sobota 2. října 2021

Loučení s létem

 ... foto výzva od Járy ...
Léto mám spojené s prohlídkou hradů a zámků.
Dnes Vás tedy vezmu na jeden pohádkový zámek,
 i když prohlídku interiérů jsem nezvládla, a okolí už bylo spíše podzimní. 
Vítejte na červené (dle barvy listů) Červené Lhotě,
bílou Červenou Lhotu jste mohli vidět zde.



Voda kolem zámku moc chybí a vypadá to, že ještě nějakou dobu nebude.
Stále protéká již opravená hráz.





Tímto příspěvkem se loučím s létem, s obdobím, které v roce miluji asi nejvíc. 
Léto budiž pochváleno.
Přeji Vám pohádkový víkend s ještě slunečnou oblohou.
Dáša F.

PS: Pár letních kytiček, nafocených v tomto týdnu.


A hlídačka Terri. :o) 




23 komentářů:

  1. Červenou Lhotku jsme navštívili s dcerou, když jí bylo 5let. Voda tam byla a vše bylo zalito sluncem. Jako tvé nádherné fotky 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, krásné fotky. 👍👍 Červená Lhota je malebná a fotogenická. A s tím minimem vody kolem, nabízí zase jiné, nezvyklé pohledy. Lodička na břehu je parádní.
    Měj hezké dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši úžasně ses do výzvy zapojila a nádherné fotografie pořídila i krásně popsala loučení s létem. Moc Ti děkuji za tento překrásný příspěvek. Opravdu moc se mi líbí a těším se na příští téma "Květy podzimu" už příští víkend. Přeji Ti hezký večer a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo zámek je moc krásný. Na opuštěnou loďku je smutný pohled, ta voda tam chybí.
    Že léto opravdu skončilo si nějak nechci připustit, není mi to ale nic platný :(.
    Víkend se ale vydařil, tak si ho užij.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášenko, fotky jako vždy pěkné, koukatelné, ale rybník mi u zámku chybí.Je to divný pocit bez té vody.
    Moc tě zdravím a přeji ještě spoustu slunečných dní. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo,ten zámek je moc krásný.Také mám léto spojené hodně s výletováním,ale žádné fotky nezbyly,ale za poslední prodloužený zářijový víkend jich mám hodně,ale ne ještě hotové.
    Fotografie jsou moc krásné a doufám,že nám další dny budou přát a užijeme si krásných barev podzimu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, nádherné fotky. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky z fotogenického místa. Líbí se mi, jak jsi výzvu pojala.
    Pěknou něděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, moc děkuji za krásné fotky. Na Červené Lhotě jsme byli naposledy v tento čas a byl stejně slunečný den, jako na tvých fotkách. Moc jsme si to užili.
    Přeji krásnou neděli a posílám pohlazení té fešandě za muškátem! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, ráda jsem s Tebou po letech zavítala na Červenou Lhotu. Už je to pár let, co jsme tam byli naposledy. Moc hezky jsi zámek nafotila a výletem se rozloučila s létem.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta lodička v kontrastu s chybějící vodou - to je pecka! Kdysi na národce jsme zde byli na výletě a jeden kamarád tak dlouho šoupal botou u zabradlí až mu spadla do vody. Kastelán nebo kdo vzal lodičku a jelo se pro botku,která plavala na vodě. Už ani nevím jak to dopadlo..je to tak 35 i vice let zpět. Ale pořád to viďím. Díky za připomenutí a přeji pěkný tyden. Sylva

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, také jsme tam kdysi byli a moc se nám zámek líbil 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky....měla jsi moc pěkné léto. Tak ať je i takový podzim)))

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, prima příspěvek do výzvy.

    OdpovědětVymazat
  15. Krása, tady to znám jen ve žhavím létě, ale i nyní má zámek svůj půvab. Krásný příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, zdravím. Krásné fotky z Červené Lhoty. Mám ten romantický zámek moc ráda, chybí už jen Zlatovláska... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkné fotky ⚛ ღ ♥ hezké podzimní dny ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Dášo,
    moc pěkné fotky, na Červenou Lhotu se taky chystám, tak jsi mě dost navnadila:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, to jsou skvělé fotografie. Červenou Lhoto mám moc ráda a mám na ni hezké vzpomínky. M.

    OdpovědětVymazat
  20. Letos jsme taky byli na Červené Lhotě. Musím se přiznat, že jsem byla dost zklamaná. Nejen vizáží zámku bez vody dokola, ale i prohlídkou ...

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, tento zámek ještě čeká na naše objevení. Ale stojí zato jej navštívit. Díky za pozvánku. Jitka

    OdpovědětVymazat
  22. Daso, to je nadhera! Prisavnik a zamek skvela kombinace cervene. Pekne dny. M.

    OdpovědětVymazat