pátek 13. září 2019

Zámek Dobříš

... a kapky rosy ...
Myslela jsem si, že s příchodem podzimu budu mít víc času na blogy, 
ale poslední dobou jsem nějak unavená. 
Denně najedu 150 - 250 km a večer už sotva koukám. :o)
Cesty si snažím občas zpříjemnit nějakým krásným zastavením, 
to se mi daří, jen nestíhám vkládat.
A tak dnes vás pozvu na zámek spisovatelů, zámek Dobříš.
Točila se zde i pohádka Princezna ze mlejna I a II.
(Asi se na ně budu muset znovu podívat).
Začneme prohlídkou interierů a rovnou vstoupíme do Zrcadlového sálu.




Pohled z okna do francouzské zahrady, kde letos probíhá rozsáhlá rekonstrukce. 
Otevřena by měla být příští rok.













Snad se vám prohlídka zámku líbila, stejně jako mně.

Přeji vám krásný slunečný víkend 
a užijte si ho naplno.
Dáša F.

A ještě ty kapky rosy. 
Fotila jsem je jedno ráno na pavučině a i pod ní. :o)






22 komentářů:

  1. Dášo, fotky opět nádherné.
    Na Dobříši jsme byli kdysi hooodně dávno, pamatuju si jen tu zahradu. Těším se, jak bude vypadat po rekonstrukci.
    Krásný víkend a přeju hodně odpočinku.

    OdpovědětVymazat
  2. máš to krásně nafoceno, tady jsem nikdy nebyla...u nás je tak krásně..a ty kapky..nádhera Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, zámek Dobříš je krásný a úchvatný tvoje povedené kapky jsou super. Božka.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na dobříšském zámku ještě nebyla a to mám v Dobříši kamarádku. Jenže stejně jako já sbírá čajové přebaly, tak vždycky skončíme u nich ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jó, krása...úplně to vidím...
    Éliška ze mlejna ho nechce?:-)
    Moc děkuji za výlet, nikdy jsem tam nebyla.
    Tak ať zvládáš všechny dlouhé cesty a oči ať vidí vždycky správně a ostře.;)

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo s Tebou krásně na zámku a kupa třpytivých kamínků to završila :-). Krásné!
    Měj hezký, klidný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, díky za krásnou reportáž a ty fotky rosy, to je nádhera. My jsme u nás poslední dny taky unavení a to nejezdíme jako ty. Přikládám to náhlé změně počasí. Měj pěkný víkend a odpočiň si.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši,
    nádherný zámok si navštívila, určite aj zámocká záhrada bude po rekonštrukcii bude krásna.
    A fotky s kvapkami dažďa sú naj :-)
    Pekný víkend, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášenko, moc hezké fotky a pro mne skvělá zpráva, abych tam jela napřesrok, když ta zahrada bude ok. My tam naposledy byli vlakem jednou v zimě a taky to stálo za to, i když jsme nebyli v zámku.Ale i se sněhem to na fotkách ladilo.
    Kapky na pavučinách moc pěkné.
    Zdravím od nás, sluníčko svítí a hned bych šla s foťákem ven, ale musím pár dní počkat. pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Koukej odpočívat, protože když je člověk unavený, nic moc a hlavně, když se to nastřádá.
    To kapkobraní je skvostné a hlavně uklidňující, můžu se dívat stále dokola.

    OdpovědětVymazat
  11. V Dobříši jsem ještě nebyla, děkuji za fotografickou prohlídku. A kapičky rosy jsou nádherné, třpytivé...
    Měj se krásně, užívej si podzimu a odpočívej :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, ty fotky rosy se ti moc povedly! Hezkou neděli, H.

    OdpovědětVymazat
  13. Brrrr ty kilometry, to bych nedávala. Nediv se, že jsi utahaná.
    Ale výletuješ a fotíš nádherně.

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo,to je nádherný zámek a pěkně jsi ho nafotila.Vždy se koukám do mapy,kde je.Kapičky máš naprosto úžasné.Já málo kdy chytnu,aby jich bylo třeba na pavučině tolik.Moc se mi líbí.
    Když chodíš do práce je jasné,že nemáš tolik času a potřebuješ hlavně odpočívat.Já sice v práci seděla celý den u počítače,ale zase doma jsem se na něj už nemohla ani podívat.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela - Nordic Passion16. září 2019 v 19:57

    Daso, Dobris nadherna zvenci i zevnitr, ale ty kapky rosy, ty jsou dokonale. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ten jsme měli v plánu o prázdninách, ale už jsme nestihli. Tak asi zase až za rok. Kapky rosy jsou dokonalé!
    Krásné dny, Dášo!

    OdpovědětVymazat
  17. Dáší, děkuji za nakouknutí na další krásné místo naší země.
    Krásné babí léto
    K.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo,
    to jsi byla jen kousíček od nás :) Máme to tam moc rádi, hlavně anglickou zahradu.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, na Dobříši jsem se před pár lety zastavili s mužem stejně jako ty. abychom si zpříjemnili pracovní cestu. Moc se nám tam líbilo, byli jsem i v té krásné zahradě.
    A ta rosa - to je nádhera!
    Děkuji a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Vůbec jsem nevěděla, že je Dobříšský zámek takový skvostný. A to na Dobříšsko jezdíme už roky na houby...Zase mezera ve vzdělání:)

    OdpovědětVymazat
  21. Dobříš znám velmi dobře, 12 km odtud, na Mníšku mám chatu. Ale ani na jednom zámku jsem nebyla vevnitř.... mám na Dobříši procouraný krásný anglický park, dělám tam srazy nás chovatelů DDT, mám procouraný i park francouzský,který se teď momentálně rekonstruuje.... jezdím sem velice ráda fotit i se jen tak kochat, a znám i nedalekou Starou Huť kde měl svou vilu Na Strži Karel Čapek. Jsou to místa kam jsem strašně nerada jezdila jako malá, ale teď to tam miluju .... jinak rosných kapek teď mám na blogu taky pár ukázek v článcích ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je překrásné, také mám na seznamu míst pro naše výlety :)

    OdpovědětVymazat