středa 13. ledna 2021

Bílá Červená Lhota

 ... zámek z pohádky...
Jak jsem minule zmínila, dnes Vás vezmu na zasněžený zámek.
Ten kontrast červené a bílé jsem zahlédla na jiných fotkách na Fb,
a když jsme plánovali výlet na neděli, bylo jasno. Tedy v tom, kam pojedeme.
Jinak jasno moc nebylo, ... ale sluníčko slibovali. :o)
Vyrazili jsme opět s dcerou a zeťákem a moc se nám zde líbilo, 
protože v zimě jsme v těchto místech nebyli.
A musím říct, že Červená Lhota je v bílé peřině opravdu nádherná,
 ani nevadilo, že rybník kolem je stále vypuštěný.
No, řekněte sami.








Procházeli jsme se parkem v neděli v poledne, v domnění, 
že v tuto dobu tu moc lidí nebude. 
Opak byl pravdou a stejný nápad nás mělo hodně. 
A i to sluníčko se na nás přišlo podívat.





Párkrát tu zazněla i má oblíbená věta: "Ale je tu krásně."

Červenou Lhotu všichni určitě znáte, třeba z pohádky o Zlatovlásce, 
nebo z pohádky O štěstí a kráse. Tu mám moc ráda.
Ale viděli jste ji někdy zasněženou?
My letos poprvé ... a bylo tu krásně.

Přeji krásné zimní dny i Vám. 
Dáša F.

PS: Cestou  jsme se ještě zastavili na zámku Pluhův Žďár a pak na jednom mlýně.
Mlýn zase příště.


Jako děti ... :o)






30 komentářů:

  1. Dášo, to je nádhera. Na Červené Lhotě jsem už hodně dlouho nebyli. V létě jsme ji měli v plánu, ale nakonec jsem si řekli, že počkáme, až zase bude na vodě. Zasněženou jsem jí nikdy neviděla a koukám, že jsem o hodně přišla.
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši to je úžasné, nádherné fotografie a zámek je stále pohádkově krásný a v zimě se sněhem ještě víc vynikne jeho krása. Úžasné fotografie jsi pořídila. Opravdu se kochám tou krásou. Také to druhé místo vypadá zajímavě, zámek Pluhúv Žďár vůbec neznám. Děkuji za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása je to. Ten nádherný kontrast červené a bílé. Opravu pastva po oko. Zima umí i krásné místo ještě víc zkrášlit.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, jako v pohádce. Červenou Lhotu také znám jen letní. Jezdivali jsme tam hodně často, když moje teta ještě bydlela na jihu Čech. Dík za krásné foto. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, tomu říkám pohádková pohádka.
    Díky za ni.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to veliká krása, Dáši!
    Děkuji za parádní fotky!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Pohádková krása, úplně závidím ty překrásné fotky, to bych si taky chtěla vyfotit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši,
    nádherný kontrast červená a biela... to miesto má svoje kúzlo. Vďaka za prechádzku :-)
    Krásny deň, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Dášo my jsme tam taky byli v neděli krátce po poledni, třeba jsme se tam u potkali, lidí bylo jako v létě 🙂 no a Lhota je kouzelná v každém ročním období já to říkám pořád, že je u nás tak krásně tak proč jezdit jinam 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Dášenko, moc krásné, originální, jedinečné, v zimě jsem tam nikdy nebyla a je to chyba. Docela jste se vydováděli!
    Když jsme končili jednu dovolenou v Leštině, vnučky byly malé, byli jsme tu na prohlídce zámku a mladší vnučka zodpověděla všechny otázky průvodce ohledně zvířat tam vycpaných a vystavených. Byla jsem na ni pyšná.Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, Červenou Lhotu v zimním hávu neznám a moc jí to sluší. Krása přímo pohádková.
    Díky, že jsi nás tam vzala.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, nádherné fotky Červené Lhoty. 👍👍 V zimním hávu jí neznám a tak se tu kochám pohledem na tu nádheru. Kontrast červené v bílé je úžasný. A když se k tomu přidají zelené listy pěnišníku..... škoda, že je to od nás tak daleko.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné fotky Červené Lhoty.Zámek je krásný,prostě pohádka.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  14. Červenou Lhotu znám také jenom z letních měsíců, byli jsme tam před dvěma lety. Zasněžená je také krásná. Měli jste super výlet, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera, taky jezdíme jen v létě ;) Ale rybník byl zase napuštěný :D

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo,to je nádhera.Červená s bílou je parádní kombinace.Musím něco podobného v okolí najít.Protože teď pořád fotím bílá a bílá.
    Těším se na další fotografie.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za pohádkové obrázky. Měli jste krásnou procházku :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, krásné fotky. Červené Lhotě to v bílé sluší :)

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, ty fotíš tak krásně! Nádhera..zámek Červená Lhota je vskutku pohádkový.. Měj se krásně a těším se na mlýn..Inka

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, moc krásné, ta kombinace červené a bílé je kouzelná. Ono se sněhem všechno víc vynikne. U nás sníh nezůstává, dnes sice od noci sněží, ale fouká velký vítr, tak trochu sněhu zůstává jen na zemi. Tak se kochám u tebe. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tam jsem taky .... nebyla. Kontrast ovšem parádní.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, byli jsme několikrát, ale nikdy v zimě.Nádhera a já mám ráda bílou a červenou , tak se kochám.Martina

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherná stavba a v zimě to má úplně pohádkovou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši, děkuji za krásné fotky. Pohádku "O štěstí a kráse" mám taky moc ráda. Měj se hezky. P.

    OdpovědětVymazat
  25. Červenou Lhotu znám jen v létě, děkuji i za zimní podívanou. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Dášo, to jsou přímo pohádkové fotky. Kombinace červené a bílé je vánoční a krásná. Na Červené Lhotě jsem byla před asi pěti lety, vždycky jsem si přála ji vidět a tak se to splnilo dvakrát - jednou v létě a teď s Tebou i v zimě. Vždycky se mi ve spojení s tímto zámkem vybaví Zlatovláska...

    OdpovědětVymazat
  27. Ta červenobílá kombinace je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  28. Skvostne misto, skvostne fotky!!! Opravdova nadhera, Daso. Nikdy jsem tam nebyla, natoz v zime, takze dekuji. M.

    OdpovědětVymazat