sobota 23. dubna 2022

Co je za brankou?

 ... Hostašovy sady ...
Do Klatov jezdím pravidelně a často parkuji kousek od kostela.
O sadech v blízkosti jsem neměla ani tušení.
Vždy mne lákalo podívat se, co je za brankou, 
a až nedávno jsem si vyšetřila chvilku a brankou prošla.
První pohled nic moc, ... park, 
ale když jsem se otočila zpět k brance, byla jsem lapena.
No řekněte sami, nejsou to nádherné pohledy? 


Ano, za tou brankou v pozadí ...








Toto místo se určitě stane mým oblíbeným a věřím, že se sem ještě podívám.
Přeji Vám krásný víkend.
Dáša F.

PS: Moc Vám děkuji za pochvalné komentáře k fotkám. 
Mám radost, že se fotky líbí a že mi to dáváte vědět.
Děkuji, že si najdete chvilku napsat mi pár řádků.



PS 2: Navečer jdeme na Pavláska, moc se těším.
Poprvé jsem ho naživo viděla loni na podzim a byl úžasnej.
Říkala jsem si, že už ho je všude dost, ale mile překvapil a my odcházeli vysmátí, 
tak snad nyní nezklame. :o)
Proto k Vám nakouknu až zítra. 

18 komentářů:

  1. Dášo, užijte si večer, smíchu není nikdy dost a teď ho potřebujeme obzvlášť.
    V Klatovech si objevila moc pěkné místo, tvoje fotky jsou důkazem. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Dášenko, krásné fotky Klatov, my se tam chystáme s kamarádkou vlakem, s mužem jsme tam byli vícekrát, naposledy i s vnučkami před asi 3 lety. Tou brankou se jde, tuším, k židovskému hřbitovu? Vnučky jsem vzala na prohlídku historické lékárny na náměstí a moc se jim to líbilo. Mám ráda všechna města s hradbami. Pa a užijte si Pavláska. Dej vědět, jaké to bylo...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,moc hezké záběry a fotky..Přeji pěkné jarní dny...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Dášo! V Klatovech jsem nebyla už spoustu let, ráda jsem se podívala a rozhodně to stálo za to.
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, opět krásné záběry. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, pěkná procházka v Klatovech. Tvé foto vždy potěší. Hezké dny přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  7. Z Klatov znám důvěrně zdejší sportovní halu a areál kolem ní. Z výstav na které jsme sem jezdili se psama. Ale i průjezd městem ukazoval že to může být něco hodně zajímavého. Ona byla hezká cesta tam z Prahy, okolo Švihova ....

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, když jsem si prohlížela vaše obrázky, tak jsem si připadala tak trošku jako v jiném světě. Moc hezké. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně ta situace, kdy se vyplatí být zvědavá a nakouknout za branku...😀 Ta chodba je nádherně tajuplná, úplně si představuji, kdo po ní chodil před několika staletími. To mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. Objevila jsi za bránkou opravdu krásné místo. Krásně se na Tvoje fotky dívá.
    Hezké nedělní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že tě kultura nezklamala. Mám tvoje foto ráda, máš na ně to správné očko. Krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, moc hezké fotky, líbí se mi pohled na kostel. A musím přiznat, že Klatovy vůbec neznám, jen jsme tudy snad jednou projížděli...

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, děkuju za procházku s Tebou ! Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. a že je za brankou krásně..Sv.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela - Nordic Passion25. dubna 2022 v 19:40

    Daso, je to nadhera, kdybychom jen vedeli, kolik krasnych mist se na nejakou brnakou skryva:-). M.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, krása. Ten zlatý déšť (jak nesprávně říkáme), který roste ve zdi, to mě zaujalo.
    A nejen to.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné fotky. Tudy jsme procházeli, průvodkyně nás tam zavedla, když jsme si prohlíželi město v podvečer. Právě ty hradby jsou pro mne vždy lákadlem. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  18. Opět jsem se kochala, nádhera.
    Měj hezké dny, Dášo. J.

    OdpovědětVymazat