úterý 20. března 2018

Co se do výzvy

... nevešlo ...
Jak jsem minule slíbila, podělím se s Vámi ještě o pár fotek, 
které jsem nafotila do výzvy, ale nepoužila.

Pondělí, 5.3.  Tvrz Vrchotice




a Bláhova Lhota, Křížkův mlýn



Úterý, 6.3. J. Hradec





Středa, 7.3. 
Samsonova kašna na Náměstí Přemysla Otakara II.


Čtvrtek 8.3.
Zřícenina větrného mlýna Příčovy






Pátek. 9.3.
Zámek Strakonice






V sobotu jsme byli na večeři 
a ještě rozkvetlé sněženky z neděle 11.3.


Tak to je tečka za výzvou 7 dní, 7 fotografií.

Dle ohlasů a dle, pro mne nečekané, účasti, věřím, že se Vám výzva líbila 
a že jste se podívaly na všechny přihlášené příspěvky zde.
Ještě jednou Vám děkuji za účast 
a také děkuji všem, které k výzvám napsaly komentář.
Ten vždy potěší.

Mějte krásné dny 
Dáša F.

Dnešní ráno - všude bílo, 
ale odpoledne už přichází jaro, i to astrologické.
Sluníčko a všude zeleno. Tak snad už to vydrží. :o)




20 komentářů:

  1. Dášo, i tyhle jsou krásné a ta poslední - já v té žluté záplavě vidím srdíčko!!!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ty jseš prostě profík ☺ Ta poslední fotka je vážně parádní ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, ani si nedovedete představit, jak mne potěšily fotečky z Jindřichova Hradce. JH je totiž moje srdeční záležitost. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, jako vždy.Sluníčko u nás bylo taky dnes, ale stále mráz,zima a chlad. Ale snad se dočkáme. Kdo počká, ten se dočká :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, krásné fotky. Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne miesta! Česko je nádhernéééé!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky hezkých míst! Ta zricenina mlýna, ta je úžasná!
    Měj se moc krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Krásny je ten Český kraj. A ty, Dáška,ho vieš pekne zvečniť na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo,
    jedna hezčí fotka než druhá :-)
    Neuvažovala jsi, že by jsi fotila pro nějaký cestovatelský, turistický web, magazín,...nebo uspořádala vernisáž, prostě se o své fotografie podělila s širokou veřejností ?
    Je na co se dívat !

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, to je dobře, že jsi zveřejnila- "co se nevešlo"!! krásná místa a fotky a taky jsi byla u nás!!! V J.H.-
    měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, ty máš ale rozptyl! pěkně kmitáš a super je, že u toho fotíš.
    Vždy se znova těším, čím a odkud nás překvapíš, moje cestovatelské choutky to nakrmí a nabudí. Jindřicháč milujeme, cestou do Slavonic vždy zastavíme, brouzdáme, chápu tě.
    Ale nevzpomínám si, že bych tam byla v zimě?
    Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. I ty fotky, co se ti do výzvy nevešly, jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, taková krásná místa...Myslím, že by i z každého koutu jeden článek plný dokonalých fotek byl.Skvělé, že díky práci máš tohle jako bonus ;-).
    Tak šťastné cesty i návraty.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, Dáši :) J. Hradec znám pouze z léta, takhle zasněžený je taky nádherný. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím,málokdy napíšu komentář,ale když jsem uviděla fotku z mé rodné vesnice,musela jsem.DĚKUJI ZA VRCHOTICKOU TVRZ !!!

    Věra

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, tvé fotky viděti, hezký den míti!
    Opravdu nádhera! Mám chuť se rozjet a podívat se na vlastní oči! Jindřichův Hradec, ten mlýn, prostě nádhera!
    Díky, moc! Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Si říkám... bože to je obloha jako z katalogu.
    A proto mě třeba vůbec nevadily ty mrazy, protože bylo krásně slunečno celý den.
    Tvé fotky jsou krásné a dostanu se s nimi tam, kam bych je jen tak nevypravila.
    milá cestovatelko, děkuji nejen za výzvu.

    OdpovědětVymazat
  18. To jsou krásné fotky z míst, které vůbec neznám :-)) Krásný víkend pžřeji :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné fotografie. Ráda jsem nakoukla zpětně do jarního období. Je to krásné místo a ty stavby!!! to je nádhera!!!

    OdpovědětVymazat