sobota 21. března 2020

Včera začalo jaro

... a dnes přišla zima ...
Včera bylo opravdu nádherně, dokonce jsme i poprvé grilovali. :o)
Sluníčko svítilo celý den a tak jsem se prošla s foťákem po zahradě.
Navečer se začalo celkem ochlazovat a jaké bylo ranní překvapení, 
když celá zahrada byla pod sněhem.
No, v poslední době se vše mění během hodin a ani v přírodě tomu není jinak.
Tak doufejme, že každá změna přinese něco pozitivního, 
i když se to hned asi neprojeví.


Už kvete meruňka.
(Na noc jsme ji přikryli, tak snad nepomrzne.)


















Naše loni zasazená zlatice.



Přeji vám klidný víkend, ať už je u vás bílo, či nikoliv.
Dáša F.

PS. Od včera se pokouším šít roušky. Tři si odvezla dcera a dnes jdu na další. 
Našla jsem ne netu skvělý střih a jdou opravdu rychle.
Ale šiji jich jen pár, nemám moc látek a už ani gumičky.
Některé jsem našila z plátna a některé z bavlněných triček, 
do těch jsem ze stejného trička nastříhala 3 cm proužky, hodně za ně zatáhla 
a použila jako provázky na zavázání za hlavu.
Improvizace veliká, ale funguje to.
(Mám jen černou nit, ale na to se teď nehraje.)





25 komentářů:

  1. Svět se zbláznil...jaro.zima.korona..Už at je všechno tak jak má být..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši u nás to je stejné jak u Vás. Včera v tričku a dnes v kulichu. Ráno bílo. Narcisky do té bílé peřiny svítily jak sluníčka na zemi. Dnes jsem se také musela pustit do šití roušek. Manžel bohužel stále nemá home office a musí do práce a musí v roušce sedět 8,5hodiny u počítače, tak potřeboval na střídání, protože se v tom nedá dýchat a ihned to má zvlhlé od dýchání.
    Doufám, že se brzy zase oteplý a ukáže se sluníčko. Hezké dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, u vás to všechno tak krásně kvete! ♥ Fotky máš jako vždy krásné! Jen ten sníh se mi vůůůbec nelíbí, už bych raději brala jen jaro :D ... a dívala jsem se, že máš stejnou sbírku nesbírku, jako já :D ... taky mám andílky. Přeji Ti pěkné březnové dny a hlavně zdraví! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Fiha, Dáši, tak to je sila, že ste mali ráno sneh! U nás na Záhorí sa tiež zozimilo, a tiež dúfame, že nepomrznú stromy, to by už druhý rok nebola žiadna úroda... Ale tie kvietky so snehom majú svoje čaro :-) snáď ten chlad vydržali...

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, u nás jen mrholí a je chladno. Sníh nemáme a dlouho jsme neměli. A už jej ani nechci, chci to jaro. Tak snad se brzy dočkáme. Jara i lepších zpráv.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Fotografie květin a zejména těch něžných květů meruňky jsou krásné. :-) Tak teď jen doufat, že opravdu nepomrznou.
    I u nás byl ráno sníh, ale ne v takovém množství. Snad to bude poslední záchvěv zimy.
    Hezký a pohodový večer. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Také je u nás úplně bílo, nevěřila bych, že ze dne na den může na konci března napadnout tolik sněhu. Obdivuji každého, kdo se pustí do šití roušek, tyto vypadají super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela - Nordic Passion21. března 2020 v 17:18

    Rozmary přírody, ale každé má své. U nás naštěstí bez sněhu. Krásně vám to kvete, Dášo.M.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo,to je taková nádhera a těch barev.Nevím,co se u nás děje,zlatý déšť co máme pod oknama nekvete a zahrádkářský kolonie na které vidím z okna pusté.Manžel mi říká jsme na severu,ale zima tu žádná nebyla.A u vás všechno krásně kvete a ještě na to napadne sníh.Tady se ochladilo,ale jinak je docela hezky.
    Opatruj se

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, krásně ti to kvete. U nás to bylo podobné - včera sluníčko, dneska ráno sněhový poprašek a šedivé nebe.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, u nás nesněžilo, ale ochlazení je obrovské! Včera, to byl nádherný den... I u nás kvete meruňka, snad to nějak dá...
    Děkuji za krásné jarní fotky a přeji hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. U nás nenasněžilo, do rána pršelo, ale zima se udělala obrovská. Dneska jsme neměli víc než 4 stupně, včera 18 stupňů.
    Pořídila jsi skvělé snímečky. Moc ráda si tvoje snímečky prohlížím.:-)
    Přeji pěkný večer.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Omlouvám se za smazání...Krásné fotografie. U nás je to pomalejší, ale sníh naštěstí je jen na vrcholcích Lužických hor. V této době potěší každý kvítek...už aby tato nešťastná epidemie pominula a mohlo se pořádně ven. Přeji klidné dny ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  15. Na naší zahradě nic až tolik jako u Tebe v květu není, takže ochlazení újmu nepřinese.
    Ale na rozdíl od vás nachumelíno nemáme. Ale zima oproti dnům předchozím tedy je !!!!
    Taky šiju roušky,ten Tvůj střih mne zaujal.
    Klidnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Krásnou neděli, rozkošné fotky a hlavně barevné !
    Také mi nádherně nakvétá zahrada, skalničky to ženou hodně do květu.
    Bohužel tyhle mrazivé noci to vše zastaví.
    Pustila jsem minulý týden filtraci, aby měl ryby dostatečně kyslíku po zimě a zase jsem jí musela vypnout, teplotní skoky o stupňů nejsou ty pravé ořechové, bohužel.
    Tak snad se to počasí vyřádí a bude klid.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky, užila jsem si barvičky. Z okna toho jarního moc nevidím.
    Včera u nás také sněžilo, ale sníh ležet nezůstal.
    Také jsme s mužem ušili několik roušek ze starých povlaků. Brzy došly gumičky i tkalouny.
    Měj klidnou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, opět nádherné fotky. U nás teda nebyl žádný sníh ani kousek. Měj zdravou neděli.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsme doma....šijeme, pečeme a ty ještě k tomu nádherně fotíš.
    Poklidné dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  20. Sníh u nás byl dnes ráno taky, i když v podstatně menší míře, ale rozhodně včera to na grilovačku nebylo protože pršelo a byla hnusná zima. Díky tomu, že nesvítí sluníčko, všechny květinky co jsem chtěla fotit jsou zavřené ... akorát hyacinty to začínají rozbalovat naplno....

    OdpovědětVymazat
  21. Strašně moc jsem se těšila na focení mandloní na Petříně, jenže bohužel... :-(

    OdpovědětVymazat
  22. děkuji všem co šijí roušky..Sv.

    OdpovědětVymazat
  23. U nás taky padal sníh, v sobotu ošklivo a šedivo s deštěm. Dnes zima, ale slunečno. Fotky krásné, jak jinak. Šiju po skládaných taky už jen tento tip. Provlékám drátek, který tvaruji podle nosu.
    Přeji klidné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  24. Dneska jsem takových roušek ušila 20 holkám do rachoty. Jdou fakt rychle od ruky. Ale mám taky potíže se šňůrkami. Použila jsem stará šněrovadla.:-)
    Přeji hezký večer.:-)

    OdpovědětVymazat
  25. To je šílený, jak člověk řeší jen virus, vůbec nevidí kolik krásy a barevnosti je kolem. Otevřela jsi mi oči. Děkuju! Doufám, že tu krásu konečně uvidím i na živo:))))

    OdpovědětVymazat