středa 19. února 2020

Co se do výzvy

... nevešlo ...
Když jsem výzvu vyhlásila, sama jsem netušila, co během pár dní nafotím. 
A tak, když byla příležitost, fotila jsem co šlo.
Dnes přidám jen pár fotek, které se do výzvy nedostaly 
a příště zveřejním další, ale ty už vydají na samostatný příspěvek.

Na jednom z úseků mých každodenních cest jsem opět potkala zimu. 
Je neuvěřitelné, jak se počasí mění během jízdy. 
Někde je slunečno a o pár kilometrů dál začne chumelit. 
A to tak, že velmi.
Tentokrát jsem fotila z auta, aniž bych do té zimy vylezla. :o)





No, a o víkendu jsme šli do lesa na procházku s Terri  
a venku to vypadalo, že je jaro.
Tak to aby se v tom počasí letos jeden vyznal. :o)





Všude kvetou sněženky
a nám na zahradě rozkvetly 9.2. dva krokusy. 
O týden později to už byly celé trsy.
Bojím se, že letos přijde jaro hodně brzy a hodně brzy bude vše odkvetlé.


A jak to vypadá s kvítky u vás na zahrádkách, v parcích i jinde?

Mějte krásné dny.
Dáša F.

PS: Mám velkou radost z Vašich fotek ve výzvě 3x3. Jste úžasné/í, daří se Vám.
Kdyby jste se chtěli ještě přidat, je čas. 
Výzvu můžete zveřejnit do 23.2.
Další týden u mne na blogu najdete odkazy na Vaše příspěvky.

21 komentářů:

  1. Dášo,ráda jsem se podívala na další tvé fotky.Také jsem je už dala na blog.Taková bílá zima,kde je opravdu všechno bílé i obloha se mně líbí,je to takové zvláštní a tajemné.Také mám někde na blogu podobné fotky,ale už z dřívějška.Fotit přes kouli se mi moc líbí,fotky jsou také moc krásné.U nás toho zatím moc nekvete i zahrádky tady všude okolo jsou pusté.Jenom někde zahlédnu sněženky.Sestra má na zahradě také krokusy a jiné,ale bohužel nic nekvete a přitom jsme tady v nížině a pořád hodně prší.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie Dáši. Já jsem dnes byla na zahradě a už nám rozkvetly sněženky i bledule. Celou zimu mi kvetou primulky, hlaváček, a také mochna. Bohužel máme teď jiné starosti a tak jsem se k focení nedostala. Včera jsem trochu fotila v Děčíně, kde byl manžel na vyšetření, ale počasí bylo proměnlivé a tak uvidím, co z toho vyjde. Přeji krásné a hlavně klidné dny. Jára

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, tvoje fotky nikdy nezklamou :). Ani neumím říci, které se mi líbí víc. Asi ty s koulí - to bych totiž neuměla (kytičky i krajina se mi občas povedou) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, ta zima na fotkách je jako z jiného století. Tohle už jsem dlouho neviděla. Krásné fotky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši alespoň někde vidím zimní krajinu..my asi žijeme v jiné zemi 😊
    Nádherné fotky opět..ty nikdy nezklameš. 💙
    Krásný den ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  6. Zimu, kterou jsem dala na výzvu je z roku 2017, takhle zasněžená krajina tady letos byla snad asi dvakrát, ale hodně brzy(během několika málo hodin) bylo po sněhu. Fotky s koulí jsou senzační.
    Na zahrádce mi už docela dlouho jaro připomínají sněženky. Krokusy nemám, ale vylézá hyacint a pomalu, ale jistě se objevují drobné kvítečky na vřesu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Na zahrádce, co jsem zatím zjistila klasika. Sněženky, talovíny, krokusy a lezou i bledule. Hyacinty se taky už derou ven stejně jako narcisy a tulipány. Ostatně holandské irisy sázené na podzim mi stihly vylézt už v listopadu....tak jsem zvědavá jestli vůbec budou mít nějaké květy, jestli nebudou jen lupeny... koule zas dobrá!

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, takovou zimní atmosféru jsem letos myslím neviděla. Realita je spíš na druhé polovině fotek.
    Zimní nebo jarní, jsou moc krásné!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, píšu to vám všem....jste úžasné fotografky:-)
    A tobě Dášo díky za bezva nápad:-)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Jé Dášo, můžu se ještě také přidat?
    Měla jsi skvělý nápad, a fotky se ti moc povedly. Ty s kuličkou jsou moc zajímavé ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, jsi přihlášená jako 11., pod vyhlášením výzvy. Takže se na Tvé aktuální fotky moc těším a čekám až je přidáš. .o)
      Přeji fajn večer. D.

      Vymazat
  11. Fotky se skleněnou koulí jsou úžasné, nikdy jsem nic podobného neviděla. Na zahrádce se zatím nic neděje, tady na Žďársku to asi bude ještě chvilku trvat, než se něco vyklube. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, máte moc hezký blog, fotečky fakt zahřejí na duši :-) Pokusím se při uspávání mrněte prokousat dále do historie blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Skleněná koule ve fotografii, to se super. Sestra sbírá skleněná těžítka, musím se u ní podívat po nějaké kuličce na focení. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou parádní, jak ty zimní (konečně vidím sníh), tak i ty odrazy v kapce vody.
    A kvítky? Kvetou krokusy, vřesovec a odkvétají sněženky, které vykvetly už v prosinci.
    Slovy klasika: Tento způsob "zimy" zdá se mi poněkud nešťatným. :*D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za pochvalu. Na fotkách nejsou kapičky vody, ale skleněná koule, neboli lensball. Vpravo v záložkách Rozcestník, pod tímto názvem najdeš další fotky s touto koulí.
      Přeji krásnou neděli. D.

      Vymazat
  15. Jů, zima, ta tady v Prostějově snad ani nebyla. jen jeden den nasněžilo a druhý den to roztálo. Líbí se mi tvoje fotky se sleněnou koulí. To je boží :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky, super nápad.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera♥:) A ten nápad s fotovýzvou je super!:)

    zdravíí
    supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat