pondělí 20. března 2017

Den štěstí


...dnes je mezinárodní den štěstí...


Pro každého znamená štěstí něco jiného. 
Pro někoho zdraví, pro jiného lásku, pro dalšího je to milující rodina, 
někdo bude šťastný až bude  dobře bydlet, mít dobrou práci, bezva dovolenou ...
Ale nezapomeňte:

Štěstí je cesta, ne cíl cesty.




Před pár lety jsem na procházce s Terri  našla 25 čtyřlístků a jeden pětilístek.
Vše téměř na jednom místě.
To bylo štěstí. :O)


                                                       A také dnes začalo jaro, přesně  v 11: 28:31 h.
                                                             Přeji vám šťastný první jarní den.
                                                                                      Dáša F.





26 komentářů:

  1. Milá Dáši, tak jsem si tě našla.. že by štěstí 😊.
    Je u tebe moc krásně, určitě se k tobě opět ráda vrátím.
    Máš pravdu štěstí má mnoho stránek a já jsem za to své neskutečně vděčná.
    Přeji ti krásné jarní dny protkané štěstím.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji za nakouknutí. Snad se ti u mne bude líbit i nadále.
      Přeji ti krásný večer.

      Vymazat
  2. Daso, stesti je krasna věc a verim, ze po te porci ctyrlistku ho u vas je na rozdavani:-). Krasne jaro:-). M. nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, nechci to zakřiknout, ale myslím, že štěstí máme a zatím ho můžeme i rozdávat. Ale musíme o něj pečovat, aby se nevytratilo. :O)
      Také přeji krásné jaro.

      Vymazat
  3. Šťastie? No ťažká téma, ale v tom máš pravdu, že pre každého je to niečo iné. Príjemný deň prajem. Nabudúce 5 lístok nechaj tam, ani si ho nevšímaj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nahlédnutí a milý komentář. To s tím pětilístkem jsem nevěděla, ale asi to má nějaký důvod ho nesebrat.
      Příjemný večer.

      Vymazat
  4. Štěstí je jen muška zlatá..... :-)
    Je pravda, že štěstí každý vidí a cítí v něčem jiném.
    Tak hodně štěstí do dalších dní.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Dášo. Měli jsme zahrádku plnou čtyřlístků a jako děti jsme jich chtěly natrhat plnou náruč a posypat jimi nevěstu sestřenici. K tomu samozřejmě nedošlo, ale usušily jsme jich dobrých padesát. Dnes už čtyřlístky netrháme, ale vždycky máme radost, když je někdo najde. Šťastné a radostné dny! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, to musí být nádhera mít čtyřlístky na zahradě, u nás také hledám a nic.
      Tyto jsme našli na louce kousek od nás a další léta už zase nic.
      Hezký týden.

      Vymazat
  6. Štěstí je pocit ...blaha ... krásy...lásky...Moment , stav ... na každý pád stojí za ní jít. Přeji šťastné dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěstí jsou také maličkosti kolem nás, třeba úsměv, pohlazení, objetí, rozkvetlá kytička, padající listí, sněhová vločka na dlani ....
      Škoda jen, že někteří toto štěstí nikdy neobjeví.
      Věrko, myslím na Vás a držela jsem pěsti. Tak doufám, že je vše OK.
      Přeji krásné úterý.

      Vymazat
  7. Hýčkej si své štěstí. V podobě nalezených čtyřlístků i to osobní.
    Krásné, snad už doopravdy jarní dny.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, děkuji za nahlédnutí a i Vám přeji hodně štěstíčka.
      Krásný týden.

      Vymazat
  8. Dáši přeji hodně štěstí a krásné jarní dny.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, také přeji šťastné dny a trochu víc sluníčka.

      Vymazat
  9. Dáši, myslím, že vy máte díky nalezeným čtyřlístkům štěstí až do konce života. :-) To se tedy nevidí najít čtyřlístky v takovém množství... já ho nenašla ani nepamatuji. Ale vedu šťastný život i bez něj. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych také řekla, že mám šťastný život jak po tak i před nalezením té spousty čtyřlístků. Hlavně to nezakřiknout. :O)
      Mějte krásný den.

      Vymazat
  10. Tolik čtyřlístků pohromadě jsem nikdy neviděla. Dříve jsem občas nějaký našla, teď spíš hledá moje dcera a lisujeme je.
    Krásné jaro !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato sbírka se již nikdy neopakovala, i když po louce chodím často a občas hledám.
      Hezké úterý.

      Vymazat
  11. Nevím zda jsem někdy viděl tolik čtyřlístků pohromadě. A uvědomila jsem si,že už jsem je vlastně mnoho let v trávě nehledala :o). U nás již několik dní je stále deštivo a zahrádka rozhodně nekvete, ale věřím, že vše má svůj čas.
    Krásné dny Dášo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se také těším až zase vykoukne sluníčko a pustím se do zahrádky. Práce je tam stále spoustu. A i u Vás vše postupně rozkvete, vydržte. :O)
      Hezké jaro.

      Vymazat
  12. Milá Dášo, jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog. Máš moc hezké fotky a já se už teď moc těším na další tvoje příspěvky. Měj se báječně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji za nahlédnutí. Snad se bude líbit i nadále.
      U tebe se mi také líbí, vždy krásně prostřeno, stále je co obdivovat.
      Krásné dny.

      Vymazat
  13. Dáši, ten bledulový les, to je niečo nádherné. To som ešte naživo nevidela. Niečo úžasné.
    Nech Ti tie štvorlístky prinesú veľa šťastia. :):)
    A dík za nahliadnutie u mňa. :) D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani děkuji za milý komentář.
      Přeji pohodové dny.

      Vymazat