sobota 30. ledna 2021

Mrazivé svítání

 ...  a mlhavé ráno ...
Od minulého úterý jsem zase na cestách, ... hurá, 
a tak si vychutnávám každou zajímavou chvilku.
 Tentokrát východ slunce (z minulého čtvrtka).
Fotila jsem téměř na shodném místě jako loni, 
kdy mne zde donutila zastavit úžasná námraza.  Hi, hi. :o)
Zvu vás tedy do polí. 





Další zajímavé místo jsem nafotila tuto středu, ale to si nechám do dalšího příspěvku. 
Během týdne na blogy jen nakukuji a nejsem schopná něco napsat.
V pondělí jsem byla na dvoudenní služební cestě a pozítří jedu na další.
A v druhé půlce února vyrážím na poradu.
Najezdím toho opravdu hodně a za tyto malé zážitky na cestách jsem moc vděčná.
Dobíjí mi baterky v této zvláštní době.
Vlastně, každé focení, v jakékoliv době, mne moc baví.

A jako třešničku na dortu vnímám vaše komentáře, když se fotky líbí.
Moc vám za ně děkuji.

Užijte si poslední lednový víkend ve zdraví a v pohodě.
U nás potopa. Zahrada je opět pod vodou. 
Míra včera musel vykopat strouhu od nás za plot, aby voda odtékala. 
Valí se na nás z pole nad námi a díky tomu máme na zahradě několik potůčků, 
přestože v dalekém okolí žádný vodní zdroj není. :o) :o)
Dáša F.

PS: První letošní tulipány.





32 komentářů:

  1. Dáši, krásné fotky. My máme zas za oknem jaro ;) ale bez těch tulipánů :D
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky se zádumčivou atmosférou, přesně takové mám moc ráda. Holé větve stromů, které jinak působí spíše smutně a zlověstně se v kontrastu se sněhem, ostře se rýsující proti nebi, mění v překrásné originální ornamenty. Věřím, že focení dobíjí baterky a zvlášť je-li výsledek tak krásný jako u tebe. :)
    PS: To cestování musí být občas i docela náročné, ale možnost vyfotit si tolik rozličných míst je k nezaplacení. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, nevyfoť to, když se nabízí taková krása. Krásné fotky !
    Na tulipány domů se taky chystám. Zatím malinký náznak jara mi na okně převádí hyacint.
    Měj se Dáši, hezky a hlavně bezpečné cestování.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Daso, jsou to opravdu kouzelne fotky, umis se hezky divat kolem sebe. Drzim pesti s vodou, to je hodne nemile. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, dechberoucí krásně zachycené okamžiky.
    Jinak také máme vodu na zahradě, nám se splavuje z pole a ikdyž jsem několikrát apelovala ne vedení obce, nic se bohužel neděje.
    Přeji krásný víkend.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  6. Dášenko, to cestování je jiné, když se jede na výlet a nebo za prací, jako u tebe. Není to vždy paráda, zvláště v zimě, ale umíš se dívat a tvé fotky mě vždy dostanou. Krása a pokaždé jinak. Díky. Jiřina z N.
    Tentokrát tajuplné a zádumčivé.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to slunce je snové. Ty zasypané cesty pro auto už méně. Často si na tebe teď vzpomenu, že jezdit takové vzdálenosti počasí navzdory není žádný med.
    Tak ať každá cesta má vytoužený cíl a fajn světlo na nich.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Je fajn, když je práce, viď !
    Já jsem za to nesmírně vděčná, kdybych měla sedět doma, střelila bych se do hlavy.
    Být mezi lidmi, mít práci je dar, za který jsem nesmírně vděčná.
    A zastavit se, objektivem zapátrat a nafotit takovou krásu, oooo, opakovat, opakovat !
    Opatruj se, dávej na sebe pozor, zrovna včera to šíleně klouzalo.
    Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, to je nádhera. Na fotky koukám pořád dokola, to já neumím a tak se kochám u těch, kteří mají focení jako koníčka a na rozdíl ode mne umí. Opatruj se, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši,
    to je super, že máš prácu a vďaka nej obdivuješ aj nové krásne miesta a my spolu s Tebou :-) Vďaka.
    A tulipány sú nádherné...
    Krásny víkend, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, opět krásné fotky,..Sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, zase obdivuji Tvoje krásné fotografie. Těším se jaké zajímavé místo nám ukážeš příště.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  13. Dášenko, to jsou nááádherné snímečky!!👏👍
    Přeji klidný večer a prima neděliču.🌞

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, fotky přímo na výstavu. Nádhera. Ostatně jako vždy. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, moc pěkné foto. Přeji klidnou neděli.M.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo,to jsou nádherné fotky,co mají atmosféru.Mám takové ráda.
    Tulipány jsou příjemné osvěžení v zimních dnech.Mám plánu si je také koupit.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky. Tulipány jsem měla nedávno fialové. Sice jsem je nevyfotila, ale potěšení z nich nebylo menší.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, strašně moc se mi líbí první tři fotky. Pošli je do nějaké soutěže !!! Prostě krása střídá nádheru. Lenka

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, často na tebe myslím, jak cesty zvládáš - ubytování, jídlo... Asi to fakt není jednoduché! Drž se!
    Fotky i tulipány jsou jako vždycky nádherné, strouha od potopy doufám pomůže.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to náročné. V pondělí jsem byla na hotelu v Plzni a tam i vařili pro ubytované. A vaří výborně. Zítra jedu do H. Týna, hotel je zavřený, takže na penzion, ale tam nevaří. Jídlo musím sehnat někde v okénku a pak si ho sníst na pokoji. Je to fakt mazec, ale naštěstí je to vždy jednou měsíčně a k tomu občas porada. Takže další Plzeň až v březnu a to snad už bude lépe. Doufejme. :o)
      Přeji hezký večer. D.

      Vymazat
  20. Dáši, opět moc hezké fotky, jak námrazy, tak tulipánů! Přeji Ti pěkné zimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  21. Hlavně dávej na cestách na sebe veliký pozor Dášo!
    Fotky jsou mrazivé i přes monitor a moc krásné, ale to u tebe vždy :-).
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  22. Tulipány jsou krásné, hned bych si je koupila, kdyby se mi někam chtělo.
    Já na rozdíl od tebe nikam nemusím. Dávej na sebe na cestách pozor.
    Mrazivé ráno jsi nafotila moc pěkně. Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši - krásné fotky - mrazivo z nich čiší a ta atmosféra. Tulipány - předzvěst jara, také už jsem si je koupila - začínám se těšit na jaro.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Dášo,
    to jsou opravdu nádherné fotky! Sálá z nich přímo kouzelná atmosféra:-) Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné fotografie jsi zase pořídila. To sluníčko vycházející do mlhy, to jsou super fotky. Tulipány samozřejmě vždy potěší. Děkuji za krásnou podívanou a Tobě musím popřát vždy šťastnou cestu. a dobré světlo.

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné fotky a příroda. U nás letos taková nádherná námraza nebyla.
    Měj hezké cestovatelské dny !

    OdpovědětVymazat
  27. To jsou skutečně skvostné fotky! Už jsem téhle kráse úplně odvykla. Kéž by taková zima chodila častěji a ne jen jednou za mnoho let.

    OdpovědětVymazat
  28. Focení v mlze má svou skvělou atmosféru. Potůčky na zahradě ovšem už tak romantické nejsou.

    OdpovědětVymazat
  29. Nádherné fotky sluníčka! I tulipány. A snad vám potopa neublíží...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné mrazivé fotky... i tulipánky ♥

    OdpovědětVymazat