pondělí 2. dubna 2018

Moje poklady

... výzva ...
Když Marta, z blogu Tak trochu vyzobaná slunečnice,  
vyhlásila výzvu "Moje poklady"přihlásila jsem se, 
aniž bych věděla, jestli nějaké mám. 
Největší poklad je můj Míra a naše děti, to jsem psala Martě 
hned do přihlášky, ale ty se fotit nechtějí. :O) Ha, ha.
A tak jsem začala pátrat. 
Jsou to spíše novodobé poklady, ke kterým mám blízko a dělají mi radost.

Andělíček Pepíček
Dostala jsem ho před pár lety od své sestry. 
Visí v patře mezi pokoji a patří mezi mé největší anděly.



Andělů mám už kolem sebe opravdu hodně,
ale dalším zajímavým, je tento sedící na římse krbu.
Toho jsem si koupila na vánočních trzích od dětí z dětského domova
a za ta léta mám už od nich pěknou sbírku výrobků.


Mezi poklady řadím i keramické výrobky naší dcery, ze školních let.
Tato vázička je nádherná, já bych to nezvládla.
Stejně krásných kousků mám, po domečku rozmístěných, ještě několik.


Obrázky od Šárky S.
Nedávno jsem tu psala, že díky Šárce jsem se dostala k blogům.
Obrázků od Šárky mám již několik a jeden mám ještě objednaný,
ale tento (vpravo) jsem od ní dostala jen tak, pro radost.
Nedávno mi přivezla nějaké magnetky a přívěsky na klíče,
které jsem měla už dlouho zamluvené.
Pozvala jsem ji dál a tato úžasná, pro mne před pár lety neznámá, malířka,
seděla u nás v obýváku.
S dárkem pro mne.



A tak se sbírka pomalu rozrůstá. To mám ještě jeden nevyfocený.



Mezi další poklady patří i tento Vánoční kaktus, který mi darovala moje babička,
když jsme se v roce 91 nastěhovali s Mírou do našeho prvního bytu.
Od té doby kvete 2x ročně. Toto je aktuální fotka.


Možná nejstarší, ale téměř nejkratší dobu mám z mých pokladů tuto lavici.
Po koupi starého domu ji chtěl brácha vyhodit a já ji trošku doladila,
aby se hodila k nám na terasu. Zde


A ještě jeden živý poklad máme. 
Je to naše Terri.


Martě děkuji za skvělou výzvu, 
díky ní si člověk připomene, jaké poklady má kolem sebe.
Mějte krásné velikonoční pondělí a snad Vás koledníci vyšlehali, 
aby jsme neuschly.
Dáša F.


25 komentářů:

  1. Dáši, nádherné poklady máš. Opravdu jsem se kochala a teď si blahořečím za ten nápad. Měj se krásně.
    P.S. Odkaz si ukládám a zveřejním, až nás bude víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, máš krásné poklady. Nejen na pohled, ale i s kusem srdíčka, viď?!!
    Měj se moc hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné velikonoční pondělí ti přeju a tvými poklady jsem se pokochala, potěšila oko i duši. Martě jsem už poděkovala, nejen že se poznáváme, ale otevíráme pro své okolí víc prostoru pro radost a potěšení.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné poklady.Poklady tzv.:s duší!!!
    Krásný den.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  5. DÁŠO, MÁŠ NÁDHERNÉ POKLADY! JÁ SE ZAPOMNĚLA PŘIHLÁSIT. TAKÉ TU MÁM SVÉ POKLADY ..A VELIKÉ..MĚJ KRÁSNÝ SVÁTEČNÍ DEN.INKA

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky. Je zajímavé se kouknout na cizí poklady.

    OdpovědětVymazat
  7. A pak že člověk žádné poklady doma nemá... usmívám se a počítám v duchu anděly u nás doma,ty neživé i živé, jsou prostě nejvíc...
    Dáši, pohodové jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Napad je to urcite dobry, uvedomit si vsechny sve poklady. Krasne, Daso, opravdove poklady:-). M.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, také děkuji Martě za výzvu. Díky ní poznávám i nové, báječné lidi. Tvoje poklady jsou krásné, připomínají Ti někoho milého, blízkého. (Doufám, že nevadí tykání). Přeji krásné jarní dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, máš pravdu, poklady můžou být staré i novodobé, hlavně blízké našemu srdíčku. Jsou krásné a je vidět, že si je hýčkáš ;-). Ať Ti dělají radost! Krásný den přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé poklady, Dášo. Zjevně jsou to tvé srdeční záležitosti.
    Mně dostal ten kaktus po babičce. ❤ Pečovat o něj musí být ohromná zodpovědnost.
    A Terrinka, to je zlatíčko - samozřejmě!
    Přeji ti krásný týden, snad už opravdu jarní. Pa.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, poklad nemusí být vždy jen hmotný, že? TAké mám své poklady kolem sebe.
    Já je ještě ani nenafotila a ty už rovnou článek máš hotový :o)).
    Měj krásné dny plné pokladů...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši srdíčkové podklady jsou ty největší.. Také jich mám mnoho a jsem za ně vděčná.. Tvé jsou úžasné.Krasny sluníčkový den ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  14. Dáška, si naozaj bohatý človek, keď vlastníš toľko vzácnych pokladov:-). To je dôkaz toho, že máš dobré srdce a schoponosť vidieť aj v malých veciach nádheru a nevšednosť.

    OdpovědětVymazat
  15. Každý Tvůj poklad je o něčem. Každý má Tvoji citovou vazbu. Já jsem ještě fotit nezačala, ale dnes to určitě napravím.
    Hezký den, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné poklady, Dáši :) Pepíček je úžasný. Měla bych se zamyslet, jestli bych nějaké poklady našla, kromě naší Kejsinky :) Ale určitě ano. Krásné jarní dny přeji :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, poklad, který zahřeje u srdce je ten pravý, myslím si já a nezáleží na stáří.Andělíček Pepíček je kouzelný a nejen on. Díky za nahlédnutí do pokladů tvých.
      Měj se hezky jarně. J.

      Vymazat
  18. Dáši, krásné poklady máš :-) P.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné poklady, líbí se mi opečovaná lavice na terase, ale andělíček Pepíček přeci jenom vede ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  20. Tvoje poklady jsou Dášo opravdu krásné. Nejen svým původem nebo příběhem, ale i na podívání. Andělíčkem Pepíčkem počínaje a čtyřnohou Terri konče. Nejvíce mne ale zaujal Vánoční kaktus po babičce, který jsi dokázala udržet tolik let ve výborné kondici. Klobouk dolů.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši, krásné! Všechno to jsou srdcovky a tudíž poklady!
    Děkuji a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, tvoje poklady jsou krásné. Andílkové, obrazy od Šárky S. se mi také moc líbí, také o některém obrázku uvažuji, ale ještě jsem se nerozhoupala. V kaktusu máš babiččinu energii a lavice je nádherně zrenovovaná. Pohlaď za mne Terrinku a krásný víkend. IvA

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý večer, také kupuji andílky ze školní dílny. To jen tak na začátek, protože máte krásné poklady krásných barev a také si myslím, že ten největší poklad byl ukázán nakonec. Pěkné dny přeje Marcela

    OdpovědětVymazat
  24. Praha je nádherná, už dlouho plánujeme noční procházku jen aby bylo hezké a teplé počasí :-)

    OdpovědětVymazat