pátek 7. srpna 2020

Bosou nohou

... stezkou Olšina ...
Minule jsem Vám slíbila, že vám ukáži mé oblíbené místo, 
kam jsem vytáhla Míru od práce. Ale protože jste tam už s námi byli několikrát, 
příspěvek počká, zveřejním ho jindy. 
Dnes vám musím (chci) ukázat výlet, který byl tak trošku adrenalinový. 
Ve středu jsme se jeli podívat na novou naučnou stezku. 
Nachází se kousek od Lipna, u Horní Plané v obci Olšina 
a vede kolem stejnojmenného rybníka.
Viděla jsem několik fotek a trošičku jsem tušila, do čeho jdeme. 
Ale opravdu jen trošičku.
Tentokrát to bude hlavně o fotkách, protože Vám toto místo představím podrobněji,
ať si ho užijete, stejně jako my.
Stezka je dlouhá přes 7 km a asi tak čtvrtinu trasy jsem šli bosky.
Vy si ale obutí můžete nechat. Tak jdeme na to?































Pokud jste došli až sem, tak jste s námi zvládli celý, nádherný okruh.
Byl to trošku adrenalin, Míra totiž netušil, co ho čeká. 
Místy byl asi nemile překvapený, já jsem zase místy dostávala záchvaty smíchu, 
ale věřím, že jsme si oba tento výlet užili.

Vám přeji pohodový víkend 
a třeba i trochu toho adrenalinu.
Dáša F.

PS. Zítra na stavbě budeme pokládat šalovací cihly, teda Míra. 
Já budu jen "přidržtaška".  :o)

26 komentářů:

  1. Daso, tak rada vidim tyto fotky. My jsme v nedeli meli v planu tam zajit, kdyz jsme byli v jiznich Cechach, ale odradilo nas teple pocasi, bala jsem se, ze se pred slunickem neschovame. Kdyz to ale vidim, mela bych mit obavy spise z blata:-). Neda se tomu vyhnout? Zvladly by to male deti? Chystame se tam asi kocnem leta, pokud to vyjde. Dekuji moc za odpoved. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, jsou místa, kde se musí opravdu naboso, př. 5. a 6. fotka. Na té sedmé by se to možná tou trávou dalo, ale také asi žádný zázrak. Záleží, jestli bude stezka vyschlá, nebo po deštích. My vyrazili ve středu a do úterka tam pršelo. :o) Ale lidí s dětmi tam bylo dost, někteří je měly posazené za krkem, jiné děti šly bahnem také. Jedna paní povídala, že ani gumáky v některých místech nepomohou, ono je to bahno obklopí a jdou špatně zvedat nohy. Pokud koncem léta nebude pršet, mohla by cesta být příjemnější. D.

      Vymazat
    2. Dekuji, DASO, NO TAK UZ BUDEME VEDET A PRIPADNE SE VYBAVIME:-), M.

      Vymazat
  2. To muselo být fajn, ani by mi nevadila ta chůze naboso, super :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych se ráda prošla naboso,užili jste si to,Sv.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši vaše bosé putování se mně moc líbilo. Ráda bych se také prošla. Byl to určitě zážitek.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Taková procházka je opravdu adrenalinový zážitek. Já bych při své šikovnosti možná skončila ve vodě nebo v bahně.;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní, hned bych šla taky :-) doufám, že se do těch míst někdy dostaneme :-)
    Ať se stavba daří :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to bych asi nedala, ale vy jste to zvládli. Krásné fotky, moc se mi tam s vámi líbilo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy Dášo!!!! Tebe tyhle věcí fakt baví, mám v živé paměti váš cyklovýlet pod vodou :o) Vypadá to úžasné, trochu nechápu, že je Terry na fotkách celkem čistá, i když na některých vypadá trochu vyděšeně - chuděra. Fakt nejsem škodolibá, ale ta fotka, jak ji manžel nese, kdyby uklouzl...
    Rozhodně je to úžasné místo, jsi skvělá, že si zvládla i fotit!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, krásně jste se prošli a já s vámi. Terry si to s vámi užila, je to parťák každým coulem. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten chodníček by se mi líbil, ale to blátíčko nevím nevím... Ale Dáši, usmívám se. A určitě je to blátíčko léčivé a budete mít pěkné zdravé nožky .-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tedy Dášo, to je fakt krásné místo. Tam by se mi líbilo. Jen bych v tom bahně měla trochu strach z pijavic, ale zvládli jste to bez nich. Je to nádherný kus přírody a taková místa mám moc ráda. Krásné fotografie jsi pořídila. Děkuji za úžasnou podívanou a těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, tohle je opravdu velké překvápko, i když u tebe jeden nikdy neví, kam nás zase vezmeš!Předně, moc se mi líbí tvé fotky ( to vždycky ), manžela bych na tuto stezku nedostala, sama bych to nešla. A nejvíc obdivuji tu fotku u spadlého stromu. Sekne ti to.
    Tomu říkám adrenalinový zážitek.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, to je moc pěkná stezka :).

    OdpovědětVymazat
  14. To jste měli pořádný adrenalin.Nevím,jak bych se s tím vypořádala.V takovém bahníčku se plácat.Našeho psa by neunesl ani manžel.Ale příroda je tam nádherná,důkazem jsou tvoje fotky.Velká paráda.
    Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem teď zjistila, že jsem komentovala už včera a není to tady. :-)
    To je tedy paráda ! Já bych to klidně absolvovala, ale mého muže bych tam nedostala. Jít v bahýnku to by mu bylo proti srsti :-)).
    Zdokumentovali jste to moc pěkně!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Dášo,
    ta stezka vypadá fakt dobře, mně by se to hodně líbilo. Ráda chodím bosa. Na konci srpna bych chtěla ještě někam vyjet aspoň na jednu noc, tak možná vyrazíme na Lipno:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, tento výlet se opravdu povedl, smích s každou fotkou, ta odvaha do toho bláta vlézt i s Terrinkou. Prostě jste úžasný. Božka.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, je vidět, že si léto užíváš až na dřeň :-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Přiznám se, že tuhle lokalitu vám závidím, je nádherná a věřím, že bych si jí užila.
    Skvostné fotky.

    OdpovědětVymazat
  20. Páni! To jsem se ráda podívala. Takhle na těch krásných fotkách mi to stačí :)
    Co na to pejsek?
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši,
    paráda, krásne miesto, super zábery a štornohý manekýn bol naj :-) ako plyšák.
    Verím, že ste si to užili...
    Krásny víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to musel být boží výlet, krása ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Krása - ten mostik a ten domček tam na konci. Juuj to by sa mojmu malemu páčilo.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak koukám, že než tam budeme moct vyrazit s Jirkou, všichni už budou mít stezku absolvovanou.
    Ale aspoň vidím, že má úspěch. To musím ukázat kolegyni, která tam pracuje na Info.
    A to mě napadá, že bych sem mohla vložit odkaz, kdyby někdo potřeboval. Najdete tu informace i kontakt na kolegyni Růženu. Podává informace o aktuálním stavu stezky. Snad ti to Dášo nebude vadit ;) www.vls.cz/cs/naucna-stezka-olsina

    OdpovědětVymazat