pátek 3. března 2017

Zima končí

            a pomalu přichází JARO
    Sluníčko vykukuje čím dál častěji a má už i sílu.

    Když se ohlédnu za odcházející zimou, tak letošní byla opravdu nádherná. 
    Po letech se sníh udržel i u nás na vsi a tak jsem poprvé (v dospělosti) zkusila  běžky. 

              Nejdříve u nás za humny a další týden již na Kvildě. 



     Trasa Kvilda, Prameny Vltavy, Bučina a zpět na Kvildu byla pro mne náročná, 
ale zážitek úžasný.



    na Bučině


          Výlet do Terčina údolí v Nových Hradech.




Cestou necestou





 A co vy a zima? Ještě rádi vyrazíte na lyže, nebo se už nemůžete dočkat jara?

Mějte krásné dny plné sluníčka.


Dáša F.


11 komentářů:

  1. Krásné fotky.Přeji krásné dny.Verka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná zima, budeme v létě vzpomínat. Ale na jaro a teplé dny s kvetoucími rostlinami se už přeci jen všichni těšíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Miluji jaro, příroda se probouzí a vše nakvétá. Mám ráda jarní práce na zahradě.

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, zima letos opravdu kouzlila, ale na jaro už se moc těším.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. Letos nám zima dala příležitost. Ona ta krása zimy přeci jen do těch našich končin patří. Taky ráda fotím. Ale už se těším na jaro, na kolo, na barevnost přírody.
    Hezký zbytek neděle.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a i Vám přeji krásnou neděli.

      Vymazat
  5. Já mám zimu ráda, ale stačila by mi tak 14 dní :-D . Nejhorší je, když prší, je vlhko, nic se nedá dělat... To mě fakt nebaví. Na jednu stranu jsem ráda, že nemusíme venku nic dělat a mám víc času na to si zahrát automaty na internetu. Každé roční období má tak své výhody :-) .

    OdpovědětVymazat