sobota 23. ledna 2021

Bruslení na Lipně

 ... s celou rodinou ...
Minulou neděli jsem se vypravili na bruslení, 
a to přímo na Lipno, na tříkilometrový okruh, který je prohrnutý v Horní Plané.
Dcera se zetěm s námi byli na výletě už třetí víkend a tentokrát se přidal i syn s přítelkyní.
A dokonce s námi jela i Mírovo mamka, která si vzala hole a chodila po okolí.
Můj první okruh byl hodně zahřívací a zvykací si na brusle. 
Druhý okruh byl hlavně o focení a konečně třetí jsem si užila naplno. 
A když už jsme se domluvili na odjezdu, tak se na poslední chvíli 
odsouhlasilo ještě jedno kolo.  
Pro mne čtvrté, pro ostatní jich bylo víc.
Jen dcera, která měla brusle půjčené, a moc jí nesedly, objela okruh jedenkrát. 
Pak si sedla s babičkou ke stánku s punčem a zahřívala se zevnitř. :o)
Počasí bylo nádherné, slunečné, a tak jsme si bruslení po tolika letech opět užili.












No a na konci se muselo dojít pro boty do auta na parkovišti. 
Syn Lukáš nám je, po přezutí do bruslí, všem odnesl a ty své vozil v batohu.
Jenomže se mu už podruhé nechtělo jít z parkoviště na led
a tak Míra vymyslel, že se zují a půjdou naboso. :o)

A opravdu šli. :o)


   Než došli k autu, nohy už jim pěkně mrzly a tak byli rádi,
 když vlezli do ponožek a do bot. :o)

Prostě jeden zážitek za druhým.  

A třetím zážitkem bylo posezení v jedné restauraci, 
kam jsme si jeli vyzvednout objednané jídlo.
Zeptala jsem se, zda by jsme si ho u nich mohli sníst a dostala jsem překvapivou odpověď, 
že ano. Jsou prý petiční místnost a my zde můžeme petici podepsat. 
Den před tím tu měli i policejní kontrolu a vše bylo v pořádku. 
Takže  jsme se najedli jako normální lidé za normálních časů
a tento oběd jsme povýšili na TOP zážitek.

Jak obyčejné věci se stávají vzácností.

Přeji Vám pohodový víkend. 
Dáša F.

PS: Zamrzlý řetěz podruhé. :o)



PS 2: Dnes u nás po sněhu téměř ani památka, všude jen voda a bláto.

31 komentářů:

  1. Dášo, měli jste parádní výlet, super zážitky! Pány naboso tedy obdivuji!!!
    A tu restauraci raději nejmenuj... Ano, máme zážitek z obyčejných a běžných věcí...
    Přeji příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda jsem bruslívala, ale teď už nevím, jak by to dopadlo. I když byla doba, že jsem vnoučata překvapila, že umím bruslit. Čekali jak se babička bude válet na ledu v bruslích půjčených od nejstarší vnučky a babička jim převedla, že i pozadu to umí :-).
    Ale bosa po ledu jsem tedy nešlapala- brrrrr :-).
    Měli jste pěkný den !
    Mějte i pěkný tento víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, Lipno znám jen v létě. Ale i v zimním čase je kouzelné. Pěkně sportovně i labužnicky jste si výlet užívali. M.

    OdpovědětVymazat
  4. jé to bych chtěla...jako malá jsem chodila do krasobruslení,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výlet se vším všudy...šichni spolu, sport, focení, otužování a nakonec posezení v restauraci.
    U nás už také téměř žádný sníh není,ale věřím, že se ho ještě letos dočkáme.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já bych volila variantu tvé mamky. Chodit po okolí. bruslit neumím a nějak mne to ani nikdy k téhle sportovní disciplíně netáhlo. Ono vůbec ty zimní sporty mne nechávají naprosto chladnou....;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to jste měli krásný den. Takove zážitkové dny jsou super a často se na ně vzpomíná. Já jsem také moc ráda bruslila. Ted už bych se bála pádu. Přece jen s přibývajícím věkem se kosti snadněji lámou...Krásné fotografie a hoši na boso...brrrrrr. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Takový krásný den opravdu závidím. Hodně ráda jsem bruslila, ale teď už bych se asi bála, i když lákavé to teda je, to zase ano. Super výlet. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Zážitky mají být silné ))))
    Foto řetězu - nádherné.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, udělali jste si báječný výlet na Lipno a na brusle. 👍⛸ Báječně jsi to zdokumentovala. Vyšlo vám i báječné počasí.
    Já kdysi bruslila velice ráda a dokonce dva roky chodila "krasobruslit" do haly, takže jsem nebyla odkázaná na zimu. Dodnes mé spolužačky vzpomínají, jak jsem odjížděla z intru na prázdniny v letních šatech a s bruslemi přes rameno. Budila jsem značnou pozornost. A pak jsem na nich několik dlouhých let nestála. Jednou jsme vyrazila s dětmi na nedaleký rybník. Břehy obsazené, našla jsem místo, synovi zašněrovala boty a když jsem je utahovala dceři, sedící na sáních, probořil se led a já tam zapadla do pasu. Jen jsem strčila do sání, zavolala na syna, aby na ségru dohlédl a šla domů. Mrzlo a já po několika krocích už nemohla ohnout nohy. Muž se doma chystal malovat, takže všeho nechal a vydal se pro děti. Já se nejprve sprchovala oblečená, abych se vůbec mohla svléknout. S dětmi jsme pak chodili bruslit na bezpečnější místa. Po několika letech jsme vyrazili s rodinou a kamarádem na Džbán a já si tehdy hodně namlátila koleno. Dodnes zlobí. Brusle jsem od té doby neměla na nohou a když pak dcera chodila se školou bruslit, půjčila jsem je její spolužačce. Ve finále jsem jí řekla, že si je může nechat. Tak je to tedy s mým bruslením. A to vše způsobily tvé krásné fotky, díky kterým jsem si zavzpomínala. 😃
    Měj hezké dny 🍀💓

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Dášenko, tos mě potěšila!!!
    Já jsem stála na bruslích naposledy ve věku školou povinném a to na Ploučnici a je to strááášně dávno.Teď bych s vámi leda chodila a nebo konzumovala v restauraci. Na Lipno jsem shlížela naposledy na podzim z rakouské rozhledny na zájezdíku.Krásný den jste využili bezva způsobem, byli jste spolu a ještě jste si zaskotačili a nadýchali se čistého vzduchu.Nádherné fotečky. Jiřina z N.
    Hoši tedy bosky - to je odvaha.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo,to je taková nádhera.Hned bych si s vámi zabruslila.U nás poslední roky snad nemrzne,protože je to už hodně dlouho,co jsem bruslila na nějakém rybníku.Poslední roky jsem chodila na zimní stadion,ale tam jsem se začala bát,že mě někdo porazí.Na rybníku je to jiné.Užili jste si krásný den
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, krásně vám vyšlo počasí. A vypadá to, že tam nebyli ani lidi (což bude možná jen šikovným focením :)).
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, to se mi líbí, ta vaše bruslařská dráha. A ještě víc,že vyrazíte spolu na výlet celá rodina. A k té chůzi naboso - dnes mi syn poslal foto, jak se koupe v Praze Lysolajích v přírodním biotopu,voda pět stupňů.

    OdpovědětVymazat
  15. Jé Dášo, to jsem ráda, že se vám u nás líbilo. A bruslení závidím! Konečně pořádně zamrzne, aby se dalo bruslit, ale já to letos s bříškem riskovat nebudu. Tak snad příští rok bude také příležitost...
    Chlapy naboso obdivuju, bych zmrzla :D
    Restaurace v Plané jsou fajn, také si občas chodíme s kolegy vyzvedávat oběd v krabičce, když už nás nebaví si nosit z domova. Nebyli jste i v nové Kynuté buchtě? Mají tam fakt výborné zákusky a pečivo, mňam. Pokud ne, tak dávám jako tip na příště...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, na obědě jsme nebyli v restauraci v H. Plané, ale místo psát nechci. Jinak děkuji za tip na Kynutou buchtu, do H. Plané občas jezdím pracovně, tak se tam někdy podívám. D.

      Vymazat
    2. Jasně, chápu.
      Určitě tam zajdi, těm dobrotám neodoláš.

      Vymazat
  16. Krásné fotky, měli jste krásný sportovní zážitek i počasí vám přálo. Já bych se mohla také jen procházet, bruslit jsem se pořádně nenaučila.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, díky za ten sníh, to já teď vůbec neznám. Ten řetěz je úchvatný. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou tak báječné a pozitivní fotky, až jsem z nich padla na prdel, doslova.
    Sluníčko, sníh, pohoda a úsměvy. Přeju ti to od srdce.
    Je nádherné to prostředí, ta lokalita, hned bych nasadila brusle a vyrazila.
    A samozřejmě se Sofinkou. Ale včera mi dcera vykládala zážitky z ultrazvuku, poslala fotku malé 10 cm švestičky, měla radost, že vyhrála v pořadníku na porod v Podolí, tak mi nezbývá než doufat, že jednou se taky takhle sejdeme a zařádíme na ledu.
    I u nás taje, je všude čvachtanice, ale já jsem z a každou vodu vděčná, bylo u nás fakt sucho.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši,
    vidím, že ste si korčuľovanie užili, krásne prostredie a minimum ľudí, to muselo byť super.
    Obdivujem tvojich chlapov, že to dali naboso...
    A reťaz v ľade je super motív na fotenie, krásne zábery.
    Prajem Ti ešte peknú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, super výlet.
    Lipno znám osobně jen v létě ;)
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to bruslení bych strašně brala. Kdysi jsem krasobruslila, ale takové dálkové bruslení jsem nezažila. Jen bych měla strach při představě, že je pode mnou hluboká voda.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to musel být opravdu skvělý den. Při pohledu na bosé pány ve sněhu mě úplně začaly mznout nohy! Brusle mi neuvěřitelně chybí, každý rok jsme se snažila párkrát vyjet. Ale v Praze teď k tomu není příležitost, ani v okolí Prahy není led moc pevný. 3 km okruh - to je sen!

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera !
    Jednou jsem zažila bruslení na velkém rybníku, je to úžasný zážitek.
    U nás letos ještě nezamrzlo a sníh je pryč.
    Měj hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  24. Daso, tak to uprimne zavidiiiim, brusleni, k tomu na Lipne, 3 km okruh, no to je pro me idealni zpusob pohybu, bohuzel nedostatkovy. Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat
  25. Dášo, já jsem nikdy nebruslila, nebylo kde a teď už mě to neláká. Děti se učily ve škole, ale taky z nich Nepela nebude. A na Lipnu ... ty jo ... to musela být jízda!
    Měj se krásně a hodně normálních zážitků. Jitka

    OdpovědětVymazat
  26. Dášo, docela často to ukazují v televizi a vždycky si říkám, to by se mi taky líbilo. Takže můžu jen závidět, jak jste si to všichni užili. Ale ty bosé nohy, uplně mě zebou za ně :-)))

    OdpovědětVymazat
  27. Den plný zážitků. Nádherné fotografie. Takové bruslení by se mi také líbilo. U nás nic podobného není a tento pohyb je úžasný. Bosky po sněhu, to je jako po sauně. :D A máš pravdu, obyčejný oběd v restauraci je v této době zážitkem. Všechno je o lidech. Sníst a jít, nevysedávat v přeplněné hospodě, proč ne. A jakou petici jste podepsali?:)

    OdpovědětVymazat