středa 1. dubna 2020

Západy slunce

... a jiné ...









Kvíz k fotografiím níže: Co je správně?
A. u nás doma
B. šeřík ve váze
C. zkouška teleobjektivu
D. už mi hrabe





A správná odpověď?
Všechny jsou správné. :o)

A hrabe mi jen trošku, chybí mi cestování a možnost focení.
Ale to si nijak nestěžuji, vím, že jsou na tom lidé mnohem hůř a kdo ví, 
co by dali za to, zůstat pár dní doma a odpočinout si.
Těším se, až se vše začne postupně vracet do "normálu",
ale je jisté, že k určitým změnám dojde.
Věřím, že toto období všichni zvládneme a určitě bude zase dobře.

 A jak to zatím zvládáte Vy?
Přeji klidný týden.
Dáša F.

PS. Napučená třešeň, tak snad tento týden nerozkvete, 
aby při nočních mrazech nepomrzla.


24 komentářů:

  1. Dáši ještě jednu možnou odpověď ke kvízu .. E.- jsi úžasná 😊.. a ta je správná.
    Moc děkuji za tak nádherné sluníčkové fotky. Jsou tak dobíjecí v této nelehké době.
    Já chodím poctivě do práce a pohled na prázdnou nádražní halu je dosti stresující. Ale věřím,že vše špatné pomine a bude zase dobře. Posílám mnoho pozdravů a opatruj se. Z💙

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši krása jako vždy. A děkuji ti za ní.
    Pro mě žádná změna,akorát mám děti doma.Ale jak jsme si je naučili v době budování na mobily a tablety,tak teď mi ten pohled na ně,jak do toho neustále čumí( jiný výraz není), rve srdce. Co nadělám,nic. Teď mám zas pár dní špatné dny,tak doufám,že už se jaro ukáže s vyššími teplotami bez výkyvů a bude líp.
    Přeji hezké dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuji krásné fotografie. Chvilkami nám asi všem hrabe, v téhle době se není co divit. Ještě, že si najdeme čím se zaměstnat a rozptýlit, alespoň na chvíli. A sluníčko za oknem nám také zlepší náladu.
    Přeji klidné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, krásné fotky. Já jsem tipovala Domov a nový objektiv. Tak jsem se vlastně trefila. :) Také mi chybí ta svoboda. Ale ani ne tak že nemůžu do obchoďáků nebo do společnosti, ale právě ty výlety a procházky dál, než za humna. Musíme být trpěliví. Snad se dočkáme...
    Sabi

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, nádherné fotky. Mne vytěžuje home office víc, než jsem čekala, ale stejně mi chybí ta možnost volnosti - někam si vyjet, vyjít...
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, krásné fotky, zejména ty západy slunce. Nebeské divadlo mě nikdy nepřestane fascinovat.
    Nemůžu říct, že by mi vysloveně už hrabalo, ale chybí mi výlety do přírody a budou mi chybět hrady a zámky, které pravidelně navštěvujeme. Každopádně, musíme všichni vydržet.
    Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  7. Daso, krasa a stou tresni my uz jsme trochu napred, tedy mame jen okrasnou, take bych ji ale chtela videt v plnem kvetu, jsem na ten mraz zvedava. Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo,nádherné fotky.Ty první se sluncem jako ohnivá koule jsou úžasné.Tak se mi západ slunce ještě nepovedl vyfotit.
    Také mně chybí výletování.Venku je krásně,manžel doma a vyjedeme jenom za město,aby se proběhl pes.Zdá se mi to všechno jako špatný sen a věřím,že to snad zvládneme i když s námi bydlí syn a musí chodit do práce.
    Měj hezké dny a opatruj se

    OdpovědětVymazat
  9. Dáška,
    krásne zábery, ale ten strom je úžasný :-)
    Verím, že si výlety vynahradíme inokedy, hlavne, že sme zdraví...
    Pohodové dni, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, děkuji za krásné fotky! A nehrabe ti - mám to podobně. Nic se mi vlastně neděje, jen ty cesty, ty mi chybí... Za pár dní jsem měla být v Římě...
    Přeji pokud možno pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jak to zvládáme? jsou to fofry. Oba pracujeme na HO, do toho škola, furt se vaří, peče, ... asi jako všude. Snažíme se některý den aspoň vyběhnout za město.
    Fotky jsou krásné. Příroda nikdy nezklame.
    Krásný slunečný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, krásné fotky. U nás taky už pučí třešeň. Jo a kvíz mě pobavil. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  13. První 3 fotky jsou vskutku kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Západy s mrakem který se táhne jak smrad jsou opravdu parádní!

    OdpovědětVymazat
  15. Příjemné fotografie, jako vždy:) Díky♥

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky. Nebe je velká studnice záběrů pro fotografa.
    Jak už jsem psala u mně na blogu, tak díky tomu, že máme zahradu, les přes cestu nemohu říci, že by mi hrabalo. Já se zabavit umím a ono je stále čím. Ale že mi chybí lidé, to tedy ano. Takoví normální nezakuklení, ne vzdálení ode mne metr. Že nám s kamarádkami odpadne plánovaná dovolená, to beru s nadhledem. V tomto ohledu není přece všem dnům konec. Ale páteční večerní setkávání s partou loutkářů mi fakt chybí. Jenže je to tak, jak je ! Na placatý kámen do Úpy neskočím (to se tady u nás tak říká :-) ).
    Klidné dny, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Západy slunce nikdy nezklamou.....a tvoje nádherné fotky taky ne:-)
    Zvládám???? Snažím se v rámci zachování zdravého rozumu. Od mediální reality show jsem se už dávno odstřihla. Nešlo to už:-(
    Snažím se hledat pozitivní cestu, kde se dá.
    Přeji poklidné časy. Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky. Jedna hezčí než druhá. Mně se slunce nikdy moc nepodaří, ale fotím mobilem.Jo, a hrabe nám asi každému, trochu. Jinak, držme se.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Dáši, mrkni prosím ke mě do blogu...nechávala jsem Ti tam vzkaz, ale já to tady s tím tak hrozně moc:-D neumím...:-D...tak se moc omlouvám. Proto se ještě připomínám touto cestou..:-) Jinak mě už asi taky hrabe...hlavně dopolední škola...ta je opravdu bájo...:-)) Krásné dny S:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Každý chvilku, tahá pilku :-)
    A současném období víc než kdy jindy, ještě že to máme tak nějak každý jinak včetně těch propadů, alespoň se můžeme vzájemně podržet.
    Krásné a pocitově laděné fotky, pohladí a potěší.
    Tak hlavně vydržať ...

    OdpovědětVymazat
  21. Líbí se mi ta fotka, jak dopadá oranžové světlo na obrázek.
    Jinak se psychicky trochu urovnávám, ale mám pocit nezvládání. Navenek klid, uvnitř to bouří. Držím všem blogerům palce.

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo, fotky se sluníčkem jsou nádherné. Jen zdravé dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši krásné fotky, mne se nejvíce líbila ta s vázičkou. Ocitnula jsem se na pár dní v karanténě, ale naštěstí vše dobře dopadlo, ale byly to opravdu nervy. Tak si přeji, abychom to všichni zvládli a mohlo být zase lépe. Přeji ti klidné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  24. Nikdy neomrzí.
    Měj klidné a zdravé dny. J.

    OdpovědětVymazat