sobota 2. ledna 2021

Zimní Vydra

 ... a výlet do pohádky ...
Vítám Vás v novém roce. 
Minule jsem vám slíbila, že vás vezmu za sněhem, tak dnes tak činím. 
Předem se omlouvám, že vás zahltím fotkami, 
ale když ona ta bílá je tak pozitivní, krásná, čistá.
V úterý jsme si vyjeli na Vydru. 
Jak moc to tam miluji jsem už psala tolikrát, ovšem v zimě jsem tam byli teprve podruhé.
Cestou z Antýglu na Turnerovu chatu jsme potkali jen pár lidiček a to téměř doslova. 
Nikde nikdo, jen my, Terri, sníh a Vydra.
To byla taková nádhera. 
Já jsem se stále usmívala a pořád odbíhala k řece pro každý hezký záběr. 
 Cítila jsem se nesmírně šťastná a šťastná byla i Terri, ta si sníh opravu užívala. 
A Míra? Ten byl prý také šťastný. :o) :o)






Pro úvodní fotku jsem i po prdeli jela. :o) A nelituji.
Tento záběr už je opakování (sjezdu).






Když jsme došli kolem Klostermannova mostu k Turnerově chatě, mile nás překvapilo, 
že bylo otevřené okénko a my jsme si mohli vybrat něco k jídlu. 
Třeba výbornou hříbkovou polévku, domácí sekanou v housce, bramborák, 
utopence a měli i něco na zahřátí. Měli jsme štěstí, byli jsme druzí na řadě, 
a než jsme začali jíst, přišla k chatě spousta dalších lidiček. Jóó, to byla najednou fronta. .o)
A cestou zpátky jsem už potkávali tolik lidí, mladých, rodiny s dětmi, ale i starší páry 
a všichni jsme se zdravili a usmívali a mně bylo opět moc dobře. 
Prostě slušnost nevymřela.
A chuť trávit čas v přírodě také ne.








Tak co, líbilo se Vám na zimní Vydře? 
Já jsem zase nabitá, spokojená a neskutečně šťastná.
Dáša F.


PS:  A aby toho nebylo málo, vezmu vás ještě na nedaleký hradlový most Rechle.





Přeji Vám, ať si vždy vyberete ten správný směr. 
Tak šťastnou cestu.  :o)


34 komentářů:

  1. Dášo,to jsou nádherné fotky.Krásně jste výletovali.Ráda jsem se podívala na parádní zimu.Chtěla jsem také pořád za sněhem,ale v Krkonoších je to zatím slabé.A jet až na Medvědín a nebo do Špindlu se mi moc nechce,tam bude určitě hodně lidé.Tak pořád čekám,že napadne i třeba v Kořenově.My jsme jeden den také cestovali a to bylo počasí,jak na jaře.
    Měj hezký první víkend nového roku

    OdpovědětVymazat
  2. Ach Dášo, tak to jste si užili opravdové zimy, na kterou já stále čekám.
    Nádherné fotky, prima výlet z nich opravdu čiší. Takže díky za ně !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Zima jak malovaná, jen sluníčko tomu chybí.... ale i tak to byl krásnej výlet to věřím. Máš výhodu, že máš Šumavu blízko a muže ochotného k výletování...

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle místa znám moc dobře. Díky za krásnou fotoreportáž. A jak všichni tři ladíte ))) paráda. Přeji hodně cestovatelských zážitku i v novém roce )))

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, stále dokola to tu prohlížíme a jsme také nadšení, už jsme delší dobu na Vydře nebyli. Moc jste nás potěšili. Pa Jiřina z N.
    Krásná fotoreportáž ( já vám závidím výlet a manžel tu polévku a sekanou, hihi )

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, to je ta pravá zima, snad se ji dočkám i u nás :-)Nádherné fotky, jdu se na ně mrknout ještě jednou ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet. Povydří jsou pro mne válety s rodiči a vzpomínka na dětství. Dášo, přeji Tobě i celé rodině, abyste prožili rok ve zdraví a mohli na něj po roce hezky a radostně vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, tenhle kus Šumany mám taky moc ráda. I když je pravda, že jsem tam strašně dlouho nebyla. Tak ti moc děkuju za fotky, ráda jsem si ta kouzelná místa připomněla. :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, to je přímo pohádkové. Do těch míst jsem se dosud nedostala, je tam nádherně. Ale i u nás bývá pěkně. A s občerstvením to nemělo chybu.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, tak to je NÁDHERA!!!! Vidět sníh a kouzelné a velmi povedené fotky.
    A Teri s vlajícíma ušima nemá chybu!!! :-)
    Nádhera, děkuji, že jsem na malou chvilku mohla být u Vydry s vámi.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásná Vydra. Miluji to tam! :) A tys vyfotila samá krásná místa, o kterých jsem teď četla v knížce Zmizelá Šumava 3. Už jsem hlásila muži, že jsme tam nebyli dobrých 6 let a musíme vyrazit. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, úžasné! Dokonalý výlet! Terry miluje sníh stejně jako Aaron, my si ho bohužel zatím užili jen jeden den. Jsi skvělá fotografka, pro dobrý záběr uděláš ledasco :o)!
    Děkuji za tu podívanou. Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, díky, že jsi nám dopřála krásný výlet. Krásné zimní fotografie. Říkala jsem si při pohledu na fotku, kde jsi jela po zadku směrem k vodě, že já při svém štěstí bych tam určitě skončila.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, díky za krásné, téměř pohádkové fotky. Vydru znám většinou z letních dovolených, ale i ta zimní má svůj půvab. Výlet se vyvedl a radost a štěstí vás všech je velkým bonusem ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, muselo tam být krásně...u nás na chalupě ani pořádný poprašek...a jak píšeš, když je krásně bílo..tak je čisto..taky to mám ráda..měj se moc krásně a těším se na tvůj další příspěvek. Inka

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, Vydra je krásná. V zimním kabátku ji neznám, takže jsem se ráda podívala na tvé fotky. Moc pěkně...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, nádherná vycházka. Miluji tu krásnou čistou zasněženou přírodu.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši,
    ďakujem za krásnu prechádzku, užila som si ju :-)
    Ako v rozprávke...

    OdpovědětVymazat
  19. Překrásný zimní výlet a ten sníh,nádhera!Tam prostě muselo být moc hezky.Dlouho jsem už na žádném výletě nebyla,snad to letos výjde.Mám Šumavu moc ráda,děkuju,že jsem se tam s vámi mohla opět podívat.Krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  20. Vydru miluju v jakémkoliv ročním období, takhle zasněženou jsem ji ještě v reálu neviděla. Je naprosto kouzelná, úplně pohádková.
    Krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat
  21. To je opravdu zasněžená krása. Pejsek má roztomilý obleček :)

    OdpovědětVymazat
  22. Okouzlující fotky, Dášo :-) Měj se krásně. Pavla

    OdpovědětVymazat
  23. Daso, krasa, jak jinak. Byli jsme tu v lete, v zime nikdy, takze dekuji ze zprostredkovani. Preju hezky vecer a same stastne navraty z cest. M.

    OdpovědětVymazat
  24. Krasně jste si to užili, všichni. Nedivím se, že tě to naplnilo štěstím a moc ti to přeju.

    OdpovědětVymazat
  25. To jsou překrásné snímečky!👏👍 Ani se nedivím, že tě ta náádhera nabila energií a naplnila štěstím.🧡
    Přeji úspěšný první pracovní týden v novém roce.🌞

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši, nádherné fotky. Tolik krásné čisté bílé. A Terri je kouzelná v tom sněhu. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  27. Dáši to jsou moc hezké fotografie a čím víc, tím líp. Člověk si dělá blog i pro vzpomínky a tak větší množství fotografií vůbec nevadí. Alespoň mně ne. Já se jimi ráda pokochám znovu a znovu. No doufám, že sis při tom sjezdu nenatloukla kostrč...Fotografie jsou nádherné. Přeji Ti příjemné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  28. Dáši, a já jsem také šťastná .-) Zima bývá klidná, ale tady je ta Vydra i dravá. A vlastně vybízí i k hravosti a radosti. Krásné fotografie. Líbí se mi nejen ta úvodní.

    OdpovědětVymazat
  29. Skvostné fotky, vůbec by mi taková zima nevadila, naopak.
    Přesně jak píšeš, ta bílá je pozitivní, rozsvítí krajinu tak nádherně, radost pohledět.
    To bych si i tohle roční období zamilovala. A když se přidá sluníčko, je to ráj.
    A tu hříbkovu, vařící bych si také dala, mňam.

    OdpovědětVymazat
  30. Moc pěkné fotky! Ta kombinace bílého sněhu a tmavých vodních proudů mě vždycky lákala a zimní focení v kaňonu Vydry jsem si taky párkrát docela poctivě vyzkoušel. Jen jako "nemotorista" se bohužel neobejdu bez možnosti přespání někde poblíž.

    OdpovědětVymazat
  31. Vůbec se nedivím tvému nadšení, je to neskutečná nádhera. Zima dokáže být velmi fotogenická. Když můžu fotit sníh, jinovatku nebo rampouchy a chumelenici, tak mám zimu i na chvilku ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc se mi to bílo líbilo Dáši

    OdpovědětVymazat
  33. To jsou nádherné fotky! Terri si sníh užívala, viď?

    OdpovědětVymazat