neděle 8. března 2020

Tramtadadááá

... a foto knihu vyhrává ...
Než napíši číslo výherního komentáře, 
chci vám ze srdce poděkovat za všechny návštěvy, ať náhodné či pravidelné, 
na těchto stránkách.
Hodně cestuji a občas fotím a mám radost, když se s vámi můžu podělit o mé fotografie.
A také mám obrovskou radost, když mi pod příspěvkem necháte komentář.
A vy necháváte, za což vám moc děkuji.
Vážím si vašeho času, který tu se mnou trávíte.
Pokud mám já chvilku, ráda se toulám zase s vámi a poznávám místa, která neznám. 
A také nakukuji do vašich příbytků, nebo pod vaše tvořivé ruce a občas i pod pokličku.
Pak obdivuji vše, co neumím a toho teda je. :o)


No a teď k výhernímu komentáři.
1. místo získává komentář č. 16.,
je to Stáňa.

A protože komentářů přišlo hodně 
a já mám letos zatím vše ve znamení trojek, tak výherci budou také tři.
Těm zašlu pár drobností pro radost.

takže:
2. místo - komentář č.10, Marta
3. místo - komentář č.18, Jiřinka z N.

Všem výherkyním moc gratuluji a prosím, 
o zaslání adresy na můj mail: fajtlova.dasa@gmail.com.
Příští týden vám balíčky zašlu.

Užijte si dnešní Den žen
a mějte pohodový týden.
Dáša F.

PS 1: Zítra odjíždím na dva dny na Plzeňsko, takže balíčky odešlu v druhé části týdne.

Labutě v poli? 
Nechtěně jsem je přestěhovala na asi 200 m vzdálený rybník, 
o kterém jsem neměla tušení.



PS 2: Dnes v Toulavé kameře bylo povídání o Hrdějovické keramičce i keramice.
Máme ji téměř za rohem, asi 500 m od nás,  tak pokud máte červené tlačítko, nakoukněte.
Loni jsem o ní psala tady.

PS 3: Včera jsem objevila další výzvu, tentokrát u Marty, tak jukněte a přidejte se. :o)
Určitě se zase všichni rádi podíváme na všechna zpracování.
A neříkejte, že doma nemáte víc kousků podobného druhu. Hi, hi.

14 komentářů:

  1. Dášenko, tak to zírám a zárověň moc děkuji, tolik štěstí!Nedávno jsem vyhrála u Věrušky nádherný kalendář a teď výhra u tebe!
    Na soutěž u Martičky jsem právě vyrobila příspěvek.
    Moc zdravím na jih. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a současně gratulace výherkyním. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vitezkam gratuluji a tobe, Daso, stastnou cestu tam i zpet. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo,vidět tolik labutí je paráda.Také se u nás u rybníku tak houfují i volavky.
    Gratuluji výherkyním.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Srdečně gratuluji a doufám, že jim kniha udělá radost. Fotografie tolika labutí jsou úžasné. Přeji krásný sváteční večer a pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, já jsem vyhrála :). Děkuji a adresu posílám.

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji vítězkám a tobě, Dášo, přeji šťastné cestování!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, Dáši, já něco dostanu, moc děkuji. Já nikde nijak zvlášť nesoutěžím, ale protože u tebe komentuji pořád, nemohla jsem komentář vynechat. A píšu. Šťastnou a klidnou cestu.

    OdpovědětVymazat
  9. Vítězkám gratulaci a Dáše ještě jednou poděkování za výzvu. Díky ní jsem našla mnoho zajímavých blogů. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Véééélká gratulace výherkyním.🌹:-)
    Ema

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji děvčatům, aby je dárek potěšil a hřál jako vzpomínka na fajn Dášu !!

    OdpovědětVymazat
  12. I já moc výherkyním blahopřeji a tobě milá Dáši přeji nádherné dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji výherkyním! Vidět tolik labutí na suchu je docela rarita. ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za milé komentáře k mému třetímu výročí blogu a za gratulace výherkyním. Zítra odesílám slíbené balíčky. Mějte krásné dny plné pohody a radosti. D.

    OdpovědětVymazat