neděle 25. března 2018

Zastavení v lomu

... Rabí ...
Občas jezdím kolem, ale nikdy jsem o tomto místě nevěděla. 
Až když jsem něco hledala na Seznamu na fotografických mapách, 
objevila jsem jezírko vedle silnice a u něj pár fotek. 
Ty mne zaujaly a hned jsem věděla, že až příště pojedu kolem, 
musím se zde zastavit.
A tak se také stalo. 
V pátek jsem měla cestu do Sušice a odpoledne jsem se vracela přes Rabí.
Hrad byl v šedivém oparu, na ten se podívám jindy, až se bude vše zelenat, 
ale na lom jsem chtěla za každého počasí.
Zajímalo mne, co uvidím a byla jsem mile překvapena. 
Skutečnost předčila očekávaní a já se procházela kolem lomu.
Došla jsem i tzv. do prvního patra, do dalších jsem si netroufla,
byla jsem sama a kdybych někde uklouzla, nikdo by mne nezachránil. :o)
Ale i tak jsem si pohledy na zatopený lom užila. 
Jestli chcete, pojďte si je užít i Vy.











Přeji Vám krásnou neděli.
Dáša F.

25 komentářů:

  1. Tak tady jsem nikdy nebyla. Krásné místo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, jako by se na fotkách zastavil čas. Klidné místo, krásný kámen a tmavě zelená voda jezírka působí jako balzám na duši.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné místo.jJe dobře,že jsi se tam zastavila a vyfotila tu nádheru i pro nás.
    Přeji prima neděli.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy Dáši, to je zase pastva pro oči... nádhera. Moc díky za jednu tvoji zase výjimečnou zastávku. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. To místo má tak nádhernou atmosféru! A navíc, tys to krásně nafotila... 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Daso, to je nadherny lom. Na Rabi jsme kdysi byli, ale kdybych o tomto miste vedela, zastavila bych se i tam.Lomy obecne se mi moc libi. Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, nádherná fotky! Já se tam stavěla asi před měsícem. Ještě byl všude sníh,tak jsem neměla odvahu chodit okolo po patrech. Je to krásné místo, v létě se tam dá i koupat.
    Jinak hrad, resp. zříceninu hradu nevynechej. Je moc pekna a zajímavá.
    Přeju ti krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši!
    To je krásné místo- takové opuštěné a skoro tajemné...na tvých moc hezkých fotkách. Ta voda má úžasně zelenou barvu!
    Na cestách se opatruj a měj hezkou neděli Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Zase nádherné fotky :-) Přejí krásný Velikonoční týden :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jejda, krása, jak říkaly naše holky když byly malé...krása vesmírná...
    Hezkou neděli měj. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, hrad Rabí znám, ale o lomu jsem se dozvěděla nedávno. Letos mám jeho návštěvu naplánovanou, tak snad to vyjde. A určitě se budu držet při zemi, do pater nepolezu:-). Krásné fotky jsi z toho místa pořídila a teď se tam díky tobě těším ještě víc:-).
    Hezkou neděli
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, nádhera! Na Rabí se nám moc líbilo a to jsem netušili, co je kousek dál... Ještě, že tě máme!
    Přeji hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je nádhera! Krásně jsi to nafotila. Moc fotogenické místo.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. To je paráda - ty tedy jsi objevitelka. A fotky jako vždy moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, krásné fotky, a o lomu jsem nevěděla, ač Rábí a zdejší židovský hřbitov znám, ( bylas na zřícenině hradu Prácheň? kousek od Horažďovic ), jakmile čtu Sušice, vidím se buď na Svatoboru nebo u kostelíka nahoře nad řekou.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. To místo má atmosféru, nedivím, že jsi neodolala.
    Jsem nadšená z těch barev, i když je jaro, tam to barvami hraje kouzelně.
    Krásný týden.

    OdpovědětVymazat
  17. Před pár dny na mě tento lom vykoukl někde na internetu v odkazech, tak jsem si říkala, jak je pěkný. A opravdu je moc pěkný. Na hradě jsme byli před mnoha lety, když jsme s dětmi v této oblasti dovolenkovali :) Pamatuji si, že bylo zrovna příšerné počasí.
    Měj se krásně, Dáši, těším se na další snímečky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné místo a krásné fotografie. Zelená vodní plocha tomu šedému kamenu tak nějak sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, krásné fotky. Kdysi jsem tam byla, ale už si to moc nepamatuji. Díky za připomenutí. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky přímo s nasazením vlastního života ☺ To místo působí magickým dojmem a ty barvy, opravdu paráda ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujímavé miesto, ktoré pôsobí tak trošku tajomne. Výborná kulisa pre nejaký film :-).

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné místo.. úžasné fotky.
    Dáši krásné dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera! Jako z filmu! To musel být romantický zážitek. Ticho, klid, jen zpěv ptáků a tiché ševelení krajiny.

    OdpovědětVymazat
  24. Překrásné místo!Krásné dny přeji:-)

    OdpovědětVymazat