středa 12. dubna 2017

Škaredá středa

  ... a hezké magnolie ...

Krásu magnolií jsem objevila až letos. 
 (Stejně jako macešky)
Nejprve jsem si jich všimla v zahradnictví,
 potom u Jihočeského muzea.
Jezdím okolo léta, ale nikdy jsem tu nádheru nevnímala.
Mám pocit, že čím jsem starší, 
objevuji věci, které jsem dříve neviděla.
A je to krásný pocit. :O)






A jak to máte vy? 
Také, čím jste starší, objevujete 
vnímáte různé věci jinak než dřív?

Přeji krásnou Škaredou středu 
a příjemný Zelený čtvrtek.
Dáša F.

26 komentářů:

  1. Magnolie jsou krasné i macešky. U mě přibyly ještě afrikány, jejich vůni jsem jako malá nemohla vystát. Hezký zbytek dne. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, afrikány jsem ještě neobjevila, ale co není, může byt. :O)
      Hezké svátky.

      Vymazat
  2. Mnohem intenzivněji vnímám krásy přírody.
    Macešky byly oblíbené květiny mé babičky. Měla záhony macešek různých barev. Sbírala semena a sama je vysazovala. Macešky se sázely na hroby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, to já taky. Poslední dobou se raduji z rozkvetlé magnolie, z duhy, kterou vytáhne sluníčko při dešti, z padajícího podzimního listí, ze sněhové vločky na dlani a za všechny tyto okamžiky jsem moc vděčná.
      Přeji krásný Zelený čtvrtek.

      Vymazat
  3. Zahrádce jsem přišla na chuť až někdy kolem čtyřicítky, dřív mi to nic neříkalo. Jedním z důvodů je určitě i fakt, že v té době jsme koupili chatu, kde jsme byli sami s dětmi a já jsem mohla sázet nebo nesázet. A já začala sázet, zeleninu jsem zavrhla po několika pokusech, ale kytičky, to můžu ☺ Magnolii na zahradě také máme, ale takhle rozkvetlá ještě zdaleka není, zdravím a přeju krásné svátky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to hodně podobně. Zahradničit jsem začala po třicítce, s nákupem zahrádky.
      Dnes tu stojí náš domeček a pěstování zeleniny časem také pominulo. Máme záhony jenom s jahodami a jinak kytičky a keříčky.
      Hezké Velikonoce.

      Vymazat
  4. To je taková nádhera, miluju tu jemnost květů.¨
    Mám je na zahradě dvě a letos se konečně dočkám vytouženého květu, vždy jsem po magnolii toužila a sen jsem si splnila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květy jsou nádherné, takové sametové. Já magnolii na zahrádce nemám. Zatím. :o)
      Pohodové svátky.

      Vymazat
  5. Dášo, taky to tak mám. Člověk se neustále vyvíjí. Akorát mám pocit, že čím jsem starší, tím jsem sentimentálnější a rozplývám se snad nad vším, co v přírodě objevím:-)
    A mimochodem magnolie jsou úchvatné!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, i já to tak poslední léta mám, rozplývám se nade vším a hodně věcí mě dojímá.
      Přeji krásné svátky plné pohody.

      Vymazat
  6. Magnólii znám, ale od té doby co chodím s foťákem a fotím, vidím věci úplně jinak a hlavně tolik nových! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné je, že ten foťák dokáže zachytit ty nádherné okamžiky. A díky fotkám, si je pak můžeme připomínat.
      Daní, přeji příjemné Velikonoce.

      Vymazat
  7. Dášo, to je krása! Je to tak, věkem člověk vnímá spoustu věcí intenzívněji.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, jednoznačně! Jako holka jsem měla práce na zahradě za trest, jít do lesa... S přibývajícími roky je všechno trochu jinak. Magnolie jsou nádherné, u nás v nemocnici jsou tři stařičké, chodí se na ně dívat procesí...
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to tak. Čím je člověk starší, tím více věcí si užívá. (A také váží.)
      Přeji ti příjemné dny.

      Vymazat
  9. Mam to take tak:-). Ty magnolie jsou dokonale, moc me mrzi, ze u nas na zahrade pro zatim misto neni. Pekny svatky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ani já ji nemám na zahradě. Takto vzrostlý keř by se nám sem ani nevešel, ale líbil by se mi. :O) Tak se na ni budu muset jezdit dívat k muzeu.
      Přeji krásné Velikonoce plné pohody.

      Vymazat
  10. Dáši i mně se tak nějak časem mění úhel pohledu na rozličné věci.
    Magnólie je kouzelná kráska.Nemůžu se vždy vynadívat na její nádherné květy.
    Krásný večer.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, děkuji.
      Květy magnolie jsem takto z blízka viděla letos poprvé. Já vím, je to ostuda, ale dřív jsem si jich nikdy nevšimla.
      Přeji ti krásné svátky plné radosti.

      Vymazat
  11. Ach magnólie, chodila jsem kolem nich do knihovny léta, ale všimla jsem si jich až s chodícími dětmi, které po nich s chutí lezly. Je to tak nejen ve světě materiálním, lidem se otevírají náhledy postupně, jak sami dovolí.
    Tak ať je těch kvetoucích kolem vás mnoho viditelných :-) Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jodie, moc děkuji za milá slova.
      Přeji krásnou sobotu.

      Vymazat
  12. zdravím... to je ale nádherné, líbí se mi. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, magnolie miluji, jsou krásné v časném jaru zazáří svými květy a přivolávají jaro.
    Přeji ti krásné , sluníčkové Velikonoce. Iva

    OdpovědětVymazat