sobota 15. srpna 2020

Zase na Vydře

... a zase bylo fajn ...
Dnes Vás konečně vezmu na mé oblíbené místo, 
kam jsme vyjeli jeden červencový den naší dovolené.
Kdybych nenaplánovala pár výletů, tak se Míra i o dovolené upracuje. 
Díky nečekaně rychlému vyřízení stavebního povolení na zahradní domek 
totiž celou dovolenou už stavíme.
Původně měla základovou desku dělat firma, ale kalkulace byla vyšší 
a tak se Míra rozhodl, že to zvládne svépomocí.
Ostatně, jeden dům už jsme postavili. :o)
A hotová základová deska ho vyšla na čtvrtinu. Ale ty mozoly, co má na rukách.
Ještě že cihly přivezou až ve středu a tak máme tento víkend volněji. 
No volněji..., příští týden slavím s dcerou kulatiny a tak jsou přípravy v plném proudu.
Bude to jen větší, rodinná, zahradní slavnost. :o)
Ale zpátky k Vydře. 
Toto místo moc miluji a tak má i svoji záložku, 
to kdyby jste se náhodou chtěli podívat na výlety minulé. :o)
Letos mne v okolí Vydry nemile překvapily polomy. 
Všude spousta popadaných stromů, některé lesní uličky se musely obcházet.
Ale hlavní trasa byla odklizená.
A Vydra samotná..., jako vždy nádherná, studená, nabíjející.









 Naše Terri musí zkontrolovat každou vodu, ať v řece, nebo v jezírku.



Turnerova chata.








Tento týden jsem se na blogy vůbec nedostala, 
v práci máme vánoční sezonu a tak jedeme na maximum.
Teď to jdu napravit a nakouknout k vám.

Moc děkuji za vaše nakouknutí a milé komentáře. 
Mám z nich stále radost. Ale kdo by by neměl. :o)
Přeji Vám hezký víkend 
a snad trochu i odpočíváte. My dnes už budeme také.
Dáša F.

Stavba vosího hnízda, u nás na terase.








30 komentářů:

  1. Dášenko, s Vydrou přijdeš vždy vhod, taková krása! a ty vosy? u vás to žije,
    zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, vydra je krásná vždycky. Už jsme tam dlouho nebyli, tak jsem se ráda koukla. Vosy bych z terasy hnala - nemám je ráda...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Dášo,jestli pak jsi byla na Čeňkově pile na kafíčku v Kafírně?

    OdpovědětVymazat
  4. Super místečko na relax! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, nádherný kousek našeho státu a krásně nafocené.M.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, zase díky tobě krasný zážitek. Zaujala mě ta hlásná trouba, ale nejen ta.
    Vosí hnízdo bych na terase mít nechtěla, ale nafocené je krásně!
    Hezkou neděli přeju. Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to tam krásne, príjemne, také oddychové miestečko.

    OdpovědětVymazat
  8. Vydra je krásná. A úžasné fotky - hmyzí schůzka na stromě :)
    A vosí hnízdo - takhle na fotce jsem si ho ráda prohlídla.
    Už se těším na další příspěvek:)

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, udělali jste si krásný výlet. Je to nádherné místo.
    Vosí hnízdo je zajímavé, ale jen na fotce.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. To jste měli krásný výlet! Osvěžující. Krásně jsi to nafotila.
    A i vosí hnízdo jsi nám hezky přiblížila. Pěkné pokoukání takhle na monitoru. Jinak bych asi o jejich blízkou přítomnost moc nestála :-).
    Pohodovou neděli u vás, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za ty nádherné fotky od vody. určitě jste si to užili vy i Terry!
    To vosí hnízdo je sice zajímavé, ale bydlet bych s holkama nechtěla!!!
    Přeji krásnou neděli a bezproblémové přípravy na tu slavnost!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dášo, Vydra je nádherná, myslím, že podobná řeka u nás prostě není. Je rozpoznatelná a nezaměnitelná snad na každém svém metru :) A to vosí hnízdo, to jsou vosíci. Nedělají klasickou kouli, ale jen takhle malou hnízdní kolonii. Ty my doma (venku na zahradě) taky necháváme. :) Ta velká vosí hnízda, ty koule, ta už tolik nemusím.
    Dášo, moc tě po delší době zdravím a držím palce, ať se stavba povede a mozolů je co nejméně :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, to je nádhera. Opět krásně nafocená místa a moc ti to sluší. Měj pěknou odpočinkovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Vydra je kouzelná a Terrinka taky. Krásné fotografie. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ze srdce jsem se zasmála nad tou cedulkou o utracených dětech. To bych dala všude... dneska je to pomalu o život, tedy spíš o silné a pevné nervy s mnoha maminkami a jejich " roztomilými" dětmi ... nevychované jak maminky, tak děti. vydra je velmi pohledná řeka a já jí mám spojenou s krásným Chaloupkovým večerníčkem o Vydrískovi.

    OdpovědětVymazat
  16. Vydra je vděčné téma pro focení, fotky jsou moc pěkné. Stavbu vosího hnízda nemůže každý takhle sledovat, ale přiznávám, raději se podívám na Vaší terase než na té naší ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, nádherné fotky kouzelné Vydry. Měj se krásně. P.

    OdpovědětVymazat
  18. Mé hodně oblíbené místo.....mám taky foto s gramofonem:-) Díky za krásnou fotoreportáž.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotografie od Vydra, ale i to vosí hnízdo
    ...tedy to je něco. Také mám ho začali stavět na zahradě u posezení, ale včas jsme zasáhli, tak že místo rychle změnily. Krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  20. Dáška,
    krásne miesto, krásna príroda a super štvornohý parťák :-)
    Osie hniezdo si u nás osy stavajú stále na tuji a manžel ho vždy poctivo zničí, nakoľko totiž mám silnú alergiu nielen na osy...pri dvoch bodnutiach mi ide o už život.
    Prajem príjemné prípravy na rodinnú oslavu a pekný týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotografie.Řeka se mi moc líbí,tím,že je kamenitá.
    S vosím hnízdem mám svoji zkušenost.Postavily si ho v rohu okna.Jenom jsem pozorovala,jak se hnízdo zvětšuje,nakonec nešlo okno otevřít a já neměla odvahu jim zkazit jejich dílo.A protože mám známého včelaře,tak jsme ho odstranili až na podzim,kdy byl už prázdné.Zůstala jsem koukat,že to byl vlastně takový papír.
    Dášo,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  22. Teda, Dášo, opět krásné fotky. Doufám, že jsi se zaregistrovala a posíláš fotky do soutěže
    https://soutez.cewe-fotokniha.cz/cestuj-s-cewe

    OdpovědětVymazat
  23. Vůbec se nedivím, že to tam máš tak ráda, je to kouzelné místo. Cedulka o neposlušných dětech mě dostala

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherné místo, tam se musí relaxovat pěkně u vody ♥ Krásný den, Dášo :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherný výlet. A fotky opravdu skvostné.

    OdpovědětVymazat
  26. Daso, nedivim se, ze Vydra je laska:-). Krasa! At vam vikend vyjde. M.

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám tento tok vždy spojený s tvou hlavní fotografií :-)
    Voda je v přírodě prvek, který když není, tak strašně chybí.
    Letošní rok je naštěstí na vodu hodně vydatný, toky jsou krásně plné a příroda osvěžující.
    A to osvěžení v horkém dni je k nezaplacení.
    Dovolená není dostihová dráha, trochu toho Míru kroť !!

    OdpovědětVymazat
  28. Dáši Vydra je krásná v každém období. Fotky jsou parádní,takové vosí hnízdo kulaté neznám ale na fotce je pěkné. Božka.

    OdpovědětVymazat