úterý 28. září 2021

Barvy podzimu

 ...aneb, už zlátnou javory ...
A máme tu zas, ten podzimní čas.
Takže vás dnes vezmu k lesu, cestou k lesu, kolem které roste několik javorů. 
Celý rok jsou to stromy nenápadné, ale když nastane podzim 
a listy se vybarví do žlutooranžova je to nepřehlédnutelná podívaná.
No řekněte sami. 









Loni jsem tuto nádheru fotila až v půlce října, tentokrát už koncem září.
Nevím, jestli letos tedy přichází podzim dřív a nebo je teplejší a proto se listí už zbarvuje.
Ať je to tak či onak, miluji tyto barvičky a se sluníčkem je to dokonalá barevná kompozice.

Mějte hezký sváteční večer 
 a užijte si krásně i druhou půlku týdne.
Dáša F.

PS: Nedělní grilovačka se povedla. Počasí letní a atmosféra byla skvělá. 
Jen jsem nestihla fotit.
Přidám tedy jeden západ, v podobných barvičkách.





20 komentářů:

  1. Dáši, tohle jsou přesně ty barvy, pro které mám ráda podzim. Cestou do Šluknovského výběžku už jsme jich pár viděli, ale řidič mi nezastavil!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, to jsou překrásné fotografie. No vidíš a už máš něco do výzvy. Právě kvůli tomu rychlému nástupu podzimu se rozhoduji, že zkrátím dobu mezi jednotlivými dobami pro příspěvky na jeden týden.. Asi to udělám, než stromy definitivně opadají. je to nějaké rychlejší. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,úchvatné barvy.Dnes jsem si na výletě také všimla,jak se stromy krásně barví.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Javory mají nádhernou barvu a ten západ slunce ...
    Já ještě miluju buky - ty jsou na podzim krásně zlaté.

    OdpovědětVymazat
  5. No, Dášo, to je tedy nádhera! Kochám se a děkuji za tu podívanou...
    Přeji pohodové dny a hladím Terry!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, krásně jsi zachytila podzim. U nás v okolí tedy ještě podzim nezačal. Pozdravuj parťáka a hladím ho na dálku. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši,
    krásne javory, mám rada jeseň a tie krásne farby navôkol. Jeden javor mám pred vchodovými dverami, robí mi radosť.
    A západ slnke je nádherný, wau.
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem už zaregistrovala, že listí na stromech se zabarvuje. Tuto část podzimu mám ráda, ale jak to listí spadne a stromy jsou holé, tak si na to chvíli musím zvykat.
    Krásné fotky, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotografie. U nás se už javory také začínají krásně zabarvovat a sluníčko tu krásnu ještě zvýrazní. Ovšem nádherné jsou i fotky západu slunce.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, jsou to nádherné fotky. 👍👍👍 Javory se úžasně vybarvily a ta obloha je jedinečná. Podzim jako takový ráda nemám, ale ty barvy mně s nim smiřují. 😀
    Měj prima dny. 🍀🍁

    OdpovědětVymazat
  11. Daso, to je zase podivana. Zbarvene stromy na podzim miluju, krasne jsi je zachytila a nejen ty:-), myslim tim i dalsi zabery:-). M.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, ty jsi fakt profík. Nádherně nafocené, moc se mi fotky líbí

    OdpovědětVymazat
  13. je to krása..podzimní nádhera,Sv.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné podzimní barvičky,to já můžu. :-) A západ slunce, to je něco pro mě. Nádhera!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, takto barevný podzim musí milovat snad každý. Tvé fotky jsou úchvatné, překrásné, To azuro, no prohlížím si to už po několikáté. Západ slunce taky super. Tak ať takových pěkných a barevných dnů máme co nejvíc ��

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Dášo,
    povedly se ti krásné fotky, zachytila jsi na nich perfektně kouzlo barev podzimu. A fotka s pejskem? Tak ta je parádní!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, zdravím. Krásné podzimní fotky, miluju podzim. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, barvy jsou to nejlepší, co podzim nabízí a povedlo se ti je vyfotit parádně.
    Měj klidný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. To je paráda))) nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju podzim pro ty ohnivé barvy ♥ Krásné dny, Dáši :)

    OdpovědětVymazat