pondělí 30. května 2022

Za starých časů

 ... skanzen Vysoký Chlumec ...
V neděli ho uvidíte v Toulavce a dnes u mne. :o) 
Navštívila jsem ho ve středu, před dvěma týdny. 
Jaké bylo moje překvapení, když jsem za prohlídku zaplatila vstupné pouze 1 Kč.
Byl totiž "Den muzeí", což jsem netušila, ale potěšilo mne to.
Tak se potěšte se mnou.




Nové hospodářské stavení z Mokřan, postupně jej budou zabydlovat.



















Nová stodola a obytný dům z Říkova















Od roku 2018, co jsem tu byla naposledy, přibyla zde další dvě stavení,
 takže je stále co obdivovat. Jsou výše popsaná. 

Pokud budete mít cestu kolem Vysokého Chlumce, 
určitě se sem přijeďte podívat, je tu fakt krásně.
Přeji Vám i krásný celý týden. 
Dáša F.

16 komentářů:

  1. Dášo, díky moc za nádherné fotky. Skanzeny mám ráda i když je pravda, že bych v takovém obydlí žít neuměla. Možná od jara do konce léta, ale v zimě bych zřejmě umrzla. Ještě jednou díky, třeba budeme mít někdy cestu kolem. Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zajímavé povídání a fotky,skanzeny mám ráda...

    OdpovědětVymazat
  3. Dášenko, tento skanzen patří mezi ty lepší a tobě se podařilo ho moc pěkně nafotit. Byli jsme tam před časem a už by se to zase hodilo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Půvabné místo, Dášo! Děkuji moc za krásnou reportáž a přeji příjemný den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, další krásné místo. Díky za reportáž. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné místo. Skanzeny mám ráda. Cena určitě překvapila i potěšila. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. To kupa krásných fotek, z kterých dýchá minulost. Návštěva kteréhokoliv skanzenu je vždycky příjemně strávený čas. Díky za fotky!
    Měj pěkné dny, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, potěšila jsem se s tebou a byl to zážitek. Na Toulavku mrknu, zrovna jsem ji neviděla.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, moc hezký návrat v čase do starých chaloupek. Ráda jsem si skanzen prošla s tebou a třeba si tam někdy naplánujeme výlet.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc zajímavý výlet. Je to hezký skanzen. Alespoň se zachovají památky z venkova. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Toulavka mi unikla, protože jsem nebyla doma. Takže moc díky:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela Nordic Passion4. června 2022 v 19:19

    Nádherné místo poodhalujci historii, mám to ráda. Hezký večer. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Dášo. Ve skanzenu jsem před několika lety byla a moc se mne tam líbilo. Jsem ráda, že jsem se s tebou mohla zase podívat. Měj hezký týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  14. To je krásný skanzen. Vrátil mě do dětství...

    OdpovědětVymazat