čtvrtek 7. ledna 2021

Na ledové ploše

 ... v Žumberku ...
Po Novém roce, tedy v sobotu, jsme s dcerou a zeťákem vyjeli na výlet.
Syn s přítelkyní nemohl, a tak místo plánované Modravy 
jsme jeli jen nedaleko, na tvrz Žumberk.
Věřila jsem, že mladý vytáhneme za sněhem, ale ten nebyl celou cestu.
 Až na místě, hlavně ze severní strany tvrze, se něco málo sněhu objevilo.
Ale jaké bylo překvapení všech, že místní rybník je zamrzlý. 
A tak začalo pomalé zkoumání, kolik že ten led měří a zda nás unese.
Unesl. Tak si pojďte sklouznout s námi.




Během chvilky se nám ztratila Terri. 
Nikde nebyla vidět a já po chvílí zahlédla kanál a říkala jsem si, že tam snad není.
A kdo ví, kam ten kanál vede a zda v něm není nějaký průtok vody. 
Bála jsem se.
Voláme na ni, koukáme, kde se objeví, ... a byla tam. 
To se mi fáááákt ulevilo.






Dvě Panny. Hi, hi.


A zkouška aplikace v novém, dcery, telefonu.
To nás pobavilo.
Nebojte, nic špatného jste nepili. :o) :o)



Včera nasněžilo i k nám, do nížin.




Začátkem týdne jsem byla na poradě v U. Brodě
a od středy jsem opět doma za 60%. 

Do kdy a kolikrát ještě???????  

To je fakt mazec. 
Bojím se, už nic nebude jako dřív. 
Kromě počasí, ... a na sluníčko se opravdu těším.
Dnes na chvilku vykouklo a i ten sníh byl zářivější. (Foto příště)

Přeji Vám klidné dny 
a spoustu zářivého sněhu.
Dáša F.

PS: Nedávná námraza





32 komentářů:

  1. Moc pěkné místo - Žumberk.
    Ale nejlepší je to klonování - to pak všechno pěkně odsejpá!:)
    Měj se krásně, Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Udělali jste si krásný zimní výlet a pořídila jsi bezva snímečky.👏👍 Hned bych natáhla brusle a jela led vyzkoušet.
    Přeji krásné zasněžené dníky.🌞

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jste si zabruslili...
    A co bude? Už asi neví vůbec nikdo:o(.
    Tak prostě jen užij si teď a tady a zbytečně moc nemysli na až...


    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. Takový mráz ani nepamatuji a kdy jsem viděla tolik sněhu si nepamatuji:-). Včera u nás sice něco padalo a asi půl hodiny bylo trošku bílo, ale zbylo z toho jen bláto.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky s námrazou; s pejskem i s tebou jsou nádherné.
    Už chci taky normál. Je to začarovaný kruh.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné zimní foto. Fotografie 4 x Dáša je super. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, led opravdu vydržel, to se mi ulevilo :-))).

    OdpovědětVymazat
  8. Další skvělý výlet. A fotky s námrazou jsou krásné, vypadá jako krajka.
    Jé, a já už se těším až budu doma, zatím chodím do práce, ale v únoru už končím.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvrz je moc pěkná,líbí se mi.Na rybníky stoupat se bojím,ale kdysi jsme na jednom bruslívali,ale teď v zimě nějak nemrze.Dnes jsme byli taky u rybníků a je na nich jenom škraloub.Taky jsem se bála o psa,aby tam nehupla.
    Ta aplikace v telefonu se mi líbí,mám taky něco v mobilu.Vnučka mi to tam dala.
    Sluší vám to Dáši,4x.
    Všechny fotky jsou nádherné,jak jinak.
    Měj hezké dny a vydrž i když těžko říci,kdy tohle všechno skončí

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, zase krásné zimní fotky. Hlavně, že se pejsek nezatoulal do kanálu někam dál. Já bych se na led neodvážila. Ta aplikace je super, to neznám a nemám nikoho, kdo by mi v tomhle směru poradil. Nejvíc se mi líbí ledová krása nakonec.
    Přeji Ti klidné dny. Musíme vydržet.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášenko, to jsi mi udělala velkou radost, byla jsem v Žumberku, jednou na kole a jednou s mužem autem, když kvetly ovocné stromy a mám hezké fotky, ale koukám, že zimní motivy jsou také krásné. A naklonovaná Dáška nemá chybu, fotíte hezky všechny? Moc ti to se sochou sluší, ale lepší team tvoříš s Mírou. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dášo,
    je to divná doba. My se moříme s distanční výukou. někteří žáci mi říkají, že jim to vyhovuje, že mohou pracovat vlastním tempem, ale všem nám chybí ten normální kontakt. Moc se mi líbí ty fotky, obzvláště ta námraza je parádní! Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, jako vždycky nádherné fotky..to ty fakt umíš! Ten mráz dokáže být ale úžasný malíř! měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotografie. Jen stoupat na ten led bych se ještě bála. Ono zatím tam moc nemrzlo.Tvrz je nádherná a fotky jste pořídili krásné . Ta aplikace je zajímavá a tobě to moc sluší. Diky za hezkou podívanou

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, naštěstí se tu a tam dostaneme ven a užijeme si přírodu a teď asi i sníh, protože jinak to stojí za...
    Bíglík zmizí raz dva, něco o tom vím, taky jsem párkrát trnula. Aaron se naštěstí umí vrátit... Terri sedí jako pachatelka :o)
    Aplikace je fakt veselá!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Tak takhle zamrzlý nedaleký rybník tady tedy není. Docela koukám, jak se na ledě proháníte.Ty doslova čtyřikrát - :-)))).
    Věřím,že jsi o Terri měla strach.
    Zase krásné fotky, ta námraza ta tedy je !!!! Přímo vzor na látku.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Dáši,
    parádní výlet! Už jsem na fotky koukala na FB, ale takhle je ta kvalita lepší. :) Žumberk máme kousek od nás a já už tam plánuju výlet asi tři roky. A ještě jsme tam nebyli. V neděli bych chtěla konečně do toho Terčina údolí, byla jsem tam naposledy s Jiříkem ještě v bříšku. Ale pokud bude počasí na draka, zkusíme aspoň ten Žumberk. Takže moc děkuju za tip. :)
    Měj se pěkně a užívej zasněžených dní. Sabi

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný výlet a hezké ,,střeštěné fotky" :-D . A Terri je tedy dobrý průzkumník. Štěstí, že vylezla.
    Námraza je úchvatná a zasněžené fotky jakbysmet.
    Hezký zasněžený víkend přeji.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  19. I u nás trochu sněhu napadlo, ale kolem poledne vylezlo sluníčko a sníh je pryč. Moc se mi líbí ty koláže, s jednou postavou 4x. Žumberk neznám a ten led je pardní, když není zasněžený. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši,
    nádherná prechádzka a pobavila som sa fotkami s apkou.
    Terinka je malý výmyselník, hlavne, že sa našla :-) Hladkám ju.
    Uži si víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  21. Opět krásná místa. A ledová krajka na závěr je úžasná, mráz je skutečný umělec. Ovšem ty hromadné fotky "čtyřčat" na ledě jsou taky velmi povedené. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Bruslení bývalo mým nejoblíbenějším sportem, dneska bych se bála na led i bez bruslí. Parádní fotečky a aplikace je super ☺

    OdpovědětVymazat
  23. Teri je pěkně zvídavá, krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak u nás není po sněhu ani památky. Jen bláto a teplota nad nulou. Nic není zamrzlého. A vůbec - já bych se bála na led vstoupit. měla bych strach, aby se neprobořil pode mnou....

    OdpovědětVymazat
  25. Dášo - ty fotky námrazy ... Ach to je krása
    Sníh v Praze napadl taky, ale už zase dost roztál
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši, nádherné fotky. U nás byl sníh, teda trochu sněhu je pár hodin a námrazu jsem teda neviděla ani nepamatuju. Po větě ztratila se nám Terri, ve mně teda zatrnulo, dokázala jsem se do toho strachu vžít. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  27. Dášo, tak jsem si s Tebou zacestovala a užila jsem si to taky. Hezké obrázky a ta krajina...Líbí se mi zmrzlé krajky a taky " 4 Dáši v jednom". Ahoj

    OdpovědětVymazat
  28. Dáší, bude, co bude. Hlavu vzhůru, jednou se to musí zase obrátit ♥
    Do nového roku přeji hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky, pohody. Krapet nadhledu a kupu tolerance. Jednoduše, ať jsi šťastná! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Dáší, ani si nepamatuji, že by si někdy zmínila, že jsi ze čtyřčat! .o)))

      Vymazat
  29. Vstát ráno a být čtyřikrát, ideál. Jedna by šla do práce, jedna by uvařila i uklidila, třetí by vyprala, vyžehlila a já bych si lehla na gauč. Pravda je, nevím, jak dlouho by mne ten gauč bavil. Možná jedno odpoledne :)
    Také mne tohle nebaví, to mi věř. Do práce mohu, ale město je prázdné, lidé jsou doma a náměstí je po výbuchu, tiché a smutné. Zmizela vánoční výzdoba, nehrají koledy a svět jako kdyby se zastavil.
    U nás dnes v noci poprvé malinko nasněžilo, jen poprašek.

    OdpovědětVymazat
  30. Daso, ty s tim fotakem kouzlis, a dcera taky:-). Krasa. No a Terri sibalka jedna, mela bych veliky strach, nastesti vse dobre dopadlo. Klouzat se na rybniku, a hlavne bruslit, to bych prala sobe i detem, o tom si u nas muzeme nechat zdat, treba to ale jeste vyjde. At je brzy dobre a za 100!!! M.

    OdpovědětVymazat