úterý 3. března 2020

Soutěž - třetího třetí

... 3 roky ...
Ano, dnes jsou to tři roky, kdy jsem si založila tento blog 
a vložila na něj svůj první příspěvek.
Ani jsem netušila, jak bude blog vypadat a jak dlouho mne bude bavit. 
Byl celkem bez konceptu a to je vlastně dodnes a dodnes mne baví. :o)
Vkládám si sem příspěvky, tak jak jde život. 
A on JDE, možná někdy letí 
a proto mne baví se občas podívat do své historie a přečíst si, co se u nás stalo. 
A nejen to. Za tu dobu, pro mne UŽ 3 roky, 
pro někoho ostříleného věřím, že TEPRVE 3 roky, 
jsem zde poznala spoustu skvělých blogerek/ů a moc milých lidiček.
Ráda nakukuji na vaše stránky, čtu si vaše příběhy a kochám se vašimi fotkami.
Je mi tu s Vámi fajn.
Když mám čas, napíši vám komentář 
a moc ráda si čtu i vaše komentáře u mých příspěvků.
A tak jsem si dnes pro vás připravila malou soutěž o jednu fotoknihu.
Né mojí, ty jsou soukromé, ale z vydavatelství MCU. 
Je to taková malá pozvánka k nám na jih s názvem "Jižní Čechy", 
autorem fotografií je Libor Sváček.
Po nedávné výzvě, kde jste se ukázali všichni jako úžasní fotografové, 
věřím, že tato kniha plná krásných fotografií udělá někomu radost.
Stačí mi napsat do komentáře, třeba jen..., jestli jste někdy na jihu Čech byli.
A co, byli?








V neděli 8.3. ze všech komentářů vylosuji jednoho šťastlivce, 
kterému následný týden výhru zašlu.

Moc Vám děkuji za všechna nakouknutí na tento blog 
a za všechny krásné komentáře k předešlým příspěvkům.
Dáša F.



PS: Do příspěvku Vaše 3x3 jsem vložila odkaz Romči s jejím zpracováním výzvy,
 tak jestli chcete, ještě nakoukněte. Je to hodně emotivní příběh.

A na závěr vám ukáži Amarylis. 
Nedávno jsem ho koupila ve slevě (za 35 Kč), byl to takový malý pahýl 
a během pár týdnů nádherně vykvetl. Kvete ve dvou řadách a má 9 květů.





31 komentářů:

  1. Moc ráda Ti k tříletému výročí gratuluji. V podstatě jsme začínaly obě téměř na stejno a zatím nás to stále baví. Tak ať nám to ještě nějaký ten rok vydrží!!!
    Jižní Čechy nemám až tolik procestované, ale byla jsem v Č.Krumlově, na Hluboké......
    Tak, Dáši, vzhůru do dalšího blogérského roku!
    Prima den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, gratuluji k výročí blogu. Jestli jsem někdy byla v Jižních Čechách? Moje babička a maminka pocházely z Jižních Čech, z Podeřišť u Netolic. Kousek od Netolic je kouzelný zámeček Kratochvíle. Jako malá jsem o prázdninách jezdívala s babičkou k příbuzným do Netolic. Život maminku a pak i babičku zavál na Vysočinu. Já se na Vysočině narodila, ale k Jižním Čechám mm blízko.
    Přeji Ti další hezké dny s blogováním. Růža


    OdpovědětVymazat
  3. Dáši,
    amarylis a váš psí maznoš je naj, je krásna a milá...
    Pekná kniha, krásne zábery sú v nej, rada sa zapijím do súťaže :-)
    A v Južných Čechách som asi nebola...
    Pekné dni Ti prajem, a ešte veľa krásnych príspevkov na blogu, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Dášo, přeji blogu spoustu poutavých článků. Ráda si pročítám cestou necestou po naší krajině. V Jižních Čechách jsem pobývala hodně málo. Hluboká, Český Krumlov, Telč. určitě se polepším a vyrazím do ještě mi neznámých míst. Přeji pěkné dny. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, mám moc ráda tvůj blog plný překrásných fotografiích z tvých cest a přírody. Přeji ti, aby tě stále bavilo mačkat spoušť a vkládat příběhy pomocí fotek.
    A jih mám moc ráda, jezdíme k vám dolů každý rok a s nadšením proháníme kola.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo gratuluji k blogovému 3. výročí a přeji Tvému blogu hodně spousty pohody, která z něj jen srší a plno dalších krásných fotografií z tvých cest a nejen z nich.
    Na jihu Čech jsem byla a třeba zrovna zámek Hluboká mě velmi uchvátil.
    Krásný zbytek týdne.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši Hvězdník! Tohle je hvězdník (Hippeastrum) amarylis je úplně jinak vypadající květina, Jenže je tak málo u nás známá, že ani květináři a floristi sami nevědí jaký je mezi nimi rozdíl. To jako zahradní vsuvka a teď k těm jižním Čechám. Když jsem po čtvrtstoletí zas potkala mého kamaráda a velkou lásku z mládí, zavítala jsem k němu na chatu mezi Novými Hrady a Dobrou Vodou totálně jsem se do téhle části republiky zamilovala. No a když mne vzal na Červená blata, provezl blízkým či o něco vzdálenějším okolím prostě jižní Čechy mi dostaly pod kůži. Nějaký čas jsme jezdili s pesanama na výstavy do Budějovic, koně co se pasou okolo Třeboně jsou vážně krásní a rybník Svět parádní. Nemluvě o Hluboké a rybnících s volavkami...

    OdpovědětVymazat
  8. V první řadě gratuluji ke třetím narozeninám blogu a přeji ti, aby tě radost z blogování neopouštěla.
    Hvězdník má nádhernou barvu, ten můj už druhým rokem odpočívá. :-D
    Jižní Čechy patří k místům, kam se moc ráda vracím. Jezdívala jsem do Neznašova, který je nedaleko Týna nad Vltavou. V Temelíně ještě nebyla žádná elektrárna, zato tam bývaly pěkné zábavy. Později jsme trávívali prázdniny na Šumavě, pracovala jsem ve školství, takže nebyl problém začátkem prázdnin dotáhnout do Horní Vltavice karavan a vracet se zpět až na konci prázdnin. Našim dětem to tam vyhovovalo a díky Šumavě vydržely nemarodit minimálně do vánoc. :-D Vyráželi jsme odtud na výlety do bližšího i vzdálenějšího okolí. Když potomci odrostli, podnikali jsme výlety zejména na hrady a zámky. Těch jihočeských jsme navštívili spoustu a rozhodně nekončíme. V květnu vyrážíme do Domanína u Třeboně na několikadenní třídní sraz.
    Než šel syn do školy, málem jsme se stěhovali do Vimperka. Já měla zajištěnou práci v knihovně a muž měl pracovat v Tesle. :-D Nakonec to ztroskotalo na tom, že chtěli "slaboproudaře" a muž je "silnoproudař". Tedy oboje je elektrikář. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím tě Dáši. Čas letí jako splašený. Já jsem si kdysi založila svůj první blog na doméně "webovastranka.cz. . který provozovali belgičané. Byly to bezvadné stránky, ale pak je odkoupil někdo z Ruska a stránky byly časem zrušeny. Přešla jsem tedy na blog.cz, ale loni mi ho z pro mne neznámých důvodů najednou zablokovali s tím, že pokud jej sama nezruším, tak jej zruší oni. stejně tam už delší dobu nešlo téměř nic nahrát a tak jsem jej zrušila. V té době už jsem, byla tady na bloggeru, tak že některé články jsem si stačila ještě přetáhnout sem. ***
    Jinak v Jižních Čechách jsme byli dvakrát na dovolené. Jednou s partou lidí od manžela z práce, kde jsme byli ubytovaní v maringotkách u rybníka ve Staňkově, odkud jsme podnikali výlety do Třeboně, do Českých Velenic a odtud do rakouského městečka Gmünd, ale také jsme navštívili nádherný Jindřichův Hradec a vyjeli si i do mého rodného města, Telče..V roce 2016 jsme byli ubytovaní s našimi syny a jejich rodinami u Soběslavi v chatě v místě zvaném Švadlačky. Také odtud jsme podnikali společné výlety jako například na stezku v oblacích u Lipna, rozhlednu Svákov i blízkou kapličku, i samotné město Soběslav se zajímavým hradem a nádhernou
    věží kostela sv. Petra a Pavla, navštívili jsme i věžičku hradu nazvanou Hláska. Také jsme si prošli Borkovická blata, vyjeli si do obce Deštná a odtud šli pěšky na zámek Červená Lhota. Také jsme se zastavili v Českém Krumlově na zámku a prošli město, ale kvůli davům lidí jsme se snažili co nejrychleji zmizet zase do klidu. Na Hluboké jsme navštívili zámek a nádhernou zoologickou zahradu a cestou domů jsme se ještě zastavili v Táboře, kde jsme si prošli město muzeum čokolády u hrad Kotnov s Bechyňskou bránou. Je to nádherný kraj a moc ráda se vracím k těm fotografiím a vzpomínkám na super krásnou rodinnou dovolenou.***
    Radost sis udělala krásnou amarylis. Já mám červenou, ale už mi letos odkvetla a druhá jen "vysadila" listy. Asi jsem ji zalila moc brzy. Teď je nechám obě načerpat sílu a pak je zase nechám přes léto zaschnout a na podzim zasadím do zeminy a budu čekat, až vyrazí poupě...***
    Přeji Ti krásné a pohodové dny i když nás počasí stále uzavírá doma...

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, já myslela, že tě znám už dýl. Jsem ráda, že tě psaní pořád baví, ráda k tobě chodím. Já taky nemám koncept dodnes a to jsem si založila blog téměř před sedmi lety. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo,gratuluji ke třetímu výročí tvého blogu.Možná,že ho mám také tak dlouho.Byla jsem nejdříve na blogu a když to tam začalo zlobit,tak jsem se přestěhovala sem.
    V Jižních Čechách jsem byla asi 2X na dovolené.Je tam hodně krásných míst,ale už si to tolik nepamatuji,ale mám pár fotek v albu.Tenkrát jsem tolik ještě nefotila.
    Přeji další pěkné roky s blogováním.

    OdpovědětVymazat
  12. Také gratuluji. Mám to hodně podobně. Blog si píšu hlavně pro sebe a dokud mě to bude bavit.
    Amarylis i Hvězdník máš krásný. Já jsem jich taky měla spoustu, ale už jsem je rozdala.
    V Jižních Čechách jsem byla 2x. V Českém Krumlově a pak v Třeboni + rybníky. Moc se mně tam líbilo a doufám, že se tam zase někdy vypravíme.
    Krásný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Velká gratulace ke krásnému blogu plného úžasných fotek a hezkého čtení.
    Na jih jako malá holka každé léto.Teď občas na nějaký krátký výlet.
    Hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, i já posílám velkou gratulaci k blogovému výročí. Je tu vždy mnoho krásných fotek a pěkné čtení. A už se těším na týden dovolené v Chlumu u Třeboně.
    Klidný večer přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši milá, ze srdce gratuluji k trojkovému výročí. Myslím, že s tebou jdu od začátku a moc ráda vždycky.
    Tvoje obrázky a povídání z dlouhých cest jsou vždycky jistotou skvěle prožitého času tady.
    Projela jsem kus světa, ale tahle naše malá zemička je stejně nejkrásnější.A jižní Čechy? Perla vedle perly, neopakovatelná města, úžasné řeky, rybníky a hlavně Šumava...
    Ať všechny tvoje cesty jsou hlavně šťastné a máš stále chuť s námi tvůj pohled na všechna krásná místa sdílet...

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, gratuluji k blogovým narozeninám a do dalšího blogování přeju hodně nápadů, spoustu čtenářů a těším se na krásné fotky.
    Já na jihu Čech právě jsem - školím se v Telči. Jinak moji rodiče pochází z Tábor a Pelhřimova, takže mám na jihu Čech i rodinné vazby. A taky krásné vzpomínky na naše dovolené v Novohradských horách.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, vezmu to od zadu - nádherné květy a kouzelná fotka s Teri.
    Moc gratuluji k blogovým narozeninám. Mě se tedy nechce věřit, že to jsou teprve tři roky... Moc ráda k tobě chodím, tvé fotky jsou úžasné. K vám na jih jezdím a ráda, snad to vyjde i letos. Možná i díky tomu mám tuhle knihu - dostali jsme ji od klienta z J. Hradce.
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Dášenko, bez tebe by blogerský svět nebyl úplný. Jsem moc ráda, že jsem na tebe nějak přišla a od té doby tvé fotky vyhledávám.Úžasné tři roky!
    ( já v dubnu šest, to snad ani není možné.)
    Hvězdník máš moc hezký, pejsan vypadá, že mu voní.
    A Jižní Čechy? máme moc rádi, z tátovy strany tam máme všechny příbuzné a že jich je!Také jsme je dosud, ty J.Čechy, léta pilně navštěvovali.Nejlepší je to na kole!
    Až se jednou potkáme, můžeš mne prozkoušet, hihi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den
    Amarylis máte nádherný. To ,že jste ho zachránila ,tak se odvděčil.
    V Jižních Čechách toho jsem moc neviděla, ale mám v plánu to napravit a kniha je moc hezká.
    Jinak blogu a Vám přeji vytrvalost a pohodu.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Dášenko, posílám velkou gratulaci k výročí tvého blogu.�� Chodím k tobě moooc ráda, protože obdivuji tvoje snímečky. Chodím si sem pro inspiraci. Děkuji ti a přeji spoustu nápadů a ještě víc spokojených návštěvníků.��:-)
    Amarylis je náádherný!��:)

    OdpovědětVymazat
  21. Zapomněla jsem napsat, že Jižní Čechy jsme několikrát navštívili a moc se nám tam líbilo. Hlavně na Šumavě.:-)
    Přeji pěkný den.:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši i já moc blahopřeji k výročí. Tak nějak to utíká moc rychle a moc ráda k tobě chodím na kochačku 😊. Tvému blogu přeji mnoho nádherných článků a mnoho spokojených čtenářů. A co se týká Jižních Čech.. máme je projeté důkladně na motorkách a v srdci mám nejvíce uloženou Dobrou Vodu u Nových hradů. Měj se moc krásně Z💙.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, nedá mi to, abych nenapsala k tvému komentáři: líbí se mi výraz kochačka, to u Dáši hrozí pokaždé, že jo?
      A Dobrá Voda u Nových Hradů ?, celá ta oblast je super! já bohužel nikoli na motorce, ale pěkně šlapat do pedálů na horském kole! A rozhledna Kraví Hora, nebo Římov, tvrz Žumberk a Terčino Údolí, kdo by odolal? To by bylo hezké se tam potkat! Jiřina z N.

      Vymazat
  23. Zdravím oslavenkyni,
    říkám si, já tu Dášu znám a vono už tři roky ?
    Jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila a přesně si pamatuji, kdy poprvé jsem tě víc zaregistrovala.
    Byli jsme v Harrachově a já tam nad vodopády našla místo, které se hodně podobalo tvé fotce na titulní stránce ... voda, šutry, mech.
    Celou cestu zpátky jsem přemýšlela, kde jsem něco podobného viděla. A pak jsem se vrátila k tvému blogu a napsala první koment.
    Takže za mne ....žij, raduj se, foť a občas to hoď jako návnadu mezi nás!

    OdpovědětVymazat
  24. Amarylis byl trefa do cerneho, je fakt nadherny. Mne obvykle vykvetaji postupne, pokud maji dva pupeny.
    Jinak hlavne preji krasne narozeniny:-), i kdyz blogerske, gratuluji k dalsimu roku! At i v tech nasledujicich jsou blogu ctenari nakloneni jako doposud!!!
    A tobe , Daso, mnoho stastnych km na cestach, kde nam dokumentujes krasy sveta, respektive nasi krasne zeme.
    Zijes na nadhernem miste jiznich Cech. Byla jsem tam nekolikrat a doufam, ze se tam jeste mnohokrat podivam. M.

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Dášo, já tě objevila teprve nedávno, ale ráda k tobě nakukuji, i když ne vždy komentuji. O tom, že to není Amarylis ale Hvězdník už tě poučili jiní. Tak tedy k Jižním Čechám. Protože sousedí s naším krajem Vysočina, zdá si mi, že je máme za rohem. Myslím, že i některá jihočeská města jsou v našem kraji. Na to ale nejsem odborník. Strávila jsem krásný víkend na Hluboké a prozkoumala okolí, mám ráda Český Krumlov a myslím, že k vám patří i Česká Kanada. Všude se mi moc líbilo a určitě do vašich končin zavítám.
    Přeji mnoho pěkných chvil při "blogování".
    Věra

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to moc gratuluji k takovému pěknému výročí! Já obvykle to své nějak vypustím, ačkoli to není nikdy záměr. :-) Na jihu Čech jsem byla několikrát, je tam krásně a klid, rádi tam jezdíme na výlety a už z těch fotek ta atmosféra úplně dýchá. :-) Výherce jistě bude spokojený! :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  27. V prvé řadě ti gratuluji k výročí!!! Tři roky, to už je pěkný kus života a taky spousta skvělé práce na článcích. Jsem moc rád, že jsem tvůj blog objevil a těším se na další krásné příspěvky !!!
    Při svých toulkách po republice jsem zavítal do Jižních Čech několikrát. Naposledy to bylo předloni, kdy jsem trávil týden v České Kanadě a odtud vyrážel na výlety třeba do Jindřichova Hradce,na Červenou Lhotu,..... Ten kraj má své kouzlo a velice rád se tam vracím

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Dášo. Přeji ti do dalších let s blogem hodně zážitků, krásných fotografií a taky nápadů, jako byla třeba výzva 3x3. V jižních Čechách jsem nebyla už dávno. Jezdila jsem na prázdniny k tetě na Šumavu a každý rok si říkám, že bych se tam ráda znovu podívala... Hezkou neděli. Hanka

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den, krásné fotky...dejte pozor na pejska, Amarylis je jedovatá pro lidi i zvířata, nejen cibule, ale celá rostlina. Zdravím Marie

    OdpovědětVymazat
  30. Předposlední fotka je ta co potěší oko i srdéčko chytne :o)
    Měj se hezky, Dášo. J.

    OdpovědětVymazat