neděle 7. února 2021

333.

 ... příspěvek ...
Když jsem 3.3., před víc jak třemi lety, založila svůj blog, netušila jsem, 
zda ho někdy někdo bude číst, 
zda mi někdo někdy pod příspěvek napíše komentář 
a jak dlouho mne to bude bavit.
Jaké bylo moje překvapení, že hned pod prvním příspěvkem jsem našla pár komentářů. 
A díky nim pokračuji a zveřejňuji hlavně mé cestovatelské zážitky, 
kterých je díky mé cestovatelské práci víc, než dost. :o) A moc mne to baví.
Ale nejsou tu jenom příspěvky z cest, ale i o od nás z domova, 
ze zahrady a z různých akcí.
Kdybych nepsala blog, tak by zážitků nebylo o mnoho méně,
 jen bych se o ně a o fotky z různých míst neměla s kým moc podělit.

Zima x jaro, na stejném místě.




Úžasné zážitky mám i z tohoto pátku.
Dopoledne jsem byla ve správnou chvíli na správném místě 
a vyhrála tak dálniční známku s Frekvencí 1, a potkala se osobně s Tomášem Fílou.
Byl to adrenalin jako blázen,  
... u žlutého auta Frekvence 1 jsem byla jako první. Ani jsem tomu nemohla uvěřit. :o)
Známku jsem věnovala Mírovi, protože já ji na služebním autě mám.
A dalším milým překvapením bylo získání mého prvního 1000 lajků 
 na fb skupině Hrady, zámky ... u příspěvku ze zimní Červené Lhoty.
(Přefoceno z monitoru.)


Z obojího jsem měla obrovskou radost.

Stejnou, jako z vašich návštěv mého blogu 
a z komentářů, které jste mi pod příspěvky kdy napsali.
Moc Vám za ně děkuji.
Komentáře jsou takovým kořením blogování, kdo by je neměl rád, že?
Takže každou volnou chvilku se snažím nakouknout co je nového u vás 
a napsat vám pár slovíček. Snad i vám můj komentář udělá občas radost. :o)

Děkuji, že jste tu se mnou, 
a že jste si přečetli alespoň některý z mých 333 příspěvků.
Je mi s Vámi moc fajn.
Dáša F.


35 komentářů:

  1. Dáši, moc hezky jsi to napsala a srovnání na fotkách zima-jaro jsou úžasná, stejně jako gratuluji k té první tisícovce lajků u fotografií Červené Lhoty. Máš pravdu, že když se na blog přátelé vrací, tak to udělá radost a potěší i každý komentář. Já také ráda čtu různé úvahy a názory. Děkuji za krásné čtení, tipy na výlety díky Tvým krásným fotografiím a také za přátelství. Přeji ti hlavně zdraví, vždy šťastnou cestu a těším se na další zajímavé příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, srovnávačky - srovnávací fotky před a po, mám moc ráda. A tvůj blog taky. Poslední dobou mám dost politických článků, tahanic a přestřelek. A to i na blozích. U tebe vím, že tady na mě nic takového nevykoukne. Že je tu milo, vlídno. Těším se, kam že nás zase vezmeš a trochu ti to cestování i závidím. Ale v dobrém :) Takže....moc ti gratuluji nejen ke krásnému trojkovému číslu, ale i k oné ticícovce :) Je zasloužená :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,tak to ti gratuluji.Ty jsi vlastně ještě začátečník.Já si založila první ještě vlastně webové stránky,když jsem šla do důchodu.Najednou mi chyběl kontakt s lidmi.Je to už 13 let a už je to na mě dlouhé.Ráda si prohlížím fotografické blogy a když je to občas opepřené o fotografie z domova,recepty na všechno,tak to mě baví hodně.Ale nejsem na velké psaní,jednak mi to čím dál méně dovolují mé ruce a jsem pořád v reálu na někoho napojená,na děti,vnoučata,sestry,kamarádky a věčně se něco probírá a tak si z blogů chci brát jenom hezké věci a to u tebe nacházím.
    Měj se hezky a ať se ti v blogování nadále daří

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji.Dášenko, jak napsaly KOČKY nade mnou, k tomu všemu a díky za několik let krásných fotek, milých slovních doprovodů a příjemných výletů s tebou.Nikdy jsem neviděla od tebe jedovatý komentář a nikdy nijakou fotku.Perníčky od tebe jsou vždy nedostižný ideál.Domeček a zahrada oáza klidu a příjemna.Proč se k tobě nevracet?
    A ohledně lajků? já znám jenom jednu Lajku. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Obzvláště v dnešní době je milé dívat se na hezké fotky, potažmo cestovatelské :-)
    Gratuluji, Dáši a přeji spousty komentářů a spousty hezkých zážítků.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, tvůj blog sleduji skoro od začátku a mám ho moc ráda - právě kvůli krásným fotkách. A jsem ráda, že ty zas občas nakoukneš ke mně.
    Spoustu dalších cestovatelských zážitků, krásných fotek a kilometrů bez nehod na tvých cestách

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, to je krásné číslo a důvod k oslavě, ale taky k zamyšlení. Gratuluji k výhře a k tisíci laiků. Z dnešních fotek u mě vedou jednoznačně ty jarní.
    Ať se ti daří! Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Začínaly jsme blogovat zároveň, viď. A tak si neumím představit, že bych Tvůj blog neměla mezi mými oblíbenými. Mám ráda Tvoje fotky, protože některá krásně nafocená místa asi ani nenavštívím, ale díky Tobě o nich určité povědomí teď mám.
    Takže těším se na všechno další tady u Tebe.
    Měj pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k úspěchům!
    Já jsem moc ráda, že jsem na tvůj blog narazila. Můžu alespoň takto cestovat. Patříš totiž k těm,co umí předáním slov a fotek vnést člověka na místo děje.
    Ať se daří i nadále a radost z blogování tě neopouští.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda srovnávací fotky, moc se Ti povedly. Stejně jako srovnávací fotky měst, kde nějaké budovy už zcela nejsou, ráda se na ně dívám.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášenko, i já grtuluji ke všem zmíněným úspěchům.🌹
    Jsem ráda, že jsem tvůj blog objevila a chodím k tobě nakukovat velmi ráda.🧡
    Přeji ti spoustu spokojených návštěvníků a radost z blogování.😊

    OdpovědětVymazat
  12. GRATULUJI... moc hezké fotky jsou na tvém webu,ráda nakukuji.
    Tak jen tak dál ať se daří.
    Hezké odpoledne Marťula

    OdpovědětVymazat
  13. Velká gratulace !!!🍾🍷jsem ráda; že jsem tě kdysi objevila. Chodím ráda na virtuální návštěvy.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji! K výročí 333. příspěvků i k lajkům :)
    Chodím sem moc ráda - líbí se mi moc Tvé články i fotky :)
    Ať se Ti daří!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  15. Srovnávací fotky jsou krásné. Taky si pamatuju jak mi bylo fajn, když jsem objevila první komentář. No, nebylo to hned napoprvé, ale tak po půl roce blogování...

    OdpovědětVymazat
  16. gratuluji, ráda k tobě nakukuji,Sv.

    OdpovědětVymazat
  17. Také moc a moc gratuluji. Chodím k Tobě na blog tůze ráda. Krásné foto,zajímavé články. Jen tak dál. M.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, jen tak dál! Rádi cestujeme po naší zemičce, takže se vždy ráda pokochám ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Také jsem ráda, když si ke mě na blog čtenáři najdou cestu. To asi každý, kdo se do blogování pustil. Moc gratuluji k výhře, to jsi měla fakt kliku ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, gratuluji k 333 článkům, stejně tak k zisku dálniční známky a do třetice k lajkům na facebooku. 💓👍🍀
    Já bloguji už dvanáctým rokem a spousta mých prvních článků zůstala bez jakékoliv odezvy.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši, obrovská gratulace od srdce.
    Chodím k tobě skoro od začátku. Jsi moje jistota skvělých výletů a dokonalých fotek.
    Tak ať ti to jezdí bez nehod a vždycky jsi s dokonalým světlem na správném místě.

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo,taky se připojuju do řady všech gratulantů. Jsem moc ráda, že jsem objevila Tvůj blog. Vždycky si s Tebou hezky zacestuju...Pokaždé říkám, tak kdepak dneska Dáša byla ? Máš krásné fotky, už jsem Ti to psala - pošli je do nějakých soutěží.Těším se na další. Lenka

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo, i já gratuluji k výročí blogu. Moc ráda s Tebou cestuji a kochám se krásnými fotkami. Ať Tě blogování stále baví stejně jako cestování a poznávání nových míst.

    OdpovědětVymazat
  24. Ano, komentáre su taký hnaci motor, ale častokrát z nich človek aj pozná, či článok dotyčný naozaj čítal, alebo len napisal komentár pre svoje zviditelnenie sa..
    3 roky su už pekná doba, len tak dalej, ked človek piše a foti, to čo ho bavi, tak to ide aj samo.

    OdpovědětVymazat
  25. Dášo, moc gratuluju! A moc, moc, moc děkuju za tvoje krásné fotky, kterými se opravdu ráda kochám. Ty dnešní srovnávací jsou dokonalé! Už se těším na další.

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši, gratuluji ke všem příjemným věcem, o kterých si napsala. A ty víš, že k tobě chodím ráda a nejen koukat na tvoje krásné fotky. Ty srovnávací jsou úžasné. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  27. Dáši, je dobře, že sis založila blog, ráda k tobě chodím. Ať tě blog baví dál a máš hodně věrných čtenářů :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Dáší, napsala jsi velice hezky. A vůbec se nedivím, že si tvůj blog hned nalezl vděčné čtenáře a diváky. Fotíš krásně a zajímavá místa a krom toho své fotky doplňuješ popisy, ze kterých je znát upřímnost a srdečnost. Přeji ať to s blogem i s foťákem stále stejně baví, mnoho spokojených návštěvníků, ke kterým se hrdě hlásím a v neposlední řadě spoustu krásných míst k objevování. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Gratuluji ke krásnému výročí, a přeji ještě nejméně jednou tolik příspěvků! Fotky jsou jako vždy moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  30. Moc gratuluji, k tobě Dášo, zajdu vždycky moc ráda!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  31. Dášo, gratuluji. Je to zasloužené, fotky jsou opravdu kouzelné.
    Měj pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  32. Nádherné fotky. Mám moc ráda fotky přírody :)

    OdpovědětVymazat
  33. Mám tvůj blog spojený s pozitivnem.
    Servíruješ nám skvělou náladu, kus života a kus světa kolem nás.
    A za to, ti posílám jeden obrovský DÍK..

    OdpovědětVymazat
  34. To je krásné, Dášo gratuluji!
    Moc ráda si prohlížím tvé fotky z výletu a cest.

    OdpovědětVymazat
  35. Moc se mi líbí to srovnání různého ročního období na stejném místě. Tě letním fotkám to přece jen sluší víc. :)

    OdpovědětVymazat