sobota 8. února 2020

Aqua show

... v Jindřichově Hradci ...
Tuto jedinečnou show můžete vidět každou celou hodinu 
v obchodním centru sv. Florián.
Vodní fontána nabízí jedinečnou podívanou na obrazce tvořené kapkami padající vody
 umocněnou světelnými efekty, za doprovodu hudby. 
Ať přijedete kdykoliv, uvidíte vždy jinou show,
 bude jiná hudba i videoprojekce, i kapky mám pocit, že padají pokaždé jinak.
Pokud jste ji ještě neviděli, tak nakoukněte se mnou.




Na pozadí můžete vidět sněhuláka a vlevo i vpravo stromeček.









 Zdejší aqua show je teprve druhá svého druhu v Evropě. 
Tak pokud pojedete do J. Hradce nenechte si tuto mimořádnou podívanou utéct.


Už jste ji někdy navštívili, nebo jste o ní alespoň slyšeli?

Přeji vám příjemný víkend.
Dáša F.

PS: A ještě připomínám fotografickou výzvu. 3x3.
Stále se můžete přidat, budu moc ráda, když se nás zapojí co nejvíce.

Nedávno jsem nafotila zamrzlé kapky na skle auta. :o)






28 komentářů:

  1. V JH jsem naposledy byla asi před 15 lety a to tam určitě žádná show nebyla (nejspíš ani to obchodní centrum :))
    Fotky kapek jsou zajímavé, mně focení takových detailů moc nejde

    OdpovědětVymazat
  2. Dášenko, v tomhle OC jsem nikdy nebyla, ale v JH ano, mockrát.Zajímavý počin. Krásně nafoceno a jsi první, kdo o tom zpravil.
    Tak to je barevně moc zajímavé.
    Když jsme tam byli naposledy, vzala jsem vnučky na zámek a ke Krýzovým jesličkám.
    Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, neznám a vypadá úžasně. Škoda, že je to od nás poněkud z ruky.
    Děkuji za fotky, jsou moc pěkné.
    Pěknou neděli.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, nádhera! JH občas navštívím, ale v OC jsem nikdy nebyla. Překrásné, děkuji za typ - kdyby náhodou...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Naposledy jsem podobnou show viděla v Drážďanech na jarní výstavě, je již tradiční součástí. Je to krásná podívaná pro všechny smysly.
    Já už ladím, já se již připravuji, výzva je za rohem.
    Krásnou neděli, má být slunečná.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. Měj hezkou neděli, Dášo. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nádhera. Neslyšela jsem o tom a jen valím kukadla!!!Fakt mazec. A tvoje kapky na skle!!!Fakt bomba,ani bych nepoznala,že to jsou kapky.
    Přeji krásnou neděli a pokud vyrážíš zítra na cesty,tak opatrně,ať tě to někde neodfoukne!!!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  8. Vyprávěla mi o tom sousedka.
    Je to zajímavé a vypadá to moc hezky. Super nápad.
    Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. To je parádní, krásné fotografie jsi pořídila. Moc se mi líbí i kapky na skle auta.
    Letošní zima je taková nevydařená a opravdu nepamatuji, že bychom tady v Lužických horách, měli zimu beze sněhu. První sníh tu napadl vlastně až teď, v únoru a po dvou dnech zcela zmizel....

    OdpovědětVymazat
  10. Neslyšela jsem o takovéhle kráse, nicméně vodní hrátky jakékoli provenience, se světlem či hudbou můžu kdykoliv. Fontány a kašny jsou moje oblíbené ... fotila jsem něco podobného na výstavě orchidejí v Drážďanech...

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, Vodní fontána je velice úžasná, a krásnou neděli.Božka.

    OdpovědětVymazat
  12. Hlavně jsi to parádně nafotila. V Jindřichově Hradci jsem kdysi byla, ale to tam asi obchodní centrum nebylo. Budu se snažit to napravit. Nějak to tím směrem od nás moc neznám. O foto-soutěži uvažuji, ale moc tomu nerozumím. Popátrám a možná se přihlásím. Fotím ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji za slova chvály a milý komentář. U foto výzvy nejde o soutěž, ale právě o radost z focení. Vyber si 3 témata, jakákoliv a na každé téma nafoť 3 fotky. A pak příští týden těchto 9 fotek zveřejni na svém blogu. No a já v týdnu 9. zveřejním na svém blogu odkazy na všechny vaše příspěvky. Tam se budete moci podívat, jak kdo výzvu pojal. Moc se na všechny těším a věřím, že se i Ty přidáš.
      Měj hezký večer. D.

      Vymazat
    2. Tak já jsem asi fakt špatný blogger. Zatím jsem se se žádnou výzvou nesetkala. Díky tobě jsem si "doplnila vzdělání". Zkusím se přidat, snad to stihnu - jinak nestíhám.

      Vymazat
  13. Tak to je nádhera. Ještě jsem toto neviděla. Takže díky za fotky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. ano,byla a je to opravdu podívaná..a ta hudba k tomu,nádhera,Sv.

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, krásné fotky, o tomhle vůbec nevím, nádhera. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo,je to nádhera.Vodní světélkování mám ráda,vůbec všechny možné světélka,ale tady v okolí nic podobného není,akorát v Mladé Boleslavi v obchodním centru je nádherný vodopád.Zmrzlé kapičky jsou také moc krásné.Přeji Ti hezké dny

    OdpovědětVymazat
  17. Ta show vypadá moc zajímavě. Krásný den, Dáši ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Urcite skvela podivana, a hlavne skvele fotky, Daso. M.

    OdpovědětVymazat
  19. V JH jsem byl naposledy předloni, ale to jsem měl oči jen pro místní památky. Vůbec by mě nenapadlo, že obchodní centrum může ukrývat takovou krásu! Díky za představení, třeba se na to příště podívám na vlastní oči!

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo,viděla jsem před lety na vlastní oči a byl to skvělý zážitek. Ale jak jsi to dokázala nafotit, to fakt obdivuji. Možná by stálo za to, si ten zážitek zase oživit, nemáme to daleko...
    Krásné dny
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši,
    nádherná šou a naživo to muselo byť ešte krajšie...
    Maj sa pekne, pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělé představení!
    Krásný víkend, Ilona

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Dáši!!
    Musím napsat, že jsi fontánu krásně nafotila!!!
    Mám ji pracovně "za rohem" a tak si ji užívám hodně často...
    je to takový hezký zážitek♥
    Výzvu snad stihnu :o))
    Přeji krásný den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, věřím, že třeba na Tvých procházkách s Barouškem nějaké fotky nafotíš a výzvu zvládneš. Jde jen o 9 fotek. :o) Těším se na ně. Pa D.

      Vymazat
  24. Byli jsme ve městě, ale nenašli jsme to a když nás tam později kamarádka zavezla, už bylo pozdě fontána byla zavřená nebo vypnutá. Proto děkuji za krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  25. Byli jsme tam za synem, on v Jindřicháči žije.
    Psala jsem o tom: http://chudobka1970.blog.cz/1608/ceskou-kanadou-necekane-podareny-vylet

    OdpovědětVymazat