pátek 17. března 2017

Bledulový ráj

..... to na pohled .....

Včera jsme se jeli podívat do přírodní rezervace plné bledulí.
O tomto místě jsem nikdy neslyšela, i když je jen 20 km od nás.
Informace o této přírodní památce jsem se dočetla na blogu Život v zahradě.
Díky Petře M. za bližší nasměrování.


Bylo to nádherné dopoledne,
i počasí nám přálo.


Bledule kam se podíváš.


Nikdy jsem jich tolik pohromadě neviděla.






Já, Terri a bledule.


Někdo mi vlezl do záběru. :O)


   Zpátky jsme se vraceli kolem potoka 
a stále jsme nacházeli místa plná bledulí.


Přírodní památka Ostrolovský Újezd
je kouzelné místo, které v tomto období stojí za návštěvu.

Krásný pátek.
Dáša F.

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem se o něm dozvěděla.
      Hezký večer.

      Vymazat
  2. Překrásné místo.Hezký, pohodový víkend.-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherné místo, taky bych tam zajela :-)) Krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí to za návštěvu, opravdu nádherný zážitek.
      Přeji příjemný víkend.

      Vymazat
  4. Vskutku bledulový ráj. Taky znám nějaký ten kilometr od nás takové místo.
    Hezký víkend i když počasí námi laškuje.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný pohled - takovou úrodu bledulek jsem už dlouho neviděla.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji viděla také poprvé a výlet jsem si užila.
      Hezkou neděli.

      Vymazat
  6. Na takový výlet bych se také hned vydala, krásné záběry :o)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky....úplně na mě dýchlo jaro...už se tak moc těším...:-)
    Pá,pá S:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná podívaná! Vím o podobných místech i u nás, také bych se na bledulky ráda podívala, ale vyčkávám na to správné počasí, poslední dny u nás jen prší a prší, já bych raději sluníčko. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vydržte, sluníčko se snad již brzy objeví a bledulky ještě víc nakvetou.
      Krásné jarní dny.

      Vymazat