sobota 21. září 2019

Kousek od hlavní

... silnice ...
cestou do Kralovic, leží zřícenina hradu Salon. 
Objevila jsem ji na Mapách, 
když hledám, kde je něco zajímavého na mých cestách.
A protože nedávno jsem jela kolem, musela jsem se zde zastavit.
Počasí jak malované a prostředí nádherné. 
Dnes vás vezmu do obce Březina.













Včera večer  jsem se vrátila po dvou dnech z porady, 
mám spoustu nádherných zážitků, ale o nich až příště.

Mějte fajn víkend
a užívejte slunečných dnů. 
Jdu si udělat kávičku a honem na sluníčko.
Dáša F.

PS: Přidávám západ slunce z posledních dní.




19 komentářů:

  1. moc pěkné...daleko od nás...Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké odbočení s cesty. moc se mi líbí fotka se zrcadlení ve vodě, no a zápak slunce je taky super.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Dášo. Moc se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám na Mapy a je to zajímavá oblast. Krásné fotky, Dášo.
    Pohodový zbytek víkendu, Ilona.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, našla si další krásné místo. Děkuji za kouzelné fotky!
    Snad i dnes bude krásně, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Až člověk žasne kolik krásných míst u nás je. Prima fotky!
    Hezkou neděli, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle místa vůbec neznám.
    Ale je tam krásně.
    Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo,kousek do silnice takový nádherný hrad,to by se mi líbilo,tam bych si to užila.
    Teď bývá často krásně zbarvená obloha při západu slunce.Fotky jsou nádherné.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Hned první fotka má skvělou atmosféru a je v ní cítit ta vůně podzimu, která se dere z pod sluníčka.
    V sobotu jsem také do sebe natahovala každý paprsek, bude se za pár měsíců moc hodit.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, to je krásné místo. Díky za reportáž. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši,
    nádherné fotky a miesto, asi by ma kvôli tým výletom bavili aj tie porady :-)))
    Maj sa krásne, pekný týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, tvé zastávky jsou pokaždé kouzelné.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši,
    je dobře, že jsi na svých cestách zastavila na tak krásném místě,
    pokochala jsem se . I tím krásným západem.
    Měj se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši moc děkuji za nádhernou procházku s Tebou.. pokaždé zastavíš na tak nádherných místech. A ty západy ty jsou úžasné. Přeji ti nádherné podzimní dny a zastávky.Z💙

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši krásné fotky a jaké zpestření služební cesty. Moc zdravím. Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Marcela - Nordic Passion24. září 2019 v 21:24

    Dášo, říkám to tu pořád, ale z příspěvků vypadá tvá práce jako práce snů;). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, někdy si to také myslím. Vlastně často, co jsem v této společnosti a už to budou dva roky jsem moc spokojená a práce mne baví. Ty zastávky jsou jako bonus, když se daří, je to za odměnu a když se náhodou nedaří, je to na nakopnutí se. (Dobití baterek). Ale to cestování je opravdu náročné, každý den ve střehu a hodně pozornosti na cestách, někdy jsem opravdu unavená. Ale všude je něco,že?
      Přeji Ti krásné podzimní dny. D.

      Vymazat
  17. Moc vám děkuji za nakouknutí a krásné komentáře. Nestíhám odepisovat jednotlivě, ale ve chvíli volna raději písnu komentář pod váš příspěvek. Teď jdu zrovna na to.
    Mějte se fajn. D.

    OdpovědětVymazat