sobota 29. února 2020

Zimní Horšovský Týn

... se sněhem ...
V půlce února jsem se opět podívala pracovně do Horšovského Týna, 
jezdím sem už třetím rokem, více v záložce H. Týn.
 Za tu dobu jsem zde zažila už všechna roční období, i zimu, ale beze sněhu. 
Stejně tak i tentokrát, když jsem v pozdním odpoledni zaparkovala u hotelu před zámkem
a šla se podívat do parku, sníh nikde. 
Proč taky, když nebyl ani v širokém, dalekém okolí.
Jaké bylo moje překvapení, když jsem se ráno probudila a celé město bylo pod sněhem. Chvátala jsem ze snídaně, abych mohla po ránu na chvilku zaběhnout do přilehlého parku 
a tu bílou peřinku, kterou tam dle místních měli letos poprvé, nafotit.
Tak pojďte už po několikáté se mnou.

















No. ... a pak honem k autu a do práce. :o)

Přeji Vám krásný den, 
díky němuž je tento rok přestupný.
Dáša F.

PS: Včerejší ráno. Zase nasněžilo a zase vše během dopoledne roztálo.
Letos sníh u nás nikdy nevydržel déle, než pár hodin.





25 komentářů:

  1. Jako vždy moc pěkné fotky, líbí se mně hlavně ty zimní, zasněžené. Za chvíli to bude rarita.
    Pěkný víkend.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Ty pocukrované fotky nemají chybu ❤️
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, krásné fotky, opět. Kochám se. U nás dnes taky trošku nasněžilo, poprvé, ale už to taje. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět hezké místo a krásné fotky. Hezký víkend, Dášo. M .

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny fotky jsou moc hezké,ta první je super!!!!!!
    Sem tam u nás taky teď nějaký sníh krajinu pocukroval, ale za chvíli to bylo zase pryč.
    Vánoce bílé nebyly, tak teď už chci jen a jen jaro!
    Měj hezký víkend, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši,
    opäť nádherné zábery, krásne miesto, nádherný park a ten sneh bola ako čerešnička na torte :-)
    Prajem Ti krásny víkend, u nás je dnes v duchu "volieb".
    Pá, A.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši.. H.T. je nádherný v každém možném okamžiku. Moc děkuji za úžasné fotografie.
    U nás sníh roztál ještě dřív než dopadl na zem. A druhý den prší, prší.
    Posílám mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, děkuji za nahlédnutí do Horšovského Týna, pro mně je to poprvé.
    U nás trochu sněhu zůstalo ležet, děti toho hned využily, protože si tuto zimu radovánek na sněhu moc neužily.
    Měj pěkný den. Růža

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, no to je zase pohádka... odraz v kaluži mě dostal a následující zimní pohádka mě dostala úplně nejvíc...myslela jsem si...a pak přišly dokonalé krokusy.
    Krása, díky za ni, jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, pocukrovaný zámek zas vypadá trošku jinak než v době, kdy je bez sněhu. U nás byl dneska ráno taky sníh, ale vydržel asi do deseti a pak zmizel (však to byl jen takový poprašek)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, krásné fotky jsi nafotila! Musí to být moc příjemné a klidné místo, alespoňt tak to z Tvých fotek působí :) Hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky jak z Horšovského Týna, tak i jarní květeny. :-D Musím uznat, že zámku ten zimní háv vyloženě sluší.

    OdpovědětVymazat
  13. Zasněžené foto města je moc pěkné. Ale ta první fotka s kalužinou je super. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný článek, krásně fotografie Dáši. Zajímavý je ten hrad a nebo zámek...nebo obojí dohromady? Večerní fotografie jsou opravdu super. Krásné jsou i fotografie na poupata a kočičky. Přeji Ti krásný vstup do jarního měsíce března. Jára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem tam slovo --pohledu--na poupata..Omlouvám se

      Vymazat
  15. Dášo,nádherné fotky všechny.Jsou vlastně ve třech variantách,bez sněhu,se sněhem a večerní.Nedokázala bych napsat,které se mi líbí nejvíce.A kytičky pod sněhem,krásné,něžné.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  16. Je cítit, jak ti HT přirostl k srdci a jak tam jezdíš ráda. je to malebné místo!
    Dáši, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Tak se sněhem to vypadá zas jinak, o tom žádná! Bohužel, díky tomu, že chodím ráno do práce, nestihla jsem si krokusy se sněhem nafotit... a jelikož nesvítí ani sluníčko tak je nemám ani rozkvetlé. Ani dneska není počasí jiné, takže focení asi bude zas nulové...

    OdpovědětVymazat
  18. Zasněžených fotek není nikdy dost, kor v této zimě. Přesně jak píšeš. U nás také sníh nevydrží déle než pár hodin. Je to škoda. A co mě ještě mrzí a vůbec mi letošní zimu nedělá dobře, to šílené střídání teplot. Jsou dny, kdy stálá teplota nevydrží taky déle než pár hodin a najednou se octne třeba i o pět i více stupňů nahoře nebo dole.
    Ale každopádně přeji hezkou neděli.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, to bylo milé překvapení Horšovský Týn - krásně pocukrovaný, jak z pohádky.
    Přeji ti hezké odpoledne. Iva

    OdpovědětVymazat
  20. No to je nádherný. U nás je fakt krásně.
    Přeji hezký březen. Eva

    OdpovědětVymazat
  21. Horšovský Týn neznám,takže jsem se rád podíval.Se sněhem mu to na tvých parádních fotografiích moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  22. Je to, jak má asi být.
    Sice u nás nic nesněží, ale hodně často prší, v přírodě máme dostatek vody a řeka je proti minulému roku taky vysoko.
    Nafotila jsi krásné fotografie z míst, která vůbec neznám. Děkuji za parádní procházku.

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši, to napadl sníh kvůli tobě a fotkám! Hned to vypadá jinak, jako bábovka s moučkovým cukrem, taky je pak hezčí na pohled!
    Hor.Týn znám, byli jsme tam tolikrát, ale pod sněhem jsem ho viděla až teď, díky tobě.
    Krásné a líbí se mi, že stíháš ještě honem vyběhnout a uvěznit tu krásu do foťáku.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat