pátek 28. srpna 2020

Naše kulatiny

... a zahradní oslava ...
V sobotu jsme s dcerou slavily kulatiny. 
Katka je měla v červnu, já v neděli. 
Přípravy byly náročné, ... sehnat gril na kýtu, objednat kýtu a nechat ji naložit, 
sehnat stoly, židle, stany, atd.
Díky všem příbuzným a známým jsme to zvládli. 
Sešlo se nás 25 a bylo krásně. Tedy v podvečer sprchlo a pak se objevila i duha, 
ale atmosféra byla senzační.
Jedlo se, pilo se, tančilo se a pozdě večer došlo i na koupání v bazénu. 
No, někdo se koupal i v botách. :o)
Prostě bylo veselo.
A těch dárků a květin, co jsme dostaly.



Katce jsem vyráběla fotoknihu. 
Tato byla nejtěžší, strávila jsem na ní v přepočtu 4 pracovní dny.
Vybrat staré fotky, naskenovat, upravit a pak seřadit do knihy 
a vše doladit, ...mezery, pozadí, popisky.
Ale líbila se a to je nejvíc.



Andělky jsou boží. 
Z těch jsem měly velkou radost a já i slzy v očích.




Ještě podpis do přáníčka ...




Toto jsou moje dárky, Katka si svoje už odvezla.



Mezi zabalenými dárky jsem našla poukaz pro dva do pivních lázní, 
spoustu kosmetiky, vonnou svíčku, brazilskou kávu, potravinový koš
 a další malá překvapení.


Od neděle je ze mne holt ..sátnice, ale cítím se na dvacet. :o)
Ba ne, to už dávno ne. Ale na padesát také ne.
Jak zpívá Pavel Calta: Věk je pouze číslo...

A na kolik se cítíte vy? 
Na víc nebo míň?

Přeji všem krásné dny, a ať nám je fajn.
Dáša F.

PS: A ještě jeden "předdárek", který jsem dostala už v červenci.
Úžasná růžová hortenzie.




31 komentářů:

  1. Dáška,
    dodatočne vám aj s Katkou prajem všetko najlepšie, veľa zdravíčka, šťastíčka a lásky a ostatné príde aj samo :-)
    Darčeky si dostala nádherné, oslava bola tip - top a tá dúha, to ste mali ako bonus...
    Hortenzia nádherná a slnečnica tiež.
    Ja mám o desať menej, ale cítim sa na dvadsaťjeden :-)))
    Krásny víkend,pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, i já dodatečně přeji Tobě a dceři všechno nejlepší, hodně zdraví, lásky, štěstí, ať se vám daří. Oslava byla jak se patří i dárky jsou krásné.
    Mně už je "sát" dávno, někdy se cítím mladší, třeba když jsem s vnoučaty, někdy mi různé neduhy připomenou věk.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Oběma Vám přeji hodně moc zdraví, lásky a spokojenosti, ale hlavně to zdraví, které je opravdu to nejdůležitější, a to nejen v této době.
    Na kolik let se cítím? Mám jich za sebou už celkem dost, ale někdy na 100 a někdy si svůj věk ani nepřipouštím. Zatím to funguje a věřím, že ještě nějakou chvíli fungovat bude ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Dášo,všechno nejlepší; hodně zdraví; dobré nálady; pohody; radosti a hodně krásných fotoúlovků.
    Necítíš se; ale ani na to vůbec nevypadáš. :-)
    Udržuji zdravou mysl a optimismus; obklopují se mladými lidmi a Lolinka mi dodává sílu. Nevím, jak to vidí jiní; ale na svůj věk se fakt necítím ))))
    Hezký víkend.
    P. S. Měly jste holky krásnou oslavu.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, ze ❤️ tobě i Katce gratuluji a přeji všechno nej!
    Měly jste parádní oslavu, dokazuje to každá fotka!
    A nakolik se cítím - no jak kdy. Občas kolem půlnoci tak na sto, ale ráno se to vždycky zlepšil 😀
    Hezký večer! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela Nordic Passion28. srpna 2020 v 20:48

    Dášo, dodatečně vše nej, hlavně zdraví a štěstí, ať se máte krásně, obě!!! Krásně jste si to užili, tak to má být. A těch dárků!!! M.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcela Nordic Passion28. srpna 2020 v 20:49

    Komentář mi zmizel, tak ještě jednou hlavně přání všechno nej oběma. Krásné jste to měli! M.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, už jsem zahlédla fotky na instagramu. Ještě jednou moc gratuluji. Tobě i dceři :) Andělky jsou nádherné a taková oslava s přáteli a rodinou je super.
    A s tím věkem... na padesát nevypadáš ani náhodou. A člověku je tolik, na kolik se cítí :) No, já se na ty svoje roky taky necítím 😁.
    Dášo, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Dáša, připojuji se do řady gratulace. Přeji pevné zdraví, veselou mysl, stálý dar vnímat a zachytit okamžiky, které stojí za to si zapamatovat. A do té tŕetí 25 jen to nej...

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, i já se přidávám a přeji oběma dodatečně vše nej. No, mně je už podstatně víc a na začátku už dávno pětku nemám, ale ani se na ten věk necítím. Tedy jak kdy... Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si uvědomila, že si letos připíšu číslovku, během které kdysi za totáče chodily ženy běžně do penze. Když jsi představím, já jaderný reaktor, že bych měla jít do důchodu, já bych se zbláznila. Žiju nádherný čas, lepší než když mi bylo třicet, tudíž si věkově do své škatulky nepřísluším.
    Jsou ale dny, kdy si ráno připadám na devadesát, jako třeba dnes, kdy mne bolí od pily paže, záda, prostě všechno.

    Milá oslavenkyně, já nebudu vypisovat, co všechno bych ti přála. Tvůj život ti dal, co jsi potřebovala, tvůj osud ti nadělil.
    Přesto všechno ti přeji jediné, pevné zdraví. Až budeš slavit další kulatiny, Ať na vše dobře vidíš, ať ti chutná jíst, spát a milovat se, ať tě nikdy nezradí kolena, záda či šíje. :-)
    Krásné dny, krásný život.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Dášo, ať se ti daří, měj stále radost ze života, číslo není důležité, optimismus, chuť žít, radovat se a zdraví, hlavně to zdraví měj a život užívej. J.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši přeji ti vše nejlepší k narozeninám. Koukala jsem na to číslo opravdu nevěřícně!!! Tudíž to není možné a nevěřím!!!
    Každopádně jste měli krásnou oslavu a je vidět, že jste si ten den báječně užili!!!A dostala jsi opravdu moc hezké dárky.
    Takže hodně zdraví, štěstí, spoustu kilometrů bez nehody,mnoho krásných nových objevených míst a sposutu spokojených čtenářek.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, dodatečně gratuluju tobě i dceři :-) Tomu číslu nevěřím, nespletli se? Pěkná oslava, mám ráda jak je na zahradě veselo :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, všechno nej... Věk je opravdu jen číslo a ty na to své rozhodně nevypadáš. Já si připsala letos cifru od desítku větší a taky si na ně nepřijdu (možná jen ráno, když lezu z postele). Nicméně na rozdíl od Blondýnky kousek nade mno si dokážu představit, že bych do důchodu klidně šla - myslím, že bych se dokázala zabavit i bez pracovních činností (je tolik knížek, co jsem nečetla, tolik míst, které jsem neviděla...). Krásné další roky

    OdpovědětVymazat
  16. Tak všechno nejlepší. Na padesát rozhodně nevypadáš, když tě vidím spolu s dcerou, tak jste jako sestry. Já se někdy už na svůj věk cítím, zvláště po práci na zahradě. Máme ji celou svažitou a to běhání nahoru dolů mě unaví více než práce samotná. Pak musím dva dny odpočívat. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo,předem gratuluji Tobě i dceři a přeji jen to nejlepší.Krásně jste to oslavili.Je to hezké a dobře,když se rodina a přátelé takto scházejí.Na padesát nevypadáš vůbec.To bych ti nikdy nehádala.Já koncem roku dovržím 70,ale vůbec si na ni nepřipadnu.Jsem hodně mezi mladšími lidmi,mám mladší sestry,s dcerou jsme jako kámošky a moje kamarádky ač už také některé sedmdesátnice mi pořád připadají jako mladé holky.A o tom to asi je.
    Měj se moc hezky a užij si zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotografie z oslavy. Přeji vám oběma do dalších let hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti. Krásně jste si to všichni oslavili.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Dáši, všechno nej, nej, nej ... Pavla

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Dášo, k tvým kulatinám, tobě i dceři, přeji hlavně zdraví a lásku ❤

    OdpovědětVymazat
  21. To je nádherné. Krásné dárky, krásná duha, hodně jídla, prima lidi a bezva nálada. Moc gratuluji ke kulatinám a ať se pořád cítíš na těch dvacet a kousek .-)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc gratuluji k narozeninám Tobě i dceři. Moc vám to spolu sluší! Vůbec na ten věk nevypadáš. Do dalších let Ti přeji jen všechno dobré, hlavně hodně zdraví,protože o tom to hodně v životě je. Dostaly jste obě krásné dárky, oslavu jste měly moc pěknou- to z fotek přímo čiší.
    Prima neděli, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Moc gratuluji ke krásným kulatinám. Mně čekají také podobné v září, ale moje oslava bude jen malinkatá. Hodně mých přátel už odešlo a rodina nejsme velká.U vás to muselo být velkolepé a krásné.

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši, gratuluji moc.
    Fotokniha - dárek nad dárky. Dcera měla určitě velkou radost. A ty andělky....
    Nejdůležitější ale je, setkávání s rodinou. Čím starší jsem, tím víc si to uvědomuji. Mám sice ještě pořád -cet, ale brzy se přidám do vašich řad :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Daši, všechno nejlepší ke krásným narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši,dodatečně přeju Tobě i dceři vše nej k narozeninám,hlavně hodně zdravííííí!Zdena

    OdpovědětVymazat
  27. Takže vítej do klubu :-D a všechno nejlepší, hodně zdraví, lásky a rodinné i pracovní pohody. Oslava se krásně povedla. Ta fotokniha je bezva dárek.

    OdpovědětVymazat
  28. Dášo, přeji všechno nej... vám oběma.
    Oslavu jste měly krásnou a těch dárků. Nádhera!
    Zdraví Hanka

    OdpovědětVymazat
  29. Dášo, dodatečně přeji krásné a spokojené dny a roky.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Dášo - moc ti gratuluji k tvým kulatinám. I dcerce přeji vše nejlepší. Padesátka je krásný věk - konečně jsi dospělá ♥ Přeji ti jen samé radostné dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  31. Dášo, dodatečně hodně zdraví k jubileu. Andělky jsou nádherné ♥

    OdpovědětVymazat