středa 25. září 2019

V dětském domově

 ... na zábavném odpoledni ...
V minulém příspěvku  jsem zmínila, že jsem jela opět na poradu 
a že mám spoustu zážitků. 
Ve čtvrtek, cestou tam jsem se zastavila na jednom mlýně, 
ale o tom "zase" až příště. 
Odpoledne, když jsem dorazila do cíle, měli jsme zamluvenou střelnici 
a po ní grilovačku na firemní zahradě. 
Podobnou poradu jsme měli loni, psala jsem zde.
V pátek dopoledne proběhla porada, a odpoledne ...???
Zvu vás do jednoho nejmenovaného dětského domova, 
kde naše firma zajistila pro děti zábavné odpoledne plné her, 
soutěží a také možnosti svézt se na koni. 
Tuto možnost využilo téměř každé děcko, některé se bálo víc, 
některé vůbec a jenom jeden klučina chtěl z koně hned sundat, prostě se bál.
Než jsem začala fotit, ptala jsem se, zda smím 
a prý všechny děti mají podepsaný souhlas s focením, takže vám pár fotek ukážu. 
Akce to byla povedená, líbila se jak dětem, tak nám dospělým.
Děti se skvěle bavily, byly fakt úžasné, milé i mazlivé.
Kolegyně maluje ne obličej a tuto možnost si nechal ujít málokdo. 
Na konci proběhla ještě přetahovaná s lanem 
a na samý závěr dostalo každé dítě tašku plnou dárků.
Poté jsem se vypravila domů, čekalo mně 300 km.
(Kolegyně co maluje na obličeje to má necelých 400).
Cestou jsem se zastavila pro burčák a těšila se, až si večer dám skleničku, nebo dvě. 
Poprvé jsem tuto trasu ujela na jeden zátah. 
Burčák byl zasloužený ... a výborný.















A tady je můj terč. :o) 
Osm střel z deseti je v černém, jedna v bílém a jedna mimo. 
Na to, jak nic nevidím, dobrý. Hi hi.


Jak mi v minulém komentáři psala Marcela, že mám práci snů, 
tak asi mám. A hned třikrát klepu. :o)
Jsem hodně spokojená, ale někdy hodně unavená.
Je to nepřetržité soustředění na silnicích a k tomu plnit plány. 
Není to jednoduché, ale baví mne to. Moc.

A co vy? 
Také máte práci snů, nebo jste alespoň spokojené, 
anebo je vše jinak?

Přeji vám krásný týden, 
dnes už je středa. :o)
Dáša F.


15 komentářů:

  1. Dáši, je to moc krásné věnovat čas dětem v dětském domově, a moc ti to sluší..Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Co je to práce snů? Pro nběkoho jako já, po devíti letech na pracáku to jsou třeba aspoň ty čtyři hodiny denně, nicméně rozhodně bych stokrát raději dělala něco víc kreativního než je nakládání večeří na talíře.... jenže si se zdravotním stavem a hlavně věkem tady v téhle gubernii nemůžu vybírat. Bavilo by mne něco, kde bych uplatnila focení i psaní, nicméně zas na to nemám vzdělání....pro mne by byla práce snů rentiérka ;-) Ale bohužel nemám ani tak bohatého muže abych mohla být doma věnovat se koníčkům...

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat jaká je Vaše práce? To jste dobrá jezdit tolik kilometrů...

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, já jsem pracovala na mnoha místech a vlastně mě vše hodně bavilo, nyní jsem důchodce a ještě počátkem roku jsem chodila na brigádu, občas.Ale řidičák nemám a velmi tě obdivuji.Mimochodem, jsi moc pěkná baba.Jihočesky přitažlivá.
    Vylézt na koně a svézt se kousek bych taky chtěla.
    Zdraví Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, tolik radosti jsi rozdala!

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, co k tomu říct - ty fotky prostě říkají úplně všechno!
    Přeji hodně krásných zážitků!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To jsi měla opravdu moc pěkné odpoledne. Je vidět, že jste si to všichni užili.
    Ty Tvoje najeté km fakt obdivuji!
    Hezké dny, Dášo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. To jsi měla fakt krásné odpoledne a děti si to určitě také moc užily!!!!
    Jestli mám práci snů?....no popravdě, jsem ráda,že jsem OSVČ,ale nemám zákazníky. Tudíž vím, že chci být sama svým pánem,ale to pravé ořechové( předmět podnikání),tak nějak zatím hledám.
    Tebe obdivuji,tolik ježdění by na mě nebylo. Ale je dobře, že tě to baví a že jsi našla svou práci snů.
    Krásné dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, tolik radosti na jednom místě, nádhera. I já jsem měla práci svých snů a to dvanáct let. Myslím, že to je kromě rodiny to nejvíc, když tě práce baví a pohlcuje. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Práce s cestováním je fajn, ale věřím, že někdy únavná. Mne moje práce většinou baví, byť spoustě lidí se může zdát jako pustá úředničina. Ale nebudu zastírat, že už jsou chvíle, kdy bych se vším nejraději švihla a už zůstala doma, jezdila na výlety, zkoušela nové recepty a jen obča si dala nějakou brigádičku, aby mi nezakrněla hlava. Asi už to dělám moc dlouho ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  11. Kdo aktivně řídí, tak ví, že na silnici to není žádná selanka, člověk potřebuje být koncentrovaný, vyspaný a hlavně trpělivý, jinak je to malér.
    Zda mám práci snů, jsem již skoro třicet let sama sobě ředitel a občas na sobě cítím, jak moc jsem z práce s lidmi vyčerpaná. Na druhou stranu jsem si vědoma, že v dobách minulých bych měla již nárok na důchod a to vůbec netuším, co bych doma dělala.
    Jsem aktivní a život s lidmi potřebuji jako hnací motor.
    Přeji kouzelný podzim a hlavně silnice bez nehod.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela - Nordic Passion27. září 2019 v 21:28

    Dášo, co můžu dodat dnes, když se k tomu všemu přidá ještě takto bohulibý čin. Museli si to užít všichni. Věřím, že jezdit po našich silnicích není jednoduché, tak přeju šťastné návraty. Pokaždé. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši to muselo být tak nádherné setkání..jste všichni úžasní 💙💙
    A i já můžu říct, jsem šťastná a svoji práci a celkově celý život si náramně užívám. A Tebe moc obdivuji..
    Krásné podzimní dny ti přeji a mnoho šťastných kilometrů k tomu.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáší, moc pěkná akce. Tolik šťastných srdcí. Každá chvíle stojí za to, když člověk může druhému rozsvítit a obohatit svět!
    Krása!
    K.

    OdpovědětVymazat
  15. Chci vám poděkovat za milé komentáře a spoustu krásných přáníček. Na cestách to není jednoduché, snažím se jezdit s velkou pokorou, ale nikdy nevíte, koho potkáte a
    nebo, jestli nebudu mít slabou chvilku já. Jsou to stále oči na šťopkách.
    Mějte i vy fajn dny a šťastné návraty z vašich cest. D.

    OdpovědětVymazat