, že ne každému se tato tvorba líbí.
Mně moc, každý výrobek má své kouzlo.





Výhra od Hanky.


Dárečky ... 



... jeden plechový



A můj největší a nejmilejší andělíček Pepíček
mám ho od své sestry.


Tak a to je asi vše z mé nahodilé sbírky. :o)

Přeji nám všem v této nelehké době hodně andělů kolem nás.
Myslím, že je potkáváme všude, ať už na ně věříte, nebo ne.
Já v ně věřím 
a moc jim ze srdce děkuji za to, co pro nás, hlavně v posledních dnech, dělají.
Patří mezi ně zdravotníci, policisté, hasiči, prodavači aj. profese, 
které stojí v první linii a nemůžou zůstat doma, jako většina z nás.
Za to jim patří obrovský dík.
(Nedělám si iluze, že se mezi nimi nenajde i nějaký čert, 
ale výjimka potvrzuje pravidlo.)

Přeji vám klidné dny 
a hlavně pevné zdraví. 
Dáša F.



29 komentářů:

  1. Moc pěkná a bohatá sbírka. Pepíček je super hároš :-)
    Musíme doufat, že nad námi budou bdít.
    Klidný den.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná sbírka. Tak ať sbírka i nadále dělá velikou radost. Přeji krásné, pohodové a klidné dny a hlavně zdraví celé rodině. Jára

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná sbírka. Mě se nejvíc líbí ta trojka andílků nad Pepíčkem. Měj se andělsky(✷‿✷)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná andělská přehlídka je to. Každý anděl má něco do sebe. Užívej si je !
    Ano,ano období je teď nelehké, ale musím doufat, že zase bude dobře.
    Klidné dny, Dáši '!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Andělů není nikdy dost...
    Je dobré nějakého mít vždycky hodně blízko, rozumím tomu, i já mám blízko ty neživé, ale naštěstí i ty živé...
    Ať ti jich Dáši taky jenom přibývá.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Daso, to je velmi pestra sbirka andelnu. Pravda, nikdy jinch neni dost. V teto dobe TAK prihodne. Mej se. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, já snad začnu sbírat andílky :-) Moc krásná sbírka, kochám se. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, ty těch andělíčků máš....
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Dáška,
    krásna zbierka, aj ja mám najviac asi anjelov :-) tak sa budem opakovať.
    Pekný večer, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná sbírka. Taky bych dala docela dost náhodných andělů dohromady. Takže dobrý nápad. A taky na ně věřím. Dnes víc než kdy jindy.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sbírka z různorodých materiálů. A jako vždy je perfektně nafocená. AŤ Tě chrání před tou hnusnou chorobou, co nás teď všechny trápí. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Kouzelná, doslova andělská sbírka, Dáši!
    A to srdíčko na konec... k tomu není co dodat.
    Měj pokud možno hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda čerty i andělky, patří k sobě.
    Je to protiklad, přitahuje se a jen ten barevný rozdíl dál člověku najevo, že by to byla jednostranná záležitost. Navzájem se musí vyvážit.:-)
    Je pravda, že jsou v našich životech situace, když se člověk až lekne, když potká jiného, který do života vstoupil. Pomohl, zaúřadoval nebo jen pohladil a pak navždy zmizel. Tyhle sbírky nám pak zaplňují srdeční komory, z nich pak čerpáme.
    Kouzelná sbírka a do dalších dní, měsíců hodně sil s andělem, čertem, ale hlavně každý sám se sebou ... ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná andělská sbírka. I u nás se několik andílků najde. Toho posledního jsem si také přivezla z výstavy betlémů z Třeště. Je, jak jinak, vyřezaný ze dřeva.
    Doufejme, že nás všechny naši andělé strážní v této nelehké době ochrání.Růža

    OdpovědětVymazat
  15. Boží Pepíček 😊 Krasné jarni dny-než se zase ochladi. J.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo,nádherná sbírka.Krásně jsi je nafotila.Já mám asi 5 andělíčků,jak jsem je různě dostala,mohla bych uvažovat o rozšíření.
    Měj klidné dny

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši nádhernou sbírku máš... I já jich mám doma mnoho,ač je nesbírám 😊 mám je moc ráda. Přeji Ti pokud možno pohodové dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná sbírka andělů a nádherná slova na závěr. :-D
    Budeme ty anděly ještě nějakou chvíli potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, máš moc pěknou sbírku. Taky mám několik Andělek a Andělů a v životě na ně věřím. A ještě mám sbírku kočiček :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná sbírka :) Také mám doma nahodile-nenahodilou sbírku andělíčků :)

    vAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši, krásná sbírka a musím napsat, že v této době každý z nás potřebuje toho svého andílka. Přeji ti krásné předjaří. Iva

    OdpovědětVymazat
  22. Andělů není nikdy dost, něco o tom vím :o)
    Dášo, měj hezký den. J.

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši, moc hezká sbírka.
    Andělů strážných není nikdy dost.
    Krásný den a hlavně to zdraví.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná a zajímavá sbírka.:-)
    Přeji klidný víkend.:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Překrásná sbírka, a nejvíc se mi líbí právě ti andílci od dětí, jak by se taky mohli někomu nelíbit, jsou to skutečná umělecká dílka. Díky dcerám mám už také pár andělů, to je další sbírka, která se mi pomalu rozrůstá. Kéž nad námi andělé bdí a přinesou nám štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Chci vám všem poděkovat za krásné komentáře k mojí sbírce a také obrovské díky posílám Martě, za tuto skvělou výzvu. Díky ní jsem nakoukla a určitě ještě nakouknu na spoustu zajímavých sbírek, nesbírek a také na spoustu nových blogů. Moc Vám všem děkuji.

    OdpovědětVymazat
  27. Dášo, andílci nezklamou a nikdy jich není dost. Máš jich slušnou sbírku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  28. Osobně by mi prostě nepřišly podobné sbírky a investice méně rizikové, než jsou třeba investice do dluhopisů. Víte, jak to bývá. Prostě zkrátka a dobře to dáváte někomu u koho vlastně nevíte, jak to využije. Proto když se budu chtít něčeho zbavit a darovat to, tak bych to tam asi odnesla sama. Ale jako to je pak na každém. :)

    OdpovědětVymazat