středa 24. června 2020

Upršená dovolená

... na Krašově ...
To je tak, když si dovolenou plánujete týdny dopředu.
Kdo mohl tušit, že zrovna v tomto termínu bude lejt?
Začátkem června jsem naplánovala dvoudenní výlet do míst, 
kam jezdím často pracovně a kde se mi moc líbí. 
Chtěla jsem, aby tato místa poznal i Míra, který se v rámci práce takto daleko nedostane. 
Pro něj ale tyto vybrané turistické cíle byly překvapením.
Domluvila jsem se i s bratránkem a jeho přítelkyní a objednali jsme ubytování.
Čím víc se termín blížil, tím víc jsme věděli, že sluníčko nevykoukne.
Jen jsme všichni doufali, že nás nepotká nějaký pořádný lijavec.
Naštěstí pršelo jen mírně. :o) 
První zastavení, kde jsem ani já nebyla, jsem naplánovala na zříceninu hradu Krašov.
Na hrad jsme došli v pláštěnkách a přestože stále pršelo, prohlídku s výkladem jsme si užili.
 Vstupné bylo dobrovolné, 
hrad patří Spolku pro ochranu přírodní rezervace a hradu Krašova.
Tak pojďte na prohlídku s námi.








 
Pohled na Berounku.




Mlok skvrnitý



Tak co, nezmokli jste jako my? 
Přeji vám krásné dny 
a snad už konečně přijde léto.
Dáša F.

PS: Druhé, letmé, zastavení bylo v Mariánské Týnici. 
To už jen poprchávalo.
Se sluníčkem jste mohli vidět tady.




PS 2: Zítra odjíždím na dvoudenní poradu spojenou 
s prohlídkou jednoho zajímavého místa, tak se moc těším. :o)

A moc, moc vám děkuji za nakouknutí a milé komentáře.


22 komentářů:

  1. Parádní fotografie Dáši. Na tom hradě bych byla ve svém živlu. Miluji takové tajemná místa. Je tam opravdu krásně a ten mlok...úžasné. Děkuji moc za překrásnou podívanou a přeji na příští výlety prosluněné počasí a teploty tak akorát...

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou skvělá místa. V Tynici jsem kdysi byla a pod Krasovem jsme proplouvali na raftingu. Skoda, ze jsme nevylezli nahoru. Koukám, ze jsem o dost přišla.
    Těším se na další články. :) pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Je to smůla,když dovolená proprší,ale fotkám zříceniny to dodalo takové ponuré tajemnosti.
    Zámek je nádherná stavba.
    Moc krásné fotografie jsi pořídila.
    Měj hezké dny Dášo

    OdpovědětVymazat
  4. Zmokla jsem několikrát a na horách nám pršelo od rána do večera.
    Ale i přes nepřízeň počasí, je fajn vypnout, nemyslet a nechat se unášet, třeba i mezi kapkami.
    Moc pěkné dovolenkové fotky, přeji, aby jste si další dovolenou užili bez deště.
    Ráno jsem se třikrát pokoušela komentovat minulý článek, bez úspěchu.
    Tak jen, já jsem posera s kytkou, já bych to nedala.
    Dáši, krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krašov vypadá dobře, tam jsme nikdy nebyli, v Týnici ano.
    Takové zříceniny mě lákají víc než načančané zámky, ale každý má své kouzlo. I za deště.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, prohlídka se mi moc líbila. I já mám ráda staré hrady.
    A navíc jsem byla v suchu.
    Měj pěkné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, moc pěkné fotky a ani není poznat dešťový handicap. Líbí se mně, že nás ani počasí neodradí od touhy poznávat a fotit.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Na Krašově jsme byli s mužem asi před 25 roky a nějak nás tenkrát nezaujal. Možná bych mu měla dát druhou šanci - na tvých fotkách vypadá pěkně.
    Mariánskou Týnici vůbec neznám, budu muset prozkoumat, kde to vlastně je.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, přiznám se, musela jsem si Krašov najít, netušila jsem, kde je. Krásná zřícenina, v dešti vypadá romanticky... Mariánskou Týnici bych moc ráda navštívila, stejně jako hrad.
    Škoda toho počasí, taky jsem zmokla a několikrát - na výletě se psem...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, opět se u tebe kochám, krásné výletování. Díky a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Poté, co jsem 2x zažila prudkou bouřku v lese, mi déšť až tak nevadí. Letos mokneme hodně. Ani jedno z navštívených míst neznám a jsem ráda, že o nich už vím. Podobné zříceniny nám ráda. Za rok je pěkný. Přeji na další cesty pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ráda takové zříceniny. Je pravda, že na takovýchto výletech není dešť zrovna ten nejlepší společník, ale fotky vypadají moc dobře. Mají určitou atmosféru.
    Neznám tato místo, tak jejich návštěva alespoň prostřednictvím fotek, je pro mne OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. ale i tak jste si výlet užili,hezké dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  14. Jojo, počasí neporučíme. my máme jet zítra do Prahy a taky to vypadá na déšť. Měj se krásně, Dáši ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Dášenko, moc ráda jsem s tebou na Krašov došla, neb jsme jednou s mužem až k němu nedošli
    ( bolela ho noha ) a oprava se zatím nekonala!
    M.Týnici znám.
    Budu se těšit na to překvapení!
    Pa a dobře dojeď! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. Místa mně neznámá. Ale obě velmi pohledná...déšť mi v poslední době už hodně štval, a snad se nevyplní to, že by zas měli příští týden přijít další vlny přívalových dešťů....

    OdpovědětVymazat
  17. V Mariánské Týnici jsme byli, bohužel tenkrát byla v rekonstrukci. Tam jsem poprvé zaznamenala jméno stavitele Santiniho. Po hradní zřícenin jsem se s tebou ráda prošla.
    Přeji pěkný večer.:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Marcela Nordic Passion26. června 2020 v 10:29

    Dášo, upršená dovolená není ideální, ale i upršené fotky mají své kouzlo. Hezký den. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj,
    Krašov neznám, ale vypadá to pěkně, mám zříceniny ráda. Upršené počasí mi nevadí, vlastně si v něm trochu libuji a kolega mě proklíná, protože zrovna dělá novou střechu:-) Těším se na nový článek!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Krašov ani Týnici neznám, tak to je další možnost výletu o prázdninách. Dášo,Ty máš fotky moc pěkné i za deštivého počasí. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Ber to pozitivně, zas jsi měla krásné světlo na focení)))Fotky moc pěkné.
    My byli na víkendu na Máchově jezeře a taky nám propršelo.

    OdpovědětVymazat
  22. Parádní fotky. Místa mě opět neznámá. Znamenám si. Taky jsme promokli - čtyřdenní pobyt v Jeseníkách s dětmi a synovci.

    OdpovědětVymazat