neděle 16. února 2020

Moje 3x3

... výzva ...
Tři témata, tři fotografie.
Když jsem výzvu zveřejnila, netušila jsem, jaké fotky sama nafotím. 
Ale právě o tom to je. Vzít foťák do ruky a rozhlédnout se.
Fotek i témat mám nakonec několik, takže je postupně zveřejním v dalších příspěvcích, 
ale pro tentokrát jsem vybrala tyto fotografie:

V lese

  


Jaro
nafoceno 9.2. :o)




Západ slunce
Taková klasika, která mne stále baví.

  


Výzvu přidávám už dnes, třeba i pro inspiraci, a moc se těším na vaše fotografie.
V devátém týdnu u mne na blogu najdete odkazy na vaše příspěvky, 
v pořadí, jak jste se přihlašovali. Jsem zvědavá, na jaká témata jste fotili vy.
Také se těšíte na fotografie z vašich výzev jako já?

Mějte krásnou neděli.
Dáša F.

 PS: Pokud se chcete ještě k výzvě připojit, budu moc ráda. 
Jen mi to napište do komentáře, ať o vás vím 
 a můžu váš příspěvek přidat k ostatním odkazům.

42 komentářů:

  1. Dáši, super!
    No já ještě promýšlím.
    Krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, já jsem také vůbec netušila, jaké fotky vyberu. Pár jich mám do rezervy. Ale u Tebe nemám strach, že bys nenafotila devět fotek na různá témata. Těším se na ně. D.

      Vymazat
  2. Když vidím Tvé krásné fotografie, vůbec nemám odvahu se hlásit do výzvy.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marie, budu ráda, když se přidáš. Témata nemusí být jen z přírody, když vidím Tvé kouzelné patchworkové výtvory, hned bych věděla, na co se chci u Tebe podívat. :o)
      Přeji hezkou neděli a věřím, že tři témata najdeš. D.

      Vymazat
  3. Dáši,
    nádherné témy si zvolila, krása.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, nádherné fotky. Já už mám připraveno, dnes zveřejním, ale taková krása jako u tebe to není. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, děkuji za krásné fotky a hlavně připomenutí! Musím se pochlapit :o)
    Byl to od tebe moc hezký nápad. Těším se na tu záplava fotek...
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zvolila jsi parádní fotky. Taky dnes zveřejním to moje !
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Mám splněno a velice se těším na záplavu fotografií.
    Krásný týden ve znamení výzvy.

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky mi připomeneš kouli, a vždycky na ní zas zapomenu jí vytáhnout....Už je na poličce pěkně zaprášená, ale je to proto, že na to tahat jí sebou na procházky je docela těžká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a já myslela, že je to zvětšená kapka vody. To je teda super nápad.

      Vymazat
    2. Vendy i Věrko, koule se opravdu pronese a tak s ní fotím jen občas. Přidala jsem novou záložku "s lensballem", kde se můžete podívat na mé pokusy s ní. :o)

      Vymazat
  9. Dášo, tvoje fotky jsou nádherné. U nás ještě jaro není. Skleněná koule je super. Západ slunce fotím taky stále, letos jsou kouzelné i východy.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Líbí se mi svět tak trošku vzhůru nohama. A západy slunce také fotím moc ráda.
    Přihlásila jsem se až dnes a snad nebude vadit, že jsem sáhla do archivu.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášenko, také bych se ráda přidala k výzvě. Tvoje snímečky jsou moooc prima.:-)
    Přeji příjemný pracovní týden.:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo,tvoje 3x 3 se mi moc líbí.Fotit přes skleněnou kouli je zajímavé a i ostatní fotky jsou nádherné.Východy a západy slunce fotím také ráda
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné fotky, obzvlášť se mi líbí ten les ve skleněné kouli, to je kouzelné. Ráda bych se také připojila, hned se jdu podívat, jestli najdu něco, co by stálo za uveřejnění. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bevíčková, budu ráda, když se k nám přidáte. Věřím, že devět fotek na tři témata vyberete. Těším se. D.

      Vymazat
    2. Už se stalo, hned jsem se do toho pustila a zveřejnila je ještě večer. Je to moc pěkná výzva, nadchlo mě to. :)

      Vymazat
  14. Já já já ...se chci taky ještě přihlásit :-) Nějak mi to uniklo :-( Ale tento týden máme prázdniny, tak abych se náhodou nenudila :-)
    Témata volím - mazlíček, tvoření a květiny
    Krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, super. Témata jsou libovolná a během focení se třeba i změní. Těším se na Tvé fotky a jsem ráda, že ses přihlásila. D.

      Vymazat
  15. Krásné fotografie. S focením s koulí jsem se už setkala u jedné blogerky, ale fotky nebyly tak krásné jako ty Tvoje. Ty je máš opravdu super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, také jen zkouším. Je fakt, že koule je těžká a tak ji všude nenosím. Dnes jsem přidala novou záložku "s lensbalem", kde jsou všechny mé pokusy, tak můžeš kouknout. :o) Těším se na tvůj příspěvek. D.

      Vymazat
  16. Dáši tolik obdivuji tvé úžasné fotografie. Jsou opravdu dokonalé.
    Také jsem zkusila,ale kam se hrabu 😊.
    Posílám ti mnoho pozdravů a krásné dny ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, prima nápad a moc povedené fotky. Dlouho jsem váhala - taky se přidám k Tvojí výzvě 😉 Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, to je fajn, jsem zvědavá na tvá témata i fotky. Přeji hezký večer. D.

      Vymazat
  18. Já bych se ráda připojila, ale zatím mám jen první trojici (a když koukám na tvé fotky, tak váhám, jestli ji mám zveřejnit :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, neboj, témata jsem předem také nevymýšlela, prostě jsem šla a fotila, co jsem viděla. A ty toho nachodíš, takže určitě bude z čeho vybírat. Těším se. D.

      Vymazat
  19. Ahoj Dáši, ráda se zúčastním. Děkuji za výzvu, která zde dlouho nebyla.
    Přeji ti hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, těším se na Tvé fotky, jsi přihlášená jako druhá v pořadí, už při zadání výzvy.
      Měj hezké dny. D.

      Vymazat
  20. Krásné záběry! Ty s tou koulí jsou perfektní, západovky miluji a jaro zbožňuji! Výborný výběr!!!
    Výzvu jsem přijal, teď jsem svoje pokusy zveřejnil

    OdpovědětVymazat
  21. Tak já tao taky zkusím. Navnadila mě Simča - Blondýna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se těším a jsem zvědavá, na tvá témata. Hezký večer. D.

      Vymazat
  22. Tak tedy nevím, asi můj komentář někam zmizel,ale určitě jsem se už dříve také přihlásila, že to zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, komentář nezmizel, přihlásila jsi se jako patnáctá v pořadí, když jsem výzvu zveřejnila. Tedy dva příspěvky zpět. Těším se na tvé fotky, snad se Ti trochu uleví a něco se Ti povede zvěčnit. Měj hezký večer. D.

      Vymazat
  23. Nádherné fotky. Ta koule je fantastická.

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, to je krása :-) Moc pěkné fotky s pohodovou náladou. Ráda se připojím - jsem zatím totální "blogoamatér", tak to by byla moje první kooperace napříč blogy :-D Dvě témata mám vymyšlená, ještě třetí ... Hmmm ... A zas mám nad čím přemýšlet, kdybych se jako nudila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, budu ráda, když se také zapojíš. Čas fotit je do 23.2., v následném týdnu zveřejním odkazy všech přihlášených. Těším se na Tvé pojetí. D.
      PS: Nedaří se mi přes Tvé jméno prokliknout na Tvůj blog.

      Vymazat
  25. Tak jsem to přece jen stihla a na mém blogu vyšly také 3 x 3.

    OdpovědětVymazat
  26. Nádhera! Výborný nápad na výzvu, klobouk dolů! Docela by se mi líbilo se ještě na poslední chvilku zapojit.. Ale jo, půjdu do toho! Článek s fotkami teda vydám nejdřív zítra, ale to snad toliko nevadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nevadí, zítra odpoledne přidám Tvůj odkaz k ostatním. Jen jsem nedohledala na blogu Tvé jméno, tak jestli se můžu zeptat?
      Děkuji a krásnou neděli přeji. D.

      Vymazat
  27. Na fotky s koulí se nemůžu vynadívat, je to nádhera. Stejně jako všechny ostatní. Výzva byla výborný nápad a jsem ráda, že jsem na ni narazila. Díky. Hanka

    OdpovědětVymazat