neděle 29. září 2019

Bukovanský mlýn

... je skoro novostavba ...
Minulý čtvrtek, cestou na poradu, jsem se zastavila na dalším krásném mlýně. 
Zjistila jsem, že byl slavnostně otevřen teprve v roce 2004, 
takže to není žádná historická památka, ale je tam moc krásně. 
Najdete zde rozhlednu, tam jsem se ale nedostala, protože ve mlýně probíhalo školení, 
je zde i restaurace a ubytování v krásných domečcích. 
V okolí se buduje alej Českých panovníků. Zatím je jich 9, 
počínaje praotcem Čechem a myslím, že budou dále přibývat. 
Podstavců s nápisem je tam opravdu hodně, na konec aleje jsem ale nedošla. :o)
Cestou jsem si moc přála sluníčko a mraky a byly i mraky. :o)
Tak se pojďte na mlýn podívat se mnou.







Vstup do aleje Českých panovníků.












Kdybych nechvátala na penzion, odkud jsme odjížděli na střelnici, 
asi bych se tam kochala dodnes.
Bylo tam opravdu kouzelně.

Přeji vám krásný zbytek neděle 
a pohodové vykročení do nového  týdne. 
Dáša F.


PS. V Bukovanech se nachází i kaple svatého Jana Pavla II.
Postavena byla v roce 2012 a vysvěcena o rok později.



21 komentářů:

  1. Dáši, děkuji za krásné fotky! O mlýnu vím, sama jsem tam nebyla, ale manžel ano a moc se mu tam líbilo, i když tam byla jen na pracovním obědě.
    Přeji krásný večer a klidný týden, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné fotky..krásné nahlédnutí..Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, díky za procházku a hezké fotky.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  4. V Bukovanském mlýně jsme byli ještě s kočárkem, počítám, že to bude skoro 10 let.
    Byla to tenkrát opravdu novostavba a okolí se teprve budovalo. Musíme zas někdy zajet.
    Děkuju za krásné fotky.
    Přeju pohodové podzimní dny. Ilona

    OdpovědětVymazat
  5. Opět místo, které vůbec neznám. Díky tobě mám alespoň malou představu. Vypadá to tam moc hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, pěkné místo i fotky. Z Prahy z ruky, takže jsem ráda, že jsem se tam podívala aspoň s tebou.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to je krása. Hezké fotky, ostatně jako vždy. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné místo, krásné fotky, prostě bezva ! Moc ráda jsem se prostřednictvím Tvých fotek podívala tam, kde jsem nebyla.
    Klidné dny, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo,to je moc krásné místo.Mlýn,chaloupky a alej panovníků,to bude vůbec zajímavé.S počasím to je teď jako na houpačce,pěkně se nakonec zamračilo.Děkuji za krásnou podívanou.Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, nádherné místo, taky jsme tam kdysi byli. Měj se krásně. Pavla

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, další nádherné místo. Jako z pohádky.
    Krásný den.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  12. Óóó, ty mraky, ty mraky...krása. Tak tohle místo mám taky celkem kousek, ale zatím asi počkám, až ty sochy budou komplet :o).
    Měj se hezky a šťastné návraty z cest.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je bomba, Daso, nadhera nadherna. Mlyn vypada dobove a to krasne okoli! Tam chci:-). M.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné místo! A moc hezky fotíš :) Pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné místo. Vím o něm už dlouho, párkrát jsme tam byli na výletě. Byla jsi se porozhlédnout na vyhlídce ve mlýně? Je odtud krásný výhled po okolí.

    OdpovědětVymazat
  16. Bukovanský mlýn stojí kousek od nás a my do jeho areálu jezdíme hrát minigolf. Ty fotky mě vyloženě potěšily, jelikož je to mé oblíbené místo. děkuji. Marcela

    OdpovědětVymazat
  17. Letos mne strašně baví, jak je úžasně fotogenická obloha, ty možnosti, kdy během pár minut je vše úplně jinak, no prostě příroda je kouzelnice.
    Moc pěkné fotky, barevné, pro oko lahodné :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné místo, a krásné výhledy....

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši konečně a snad poprvé můžu napsat.. tam jsme byli a moooc se nam tam líbilo.
    Nádherné prostředí a věřím,že se tam někdy vrátíme..
    Měj se moc krásně.Z💙

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, nádherné místo, fotky jsou úžasné, krásnou neděli a pracovní týden. Božka.

    OdpovědětVymazat
  21. Při toulkám Moravou jsme letos mlýn navštívili zcela náhodou, u silnice jsme míjeli poutač a tak jsme si trochu zajeli. Myslela jsem, že jedeme ke starému větrnému mlýnu (nikdy jsem starý mlýn na vlastní oči neviděla). Po příjezdu k němu bylo trochu zklamání, že je to nová stavba, ale prostředí kolem něj je kouzelné a výhledy do krajiny moc pěkné. Nelitovala jsem, že jsme si trochu zajeli, a tak nějaký starý větrný mlýn je stále v plánu.
    Měj hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat