středa 4. května 2022

Slavonice

 ... náměstí i uličky...
Místo oběda rychlá procházka tímto nádherným městem.
 Navštíveno v druhé půlce dubna, kdy se ještě nic nezelenalo.
Dnes jen v bodech: 
žiji,
cestuji,  
fotím, 
zahradničím, 
raduji se,
začali jsme včelařit (dostali jsme jedno včelstvo), 
na tento víkend připravujeme Mírovo oslavu kulatin, 
 blogovat nestíhám a nevím, co dřív.
K vám jsem už chvíli nenakoukla a ještě nenakouknu, 
snad po neděli se vše zklidní 
a zase budu mít chvilku čas na vaše příspěvky. 








Nyní mne, prosím, omluvte za nekomunikaci. :o)
Jsem opravdu mimo. :o)
Mějte krásné květnové dny. 
Dáša F.

Pohodářka Terri,... jak já jí někdy závidím.




Včely, ... dar od přátel.
(Mírovo dlouholetý sen)




19 komentářů:

  1. Prostě to tak někdy je. Sejde se spousta záležitostí a pak zákonitě něco musí jít stranou.
    A taky blog je dobrovolná činnost :-). Fotky moc hezké!!! Ach ta Terri má tedy poleženíčko!
    Můj taťka byl taky včelař, měl úly u babičky na zahradě a já pamatuji, že tam vždycky kolem mne poletovalo víc včel, než mi bylo milé :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Slavonice jsou nádherné. Byla jsem tam před pár lety i v podzemí. To byla Nela ještě v kočárku a Jura na houbách. :D A nic si z toho nedělej, také nestíhám číst všechny články, které bych chtěla. A když už přečtu, nestíhám psát komenty, protože na mobilu mi to blbne. Měj pěkné dny, Sabča

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši,
    opäť krásne miesto. Máš toho dosť, tak Ti držím palce :-) A nech sa oslava vydarí...
    A Terri je dáma, pohoďáčka, to isté si občas hovorím aj ja, že tomu môjmu bulldogovi závidím :-) Pohladkaj ju za mňa!
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Slavonice, Dášenko, moc pěkné!!! jak ráda jsem tam jezdívala a nyní se tam ještě chvíli nedostanu! Mít takový pelíšek, jako vaše pejsice, nevstávám!
    Mírovi hodně zdraví a radosti, štěstí už má v tobě!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, občas není na blogování čas, zvlášť, když jsi v pracovním procesu. To pak člověk kolikrát neví, kam dřív. Hlavně, že jsi v pořádku, to je důležité. Užijte si manželovu oslavu a nezapomeň se později pochlubit výsledky z nového koníčka, včelařství.
    Přeji klidné dny a pohodový, sluníčkový víkend 😊🌞

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné městečko,tvé fotografie jsou důkazem.
    Terri je úžasná pohodářka.
    Dášo,nevidím se,že nemáš čas.Přeci jen chodíš do práce,máš dům a zahradu,tak se není co divit.Já jsem doma a taky nestihám a to nás to nejhorší na čas teprve čeká.
    Ať se všechno daří.Ranní komentář se mi ztratil.
    Měj hezké májové dny

    OdpovědětVymazat
  7. Slavonice jsem navštívila podruhé vloni o dovolené - jsou nádherné. Krásné dny a pohodu.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, důležité je, že stíháš to, co potřebuješ a co ti dělá radost. Mírovi ke kulatinám přeji hlavně hodně zdraví a štěstí, lásky a pohody. Hezky si je oslavte... Ani já teď na počítač moc často nechodím. Byli jsme oba nemocní a až teď zase chodím do přírody a manžel mě dnes poprvé navrhnul výlet. Ale je brzy unavený a tak musel často odpočívat. Přece jen už jsme věkem opotřebováni, ale nikam nespěcháme, tak si to snažíme užít. Přeji ti hezké dny a věř, že blogy počkají. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě musím dodat, že Slavonice jsou krásné historické město.
    Líbí se mi obě náměstí a pohled z věže je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  10. přípravy kulatin jsou náročné, a fotky moc hezké,Sv.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, Slavonice jsou moc pěkné, byli jsme tam tuším před dvěma lety (i v té kavárně u kostela, co máš na jedné z fotek).
    Manželovi všechno nej ke kulatinám a ať se oslava vydaří.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Dášo, děkuji za parádní fotky Slavonic, už dlouho jsem tam nebyla. A Terri - to je fakt pohodářka, mám doma stejný pocit :o)
    Moc ti přeji, ať se všechno vydaří podle plánu a těším se, že nás budeš informovat...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, díky za další krásné fotky. No, někdy to tak je, prostě nestíháme. A Terri je úžasná, pohlaď ji za mě a zvládni vše. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Ve Slavonicích jsem kdysi už byla a moc se mi líbily. Hezké fotky. Nestíhačku asi máme teď všichni. Vždyť je jaro a nebudem přece sedět u počítače. To raději někde venku. No, a v létě to o moc jiné nebude. Nashle na podzim. To doženeme.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela Nordic Passion7. května 2022 v 19:32

    Daso, vsechny tve cesty maji sve kouzlu a pokud realne ne, tak z fotek urcite:-). At se vse dari, vcelicky jsou uzasna zprava, vse nej i oslavenci. Pa, M.

    OdpovědětVymazat
  16. Vija
    Slavonice jsou hezké, mají své kouzlo. Terri je pohodář. Včelkám a včelařovi ať se daří.
    Hezkou neděli měj, Dášo.

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, taky mám poslední dobou pocit, že mi všechny aktivity začínají přerůstat přes hlavu. Na druhou stranu jsem ráda, že se pořád něco děje a že se nenudím :)
    Přeju hodně radosti z včelaření a ze zahrádky. Terri to je pohodářka. Já mám na klíně kocoura a už jsem celá dřevěná :))))

    OdpovědětVymazat
  18. Slavonice jsou krásné, ale pohodářka je prostě boží...

    OdpovědětVymazat
  19. Slavonice - kolikrát jsme tam byli s dětmi, když byly malé. A poslední dobou vůbec, protože je to od nás dost daleko. Vždy se mi tam líbilo, byl to jiný svět. Terri se má u vás určitě dobře, je vidět jak se spokojená. Včelkám přeji hodne zdraví a vám za odměnu nějaký medík. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat