sobota 3. března 2018

A je to tady

... 1. narozeniny ... 
mého blogu.


A jak to všechno začalo?
Jednoho březnového dne, před třemi lety, jsem byla se svojí sestrou 
v cukrárně v Týně nad Vltavou, kde zrovna probíhala výstava obrazů Šárky S.
Byla to láska na první pohled.


(Zapomenutá)

A pokud obraz doma schválí a v cukrárně vydrží do příštího týdne, bude můj.
Schválili, vydržel a je můj. :o)
K němu jsem dostala vizitku na Šárku S., kde jsem našla odkaz na její blog zde.
Musím říct, že mne moc bavil a baví dodnes. Každý den jsem se dívala,
 jestli nepřibude nový článek.  
Z jejího  blogu jsem se časem dostala na další a z těch zase na další 
a dva roky jsem pravidelně a s nadšením četla mé oblíbené blogy.
Občas mne napadlo, zkusit psát svůj, ale o čem?
Vždyť nic nevyrábím, moc netvořím, volný čas trávím prací na zahradě, 
občas nějaký výlet a hodně fotím.
No a jednoho dne to dozrálo. Mám tolik fotek a nemám je komu ukazovat. 
Většina fotek je z cest, výletů a procházek a tak bylo jasno s názvem i obsahem.
Netušila jsem, jestli na blog někdy někdo koukne, natož aby na něj 
chodil pravidelně, to byl takový malý sen. 
Kladla jsem si otázky, co budu psát, když nejsem žádný pisálek
a budu mít těch fotek dost, abych mohla občas vkládat  nějaký příspěvek? 
Ale s Mírovo podporou, který mi řekl: "Když to nezkusíš, tak to nezjistíš",
jsem tady. 
Díky jemu a díky Vám, které chodíte na mé stránky
a které si najdete chvilku napsat mi pod příspěvek komentář, 
který mne vždy potěší a je mým hnacím motorem,
jsem tu už rok.
Oblíbených blogů mám stále víc a víc a je mi mezi Vámi moc fajn.

Dnes slavím a rozdávám. 
Takže tři výherci, 
kteří se mohou těšit na produkty od společnosti Ditipo jsou:

1. místo - komentář č. 17 beallara
2. místo -  komentář č. 7 Zdeňka Zachová
3. místo - komentář č. 18 Danča

Lístečky z proutěného košíčku vytahoval Míra, 
protože já, kdyby to šlo, tak bych výhru nejradši zaslala všem zúčastněným.
A právě proto přidávám cenu útěchy, tedy 4., bramborové, místo.
Věnuji ho 1. komentáři ve vyhlášené giveaway, který málokdy vyhrává.
Je to Hanka Š.


Gratuluji  všem výherkyním 
a prosím o zaslání adresy na můj email:
fajtlova.dasa@gmail.com, příští týden Vám balíčky odešlu.

Děkuji všem za účast a pokud jste nevyhrály, tak to třeba vyjde příště. :o)
Přeji Vám krásný víkend, plný pohody a odpočinku.
My za chvilku odjíždíme do Terčina Údolí na zamrzlý vodopád.
Dáša F.


PS: Připomínám fotografickou výzvu 7 dní, 7 fotografii, 
do které se můžete stále zapojit zde.
Je nás už přes 20 a začínáme v pondělí 5.3. 
Moc se těším.

22 komentářů:

  1. Výherkyním srdečně blahopřeji.
    Dáši, přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji výherkyním a taky sama sobě. Daši, moc děkuji za cenu útěchy, ale já vím, že je to možná i trochu jinak. Začaly jsme totiž blog psát nastejno :-) a tenkrát mezi námi proběhla počáteční komunikace, viď.
    Užij si výlet a měj se moc fajn !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, komu mám poděkovat, tobě nebo Mírovi..tak oběma.
    Děkuji a hlavně zůstaň svá, dáváš do toho úžasný kus sebe, s tvými fotkami přichází úsměv i poezie dnů. Vídám na blogu spoustu fotek a ty tvoje mám zafixované hluboko uvnitř.
    Tak jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé,já jsem mezi vylosovanými!!!Moc děkuji!!!!
    Jsem ráda,že jsi šla do toho psát si blog, ráda sem chodím a ikdyž ne vždy okomentuji,moc se mi tvoje fotky líbí.A obdivuji tě i jako řidičku. Mě zmáhá i cesta,která trvá hodinu a to nemusím ani řídit!!!
    Tvému blogu přeji ať jen dál zkvétá a přibývá spousta milých komentářů.
    Hezký víkend.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluju vyherkyním.
    Dášo, i vy ostatní, mějte super víkend!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, moc ti gratuluji k prvnímu výročí blogu. Jsem ráda, že jsi se odhodlala a blog sis založila. Není to jenom o fotkách, které jsou opravdu úžasné, ale i o kousku tebe. Je tady moc fajn a já osobně jsem moc ráda, že se naše blogy propojily.
    Gratuluji i výhercům, ceny jsi vybrala skvěle.
    Přeji ti hodně úspěšných záběrů a těším se na zamrzlý vodopád v Terčině údolí.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, gratuluju k prvnímu výročí blogování. Chodím k tobě číst a hlavně obdivovat krásné fotky skoro od začátku. Přeju, ať se ti blogování dál daří.
    A gratuluju i výherkynímv tvé GA

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Dášo - krásné narozeniny. Je nám s tebou tady krásně. Tak všechno nej nej a hodně dalších společných chvil s námi. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, krásný narozeninový den Tobě i Tvému blogu a veliká gratulace výhercům.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Daso, moc a moc gratuluji!!! KRasne vyroci. Moje cesta k blogu byla podobna. Tak mnoho hezkych zazitku, fotek a komentaru!!!! M.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Dáši, moc, moc a moc gratuluji hlavně k rozhodnutí tenhle blog založit. Tvoje fotky jsou vždycky jistota, že pohladí, zavedou na místa, kam se jinak nepodívám.
    Tak ať je pořád o čem psát a v hledáčku jsou obrázky, které bude stát za to zaznamenat...H.
    A všem výherkyním samozřejmě výhru moc a moc přeji.H.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, gratuluji výherkyním a užij si zítra výlet.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, velká gratulace ke krásnému výročí a taky výherkyním :)

    OdpovědětVymazat
  14. Velká gratulace výherkyním:-)
    A tobě díky za hezký blog plný krásných fotek.-)
    Jen tak dál:-))))
    Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, gratuluji k výročí a přeji ti spoustu inspirace do dalších blogerských let :-) K.

    OdpovědětVymazat
  16. Jejky Dáši moc děkuji..
    Také moc děkuji za Tvé virtuální přátelství a úžasné fotky, které mne pokaždé pohladí u srdéčka... Krásnou neděli ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluji vítězkám k moc pěkným výhrám a tobě, Dášo, ještě jednou k blogovým narozeninám. Je tu u tebe opravdu moc hezky a moc ráda se sem vracím. Prohlížím si často i starší příspěvky a kochám se tvými fotkami. Díky, že jsi do světa blogů vstoupila. :-)
    Krásnou neděli, pa.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, gratuluji k prvním narozeninám tvého blogu :-)Přesně tak jsem o založení blogu uvažovala i já :-) Také jsem o začátku blogu psala a už tu budu v červnu 4 roky :-) http://libysal.blog.cz/1412/nova-blogerka Přeji Ti hodně nápadů a hezkých fotek, ráda se k Tobě chodím kochat :-) Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, musím se smát - cesty k blogování jsou víc než zajímavé asi u každé z nás.
    Jsem moc ráda, že jsi tu s námi! Všechno nej k prvním narozeninám!
    A moc gratuluji vylosovaným dámám!
    Dáši, hezký večer a pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Dáška, čítam, že s tým rozhodovaním o blogovaní máme asi narovnako,ale cesty k blogovaniu sú nevyspytateľné :-). Som veľmi rada, že si sa do toho pustila a my máme čo pozerať a čítať. Prajem všetko dobré.

    OdpovědětVymazat
  21. Dáška, gratulujem Ti aj ja. A taktiež si myslím, že je super, že si sa do blogovania pustila. Myslím, že ti to ide výborne...!Nech sa darí aj ďalej. D. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji Vám za přání k 1. narozeninám a také děkuji všem, které chodíte na mé stránky, ať pravidelně nebo jen občas. Mám radost z každého komentáře i z každého otevření stránky. Jsem tu s Vámi ráda. Dáša F.

    OdpovědětVymazat