sobota 20. června 2020

Na letišti

... Hosín ...
Minulou sobotu jsme měli konečně jedno odpoledne volné 
a tak jsme si s Mírou vyjeli na kole na Hosín.
Máme to jen pár kilometrů od domu a je to pro nás příjemné zastavení, 
zpomalení, kochání se vzlety a přistáními letadel a také pozorováním parašutistů.
Někdy si tu dáme jen pivko, ... tentokrát jsme si tu dali i pozdní oběd.
Jezdíme sem moc rádi a přesto, že to nemáme daleko, 
dostaneme se sem většinou jen jednou  za rok. :o)






Já bych do té Anduly dobrovolně nevlezla a ani bych z ní nevyskočila. :o) Jsem posera.


Trošku jsem nečekala, že na vzletovou plochu si to "Andula" zkrátí přes trávník, 
ale bylo to příjemné překvapení. 
Naštěstí jsem stála u zaparkovaného auta, které vysílalo pokyny na dráhu.





V patřičné výšce vyskákali parašutisté, někteří byli v tandemu. 
Ale ani tak bych nevyskočila. 





A co vy, nebáli by jste se?
Přeji vám příjemný víkend, přestože je zase deštivý.
Dáša F.

20 komentářů:

  1. Dášenko, moc pěkné, přeposílám manželovi, ten zbožňuje akce na letištích. Pilně navštěvuje.
    Měj se moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné místo a určitě skvělý adrenalinový zážitek, i když jsi ho sama neprožila. ráda se koukám na parašutisty. Do cesny na vyhlídkový let jsem vlezla a fotila hranice a hrad Helfštýn, ale s padákem bych určitě k zemi nešla. Láká mne balónové létání, ale určitě ho nikdy neprožiju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá a fotku Hranic a Helfštýna bych ráda viděla. Sama bych asi do letadla s cílem vyskočit na padáku nikdy nevlezla, možná vyhlídkový let ve vrtulníku bych riskla.Obdivuji tě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Dášo,to je krásný a zajímavý příspěvek.Zase něco jiného.Na letadla koukám ráda a i na parašutisty.Ale do tak malého letadla bych nesedla.Měla jsem divné pocity i ve velkém.
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, tam by se líbilo mému muži a možná by si i znovu skočil. Já teda v žádném případě, i když jsem kdysi byla přemlouvaná. Tuhle "radost" nemusím, tenhle zážitek si v životě klidně nechám ujít. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, ani já bych se na seskok padákem nenechala nalákat. Nevím jestli by to využil můj muž. Jednou absolvoval vyhlídkový let nad Jihlavou z henčovského letiště.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, to jsou krásné fotografie. Já jsem letěla jednou vyhlídkovým letem nad městem a to jsem si opravdu užila. To byl jen vrtulník. Vyskočit padákem bych se také bála. Manžel nechtěl ani na ten vyhlídkový let. Prý kdyby lidí měli létat, tak by jim pán Bůh dal křídla. Tak zdůvodnil to, že ho do vrtulníku nikdo nedostane. 🤣

    OdpovědětVymazat
  7. Náš syn dostal před nějakým rokem k narozeninám seskok padákem. Prý to bylo prima. V mladších letech by to asi ani mně nevadilo, ale teď už bych na takovou nabídku nekývla. Ale musí to být zážitek.
    Hezkou neděli, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Dáška,
    krásny výlet, krásne zábery, to by sme si užili aj my :-)
    Ja by som v tandeme skočila, ale moja polovička nie, bojí sa výšok...
    Pekný víkend, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za krásné fotky! Vždycky jsem to trochu chtěla zkusit, asi bych se nebála udělat ten krok do prázdna jako toho dopadu na zem... Myslím, že to už zkoušet nebudu :o)
    Měj Hezkou neděli, Dášo! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši,krásné fotky. Já ještě nikdy neletěla letadlem. Letos už jsem byla připravená, že poletím, ale všechno je jinak. Až bude doba příznivější cestování, určitě se mi to splní. A padák, to vůbec není nic pro mě :-( Vidím, že je to jak v ostatních rodinách - manžel by to bral :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, musí to být úžasný zážitek, ale ... ani za zlatý prase. Točí se mně hlava ve dvou metrech, takže toto si ráda prohlídnu a tím to končí. Máš to pěkně zdokumentované.
    Měj pěknou neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Letět bych chtěla, ale jestli bych skočila... no, možná i jo. Já bych chtěla letět balonem, to mne nesmírně láká.

    OdpovědětVymazat
  13. Já se bojím všeho u čeho by se mi měl sevřít žaludek :-) a navíc se bojím výšek,takže já určitě NE!!! Ale obdivuji všechny, kdo se nebojí.Moje mamka plánuje let balonem,ani do toho bych nevlezla. :-D
    Danča

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Dášenko, tak zase po dlouhé době si pročítám články na blozích. Naše Natálka s přítelem skákali loni v tandemu. Byl to pro ně obrovskej zážitek. Já bych se asi neodhodlala. Krásný zbytek neděle :)

    OdpovědětVymazat
  15. Máte skvělý výletní cíl.👍 Já bych teda padákem rozhodně neskočila!😵😊
    Přeji příjemný nedělní večer.😊

    OdpovědětVymazat
  16. Ja bych se bala, a radne, toto skutecne neni muj salek kavy, pokud jde o zabavu, pozorovat ano, ale jinak ne:-). Hezky vecer. Daso. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné...jako z filmu)))
    Nevyskočila bych nikdy!!!!!
    Bojím se výšek. Mám z nich velký respekt.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, stejně jako loni hezké fotky letadýlek, tentokrát zas trochu jiné. Já se bojím na třetí šprycli od žebříku, takže skákat z letadla by pro mne asi nebylo.

    OdpovědětVymazat