sobota 15. dubna 2017

Angelika

... moje neteřinka....

 a moje zlato, pusinka, beruška, sluníčko ....
Dnes jsme s manželem a bráchovo rodinou 
vyrazili na oběd na letiště Hosín.
A pak ...
jsme se šli podívat na letadla.
Já měla možnost po delší době malou fotit
a ona, naštěstí, se fotí moc ráda. :O)












Bylo to nádherné odpoledne,
za které moc děkuji všem zúčastněným 
a hlavně prckovi Angeličce.


Přeji vám krásné Velikonoce 
plné pohody a radosti.
Dáša F.

18 komentářů:

  1. No to je nádherná princezna a v té trávě jí to náramně sluší...

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé místo a moc šikovná holčička :-) Krásný den Dášo, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, na letiště jezdíme s manželem tak dvakrát ročně. Většinou na kole, ale tentokrát byla zima a jelo nás víc, takže autem. Sedneme si tam na lavičky a pozorujeme, jak vzlétají nebo přistávají letadla. Tam se nám zpomalí čas a vychutnáváme si tu atmosféru, která se nikdy neokouká.
      Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Dášo, děkuji za milý komentář u mě na blogu. Já taky chválím Tvůj, teprve začínající blog. Moc pěkné fotky a neteřinka roztomilá. Krásné jarní dny. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, komentářů jsem ti psala víc, ale nějak se nenačetly. Tak jsem ráda, že ten poslední jsi viděla. Moc děkuji za návštěvu a milá slova.
      Přeji příjemnou neděli.

      Vymazat
  4. Dáška, krásne sviatky. Maličká je roztomilá. D. :

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, moc děkuji a také přeji krásné Velikonoce.

      Vymazat
  5. To je ale opravdu roztomiloučké... vskutku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lukáši, děkuji. Roztomilá to ona je.:O)
      Krásnou neděli.

      Vymazat
  6. Hezkoučká neteřinka! Měli jste pěkné odpoledne!
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, s ní je každé setkání příjemné. Je to moje zlato. :o)
      Krásný večer.

      Vymazat
  7. Nadherna princezna, nebo spis modelka:-). Pekny vecer, Daso. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, děkuji. Focení jí baví, tak kdo ví?
      Hezký večer.

      Vymazat
  8. Dáši, krásná holčička. Děti jsou poupátka..ale tak strašně rychle rostou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je pravda. My už máme děti dospělé a na vnoučátka si musíme ještě počkat. Tak se raduji s Angeličkou a ta má ještě brášku a ségru - dvojčata.
      Hezký večer.

      Vymazat
  9. Chápu, Dašo, je to kouzelná holčička, takové sluníčko...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, je to moje sluníčko. :O)
      Přeji příjemný večer.

      Vymazat