pátek 27. března 2020

Český Krumlov

... a muzeum obchodu ...
Někdy na podzim jsem v Krumlově objevila obchůdek,
ve kterém se nachází i muzeum obchodu.
Jenže jsem neměla foťák a tak jsem si řekla, že až pojedu jindy  
a zbyde mi chvilku času, podívám se sem znovu. 
Tak se také stalo. Byl únor a to byla ještě doba volného pohybu. :o)
Pojďte se tedy volně projít po obchůdku, kde prodávají perníčky, kávu, 
lihoviny i třeba lněné utěrky.





















Mějte klidné dny 
 a přeji nám všem, ať ta omezení postupně pominou.
Dáša F.

PS. Zkoušela jsem našít pár srdíček ze zbytků látky a naplnit sušenou levandulí. 
No, mám ještě hodně co pilovat, ty obloučky mi vůbec nešly, 
ale už jsem si našla nový střih i postup, tak snad to pro příště vylepším. :-)


24 komentářů:

  1. krásné fotky,do Českého Krumlova se chystáme,snad nám to vyjde,díky za inspiraci,Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Krumlov mám také na nástěnce míst, kam bych se jednou chtěla podívat. Moc krásné fotky. Jé a srdíčka, jsou krásná. Také mi nejdou šít obloučky,ale mně to šití nějak nejde celkově.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, tak o tomhle obchudku vůbec nevím. Skoda, ze se nikam nemůže. Hned bych tam vytáhla děti. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, moc děkuji za tento obchůdek, byli jsme v Krumlově vícekrát a nevím o něm!
    ( znám jeden podobně půvabný v Třebízi, ale s tímto se nedá srovnat )
    Budu se těšit, že se tam zase někdy podívám a děkuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. ČK je krásný se vším všudy))) Těším se, až se tam budeme moci vrátit.
    .....a náhodou ta srdíčka se ti moc povedla.

    OdpovědětVymazat
  6. V Krumlově jsem byli před lety a moc se mi líbily uličky s obchůdky. V muzeu mají krásné exponáty.
    Srdíčka se mi líbí, povedla se ti.
    Měj pohodový víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelný obchůdek v krásném Českém Krumlově.Byli jsme tam s manželem dvakrát a hned poprvé jsem byla okouzlena.Vrátili jsme se zrovna z býv.Jugoslavie z Dubrovníku a Český Krumlov se
    svými uličkami nám ho hodně připomínal.
    Dášo,měj hezký víkend a přeji ti brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
  8. Obchůdek znám, byla jsem ním okouzlena. Je to už šest let co jsme v Krumlově byli.
    Pokud možné klidné a pohodové dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, krásné fotky. :-) Obchůdek s příchutí nostalgie a kouzelné uličky ve městě. Přemýšlím, jak je to dlouho, kdy jsem tu byla. Nepočítám průjezd, kdy jsme jeli před dvěma lety ze Soumarského mostu do ZOO v Borovanech. Už tomu bude pár let, kdy jsme se procházeli po městě a pak vystoupali nahoru ke hradu.
    Srdíčka jsou moc hezká, povedla se. Možná se nechám inspirovat.
    Měj hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Dášo, já zrovna chystám článek (články) z Krumlova. Byli jsme tam těsně před tím, než vypukla koronavrirusová opatření. V tom krámku jsme byli taky a myslím, že v té hromadě ještě nevytříděných fotek mám třeba i ten červený domeček s břečťanem. Budu se muset pochlapit a ty fotky vytřídit :) a taky je hodit na blog.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak na tom miste se krasne zastavil cas, nadhera, ostatne jako cely Krumlov a i v unoru bez lidi:-). Srdicka jsou za me paradni, to musi byt vune! M.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, to je kouzelné místo! Moc děkuji za ty fotky, je to krásný návrat do starých časů!
    A pochválím ti i srdíčka, teď se šíjí už snad jen roušky, tak to je moc milé!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, kouzelné fotky, určitě bych nakoupila!
    Srdíčka jsou krásná a plněná levandulí - to nemá chybu.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši děkuji za milou procházku Krumlovem, který miluji. Srdéčka se ti moc povedla, mne také nejdou dělat obloučky, tak je mívám občas šišaté. Přeji po klidné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Při pohledu na tvé fotky jsem uvědomila, jak jsme se při cestování snažili, aby na fotkách nebylo tolik lidí a nyní to vůbec není dřina, jen se nikam nesmí.
    Já jsem v Krumlově nikdy nebyla, je to destinace profláknutá po celém světě a jen získat ubytování na víkend je drama.
    Ale doufám, že se mi jednou poštěstí a uvidím na vlastní oči.
    Krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, to je nádhera, krásný obchůdek. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, kouzelné fotky (ostatně jako vždycky), atmosféra starých časů. A srdíčka s levandulí jsou dobrý nápad :-) Opatruj se Pavla

    OdpovědětVymazat
  18. V Krumlově jsem byla, ale zrovna to, co je na Tvých foktkách jsem neviděla. Krumlov za den a půl není možné projít všude :-).
    Srdíčka máš hezká !
    Klidnou neděli ve zdraví, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, to je jako z pohádky. Vůbec se nedivím, že se Anděl páně 2 natáčel zrovna tady. Ráda bych si to jednou prohlédla naživo. Klidnou neděli přeju. Hanka

    OdpovědětVymazat
  20. V Krumlově jsem byla pouze jednou,ale určo se tam chci ještě podívat..Hezké fotky,díky Ila

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, děkuji za připomenutí krumlovských krás, srdíčka se mi líbí, levandule utěší a prohloubí dech. Krásné a pokojné dny Dášo!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Dáši, to je krásné pocestování. Moje srdce milovníka nostalgična, starých časů a vetešnictví plesá :-D Hezký den. Romča.

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši!
    Krumlov- má láska...ale už jsem tam nějakou dobu nebyla...
    a poslední dobou tam jsou šílené davy lidí- i když- teď si tak představuji- jak je to tam teď...Obchůdek je nádherný- ty staré časy- aach.
    A tvořila jsi moc hezky ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  24. Jak já se zas toužím podívat do Krumlova :) Krásný víkend, Dáši ♥

    OdpovědětVymazat