pondělí 24. srpna 2020

Kde ráda relaxuji

... aneb soutěž o křeslo ...
se společností biano.cz
Nedávno jsem dostala nabídku od společností Biano, 
zúčastnit se blogerské soutěže o křeslo v hodnotě 8 000 Kč,
dle vlastního výběru.
A vy víte, že jsem soutěživý typ, tak jsem nabídku přijala.
Zadání bylo několik, mně se nejvíc líbilo téma - Kde ráda relaxuji.
Hodně cestuji a když se vrátím domů, ráda relaxuji na naší terase.
Ať s šálkem kávy, dobře vychlazeným pivkem, nebo skleničkou vína.


A k tomu odpočinku mi na terase ještě něco chybí.
 Už dlouho sním o houpacím křesle.
Moc se mi líbí křesla závěsná, třeba právě toto světlé Gazo.


Z praktických důvodů, a praktická to já jsem, bych ale měla přemýšlet o barvě tmavší.
Tedy vybrat si toto černé, Cicogna?
Jo, je to dilema. Jaké by jste mi doporučili vy?


A až jednou vyhraji, pořídím si na naše plánované pódium šedé California
které se nemusí nikam věšet. Prostě ho tam jednoduše postavím 
a pak už budu jenom relaxovat a kochat se zahradou.



Anebo v barvě hnědé Seychely, to by se k nám asi hodilo víc.



Dokáži si představit relax na zahradě i v této houpací síti s dřevěným rámem.




No a na bonami.cz mají zase spoustu doplňků a dekorací, 
jak do domácnosti, tak i na zahradu.
A protože váziček není nikdy dost, zaujala mne tato světle zelená
ale mají poslední kousky.



Na jaře si ráda kupuji tulipány a ty vyniknou ve skleněné váze, líbí se mi tato, 
 z křišťálového skla.


Další doplněk, který mne na bonami.cz zaujal, je tato černá lucerna.


V zahradě vypadá nádherně, už jen počkat až se sešeří a zapálit v ní svíčku..
I těch tu najdete nepřeberné množství.
Na zahradě mám ráda růžovou, takže jasná volba. :o)



A co vy? 
Znáte internetový vyhledávač nábytku a dekorací Biano, či Bonami
Napište mi, 
jestli zde nakupujete a popřípadě, kde rádi relaxujete vy?

Přeji vám krásný poslední prázdninový týden. 
Dáša F.


31 komentářů:

  1. Dášenko, ano, znám je a často si tam ,,vybírám,, nábytek a doplňky pro svůj virtuální svět ( předělávám byt ).
    Tobě bych k vám přála vyhrát tu zelenkavou vázičku, šedé křeslo a závěs pro Míru světlý.
    Sobě bych přála pár semínek růžových lupin.
    Dobrý večer Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. O Bonami jsem slyšela; Biano neznám. Věci vypadají moc pěkně. Doma mám kožené křeslo ; které jiným moc ráda nepůjčuji:-) To je moje relaxační místo.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, moc pěkný článek. Držím palce, ať se zadaří a vyhraješ. Zasloužíš i to. :) Jinak ta závěsná křesla jsou i můj sen. Ale nedělám si iluze. Kdybych si ho koupila - a letos už jsem byla fakt hodně odhodlaná, stejně by mi v něm trůnily děti a ještě by se o něj servaly. :D A ty pletené lucerny s mi také moc líbí. Už jsem po nich pokukovala tuším v Kik.
    Měj se pěkně, Sabi

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto vyhledávače neznám, ale určitě se podívám. Moc se mi líbí zahradní lucerničky a pro relaxování bych určitě volila závěsnou síť. Nemám ráda, když nejsou podložené nohy a v těch závěsných křeslech by moje nožky určitě plandaly ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. O Bonami som počula. Hrozne sa mi páčia tie siete na hojdanie. Len škoda že máme len byt.

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI//INSTAGRAM//DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  6. Tu světle zelenou vázu mám doma - jen v jiné barvě - aktuálně bez květin - měla bych napravit :-) Docela zajímavý článek, jen jsem přemýšlela, které fotografie jsou reklamní a které z tvojí zahrádky. Inspirující. Držím palce .-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyto obchody neznám. Já přes internet moc nenakupuji, protože se bojím podvodníků. Navíc já nejraději kupovanou věc rovnou vidím a osahám si. Nechci kupovat "zajíce v pytli" i když mnoho lidí internetové obchody upřednostňují. Přeji ti ať vyhraješ. Držím pěsti a přeji štěstí.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši tyto obchody moc dobře znám a moc rada k nim nakukuji i pro inspiraci. A své závěsné černé křesílko si nemůžu vynachválit. Držím pěstičky a krásné dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, taky bych si nějaké pohodlné křeslo vybrala :)
    Držím palce, ať se výhra povede :)
    Měj prima den, Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem dostala nabídku, no, přiznám se, nevěděla jsem, jak jí podat.
    Tobě se zadařilo, já to moc neumím :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, také jsem dostala tuto nabídku a zatím jsem i přes urgence dosud nepřijala, páč nevím, jak se k tomu postavit. Ty jsi to pojala zajímavě. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem nabídku dostala,ale nechtělo se mi přemýšlet co a jak s tím. Tobě se to tedy povedlo. Moc Ti přeji abys vyhrála.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Dáška,
    prajem Ti výhru nech už je akákoľvek, verím, že by Ťa potešila :-)
    Obchody poznám, občas tam nakupujem.
    Páči sa mi ten kvietok na poslednej fotografii...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, vybrala jsi si přesně křesla , která by mne nelákala :) :). Já chci být pevně ukotvená, takže na houpací záležitosti mne neužije.
    Nabídku firma asi rozeslala hodně blogerkách, když vidím reakce. Já ji dostala taky a chci se zkusit s tím poprat, ale nevím, jestli se mi to povede tak, jak třeba tobě nebo Marcelce z Nordicpassion.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. Závěsné křesílko bych si taky dala říct :) Dášo, budu držet palce, ať vyhraješ. Krásné dny, Šárka

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, krásné křesla sis vybrala. K nám by se hodilo to světlé,ale u vás by se mi líbilo to černé. :-) Nedivím se, že ráda relaxuješ právě u vás na terásce. Máte ji krásnou a vymazlenou. Biano a Bonami. Z Bonami jsem před lety kupovala dětem dekorace do pokojíku a když něco hledám a vybírám, jako první koukám tam. :-)
    Dášo držím pěstě, aby jsi vyhrála!!!
    Měj krásné dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, moc ti nějaké to křeslo přeji! jen tak si alespoň na chvilku sednou a snít... nádhera!
    Na Bonami nakupuji často, jsem vždy spokojená.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, tvoje terasa je k relaxování hodně lákavá. Stačilo by mi i normální křeslo. Tvůj výběr ale taky není špatný.
    Já se ráda kochám na Bonami a párkrát už jsem tam nakupovala.
    Taky mladým dárkový poukaz jako svatební dar. Měl platnost myslím že celý rok, takže dost času na to, něco pěknýho si vybrat.
    Zdraví Hanka

    OdpovědětVymazat
  19. stránky znám a ty doplňky no paráda :)

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo,máš krásné místo k relaxaci.Závěsná křesla se mi líbí,když jdu k sestře,tak je pro mě vždy připravené,protože já si ho na malé lodžii dovolit nemohu.Ty obchody neznám a už si píšu a podívám se.Ráda si na internetu objednávám věci,většinou mi dává dcera tipy.
    Myslím na Tebe,aby jsi křeslo vyhrála.
    Měj hezké poslední srpnové dny

    OdpovědětVymazat
  21. Super výběr, taky jsem se do soutěže zapojila :)

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Dášo, občas se dívám na stránky "Bonami". Mě by se líbilo to závěsné křeslo. A relax s jehlicemi a pletením a výhledem do zahrady. Držím pěsti, ať vyhraješ. Pavla

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné sny a představy, ale mě na zahradě čeká jen práce a práce.....

    OdpovědětVymazat
  24. Tento obchod ještě neznám. Ale mám takový divný pocit, že až ho poznám, bude moje peněženka plakat...:-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Kresel neni nidky dost, na zaharde nebo doma:-). To na prvni fotce me na jejich strankach take hned zaujalo. Hodne stesti:-), Daso. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkné křeslo, v něm to bude relaxovat samo :-).

    OdpovědětVymazat
  27. Držím palce v soutěži, máte moc pěknou terasu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tvoje zahrada je nádherná. Nedivím se, že relaxuješ ráda na terase. Já coby
    panelákový odchovanec mám zahradu daleko od domu a relaxuji ve stínu třešně. Na bonami taky ráda nakupuji. Ale nesmí mě vidět manžel. Jakmile mám na obrazovce bonami, už se děsí, že zas bude nový balík. 😁 Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  29. výhra by určitě stála za to..hodně štěstí,Sv.

    OdpovědětVymazat
  30. Dášo, je z čeho vybírat, znám. Relax na zahradě si taky užívám, nejdřív práce a potom odpočinek s knihou, pletením nebo jen tak ležet a koukat na nebesa a snít....
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  31. Já relaxuji v poslední době moc ráda u našeho nově vybudovaného zahradní jezírka, tam se to dělá jedna radost. Nevěřila jsem jak moc se mi některé věci na zahradě které jsem ani dlouhodobě nechtěla budou nakonec líbit. Je vidět že se hodně naše názory mění poté co si něco vymyslíme.

    OdpovědětVymazat